fbpx

YAMAHA NMAX 125 ABS, Πλήρης Δοκιμή

Eπίθεση στην πόλη από τη Yamaha

Μέχρι σήμερα το καλύτερο 125άρι σκούτερ πόλης ήταν το Honda PCX 125, ένα μοντέλο που δύσκολα μπορούσε να βρει αντίπαλο σε πλήθος τομέων στην αγορά. Από σήμερα τα πράγματα αλλάζουν και το κυρίαρχο PCX δεν είναι μόνο του αφού ένας πολύ σοβαρός ανταγωνιστής έχει φτάσει στην αγορά με απειλητικές διαθέσεις. Το όνομα αυτού, Yamaha ΝΜΑΧ 125 ΑBS. ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ

Το Yamaha ΝΜΑΧ 125 ΑBS είναι καλλίγραμμο, καλοφτιαγμένο, κουβαλάει τεχνολογία, “χαρίζει” ABS στον στάνταρ εξοπλισμό και κυρίως φέρνει μαζί του έναν κινητήρα με αναζωογωνητική ζωντάνια. Κι όλα αυτά σε ανταγωνιστική τιμή, ως προς το ισχυρό χαρτί που λέγεται Honda PCX, στα 2.890 ευρώ.

4T-Gear-text_banner_540x87_4T_2015-2

Η εμφάνισή και οι διαστάσεις του είναι παρεμφερείς και φυσικά και η στόχευσή του όσον αφορά στο αγοραστικό κοινό: μετακίνηση στην πόλη με βασικό γνώμονα την ευκολία χρήσης, το χαμηλό βάρος, την ευελιξία, αλλά και την ήσυχη λειτουργία μαζί με την οικονομία στο καύσιμο. Κι όλα αυτά με την αξιοπιστία και την εγγύηση μιας γιαπωνέζικης εταιρίας, άσχετα αν Honda και Yamaha κατασκευάζονται το πρώτο στην Ταϊλάνδη και το δεύτερο στην Ινδονησία – για λόγους συνολικού κόστους και χαμηλότερης τιμής αγοράς. Το Yamaha ΝΜΑΧ 125 ΑBS είναι ένα σκούτερ έκπληξη που έρχεται να ταράξει τα νερά της κατηγορίας σκούτερ 125 κυβικών πόλης και την πρωτοκαθεδρία.

Yamaha NMaX || 19.08.15

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Ο κινητήρας του ΝΜΑΧ είναι ο πιο τεχνολογικά εξελιγμένος της αγοράς σήμερα στην κατηγορία των 125 κυβικών. Σχεδόν ακόμα και το αριστοτεχνικό σύστημα stop and go της Honda επισκιάζεται από την καινοτομία της Yamaha.

Είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος με έναν εκκεντροφόρο, 4 βαλβίδες και τροφοδοτείται με ψεκασμό. Μέχρι εδώ όλα καλά. Το ΝΜΑΧ είναι το πρώτο σκούτερ στον κόσμο (αλλά και δίτροχο μικρού κυβισμού γενικότερα) που χρησιμοποιεί το εξεζητημένο σύστημα μεταβλητής λειτουργίας (χρονισμού) στις βαλβίδες (VVA, Variable Valve Actuation), το οποίο υπήρχε μέχρι σήμερα, σε διάφορες μορφές, σε ελάχιστες μοτοσυκλέτες. Το VVA της Yamaha ενεργεί στις δυο βαλβίδες εισαγωγής των οποίων την λειτουργία αλλάζει στις 6.000rpm μέσω εξτρά έκκεντρου, με αποτέλεσμα ο κινητήρας της Yamaha να έχει δύναμη στις χαμηλές, αλλά και τις υψηλές στροφές.

Yamaha NMaX || 19.08.15

Ο κινητήρας του NMAX 125cc έχει σχεδιαστεί χρησιμοποιώντας τη φιλοσοφία της Yamaha “Blue Core” που δημιουργεί μια νέα γενιά καινούργιων κινητήρων μικρού κυβισμού που δίνουν επιδόσεις με μειωμένη επιβάρυνση της ατμόσφαιρας και οικονομία, μέσω βελτιστοποίησης της καύσης και αύξηση της ψύξης (ψυγείο με βεντιλατέρ που είναι τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα, στο δεξί πλάι του κινητήρα). Το χιτώνιο του κυλίνδρου έχει ειδική επεξεργασία για μικρότερες τριβές με τη μέθοδο σκλήρυνσης DiASil, επίσης ο κύλινδρος είναι offset. Η μέγιστη ιπποδύναμη είναι 12hp στις 7.5000 rpm και η ροπή φτάνει τα 1,19 kgm στις 7.200 rpm.

Yamaha NMaX || 19.08.15

ΣΧΕΔΙΑΣΗ – ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: Η εμφάνισή του Yamaha ΝΜΑΧ 125 ΑBS είναι ιδιαίτερη. Στις φωτογραφίες, όταν το πρωτοείδαμε διακρίναμε κάποιες πινελιές του παρελθόντος και μας φάνηκε ότι ο σχεδιαστής φλέρταρε με μια συντηρητική γραμμή. Στην πραγματικότητα το scooter είναι πιο όμορφο όταν το δεις ζωντανό, οι φωτογραφίες το αδικούν, οι συνήθεις γωνίες που χρησιμοποιούν τα τελευταία χρόνια τα σκούτερ, εδώ έχουν εξομαλυνθεί, έχουν τετραγωνιστεί ελαφρά.

Yamaha NMaX || 19.08.15

Το μπροστινό μέρος έχει συμπιεστεί και το τζάμι των προβολέων έχει πλατύνει, ακροβατώντας μεταξύ μοντέρνου και παλαιότερου γιατί η σχεδιαστική τάση σήμερα είναι με δυο ξεχωριστούς προβολείς και μάλιστα “σχιστομάτικους”, παρά σε κοινό σώμα όπως στο ΝΜΑΧ.

Στο τούνελ, το ασημί “ανάποδο μπούμερανγκ” που προσομοιάζει δοκό αλουμινένιου πλαισίου μοτοσυκλέτας είναι εδώ σαν σήμα κατατεθέν των σκούτερ της Yamaha. Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή, όπως και η ποιότητα των πλαστικών κομματιών. Το ΝΜΑΧ διατίθεται σε τέσσερις χρωματισμούς: κόκκινο, γκρι, μαύρο και άσπρο

Yamaha NMaX || 19.08.15

ΜΕΓΕΘΟΣ-BΑΡΟΣ: Είναι ένα σκούτερ που χαρακτηρίζεται σαν mini GT πόλης και φοράει το σήμα με τα τρία διαπασών της ιαπωνικής εταιρίας. Έχει μαζεμένες διαστάσεις και φιλοξενεί βασικά ένα άτομο που κάθεται άνετα και ένα δεύτερο που διαθέτει θέση “μεταφοράς” και δεν είναι σχεδιασμένη για μεγαλύτερες διαδρομές όπως συμβαίνει εξ άλλου στα περισσότερα σκούτερ πόλης.

Το καινούργιο σωληνωτό πλαίσιο συνδυάζει το χαμηλό βάρος με την στρεπτική ακαμψία, χρησιμοποιεί τούνελ στην ποδιά όπου φιλοξενείται και το ντεπόζιτο των 6,6 λίτρων. To βάρος φτάνει τα λογικά 127 kg και το μεταξόνιο είναι 1.350 mm.

Yamaha NMaX || 19.08.15

ΤΡΟΧΟΙ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ-ΦΡΕΝΑ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Το ΝΜΑΧ 125 είναι το πρώτο σκούτερ στην κατηγορία που είναι εφοδιασμένο με σύστημα ABS, με δισκόφρενα 230 χιλιοστών διαμέτρου για τον μπροστινό και τον πίσω τροχό. Οι τροχοί έχουν μεσαία διάμετρο 13 ιντσών και οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 110/70-13 μπροστά και 130/70-13 πίσω (ξεφεύγοντας από τα περίεργα στην όψη, στενά ελαστικά των PCX).

Μια πολύ ευχάριστη έκπληξη είναι τα ποιοτικά λάστιχα Dunlop Scoot Smart που φοράει το σκούτερ και φυσικά αναδεικνύουν στο έπακρο τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του σε κράτημα και φρενάρισμα. Το πιρούνι είναι τηλεσκοπικό, συμβατικό με ελάχιστο ανάποδο νύχι, διαδρομής 100mm, ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ που δεν ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και δίνουν διαδρομή τροχού 90 mm.

ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: Ο αναβάτης κάθεται ψηλά πάνω στο σκούτερ και κρατάει χαμηλά ένα αρκετά πλατύ τιμόνι, σε μια θέση που θυμίζει μοτοσυκλέτα εντούρο. Τα μαρσπιέ (τμήματα του δαπέδου) είναι στενά, ιδιαίτερα στο πίσω τους μέρος και κατηφορικά, ενώ ιδιαίτερα χρήσιμα είναι τα ψηλότερα σκαλοπάτια-μαρσπιέ που βρίσκονται πάνω στην ποδιά. Με αυτόν τον τρόπο ακόμα και οι ψηλότεροι αναβάτες μπορούν να βολευτούν πάνω στο ΝΜΑΧ, αφού τα πόδια μπορούν να απλωθούν.

Η θέση οδήγησης του 125 δίνει πολύ μεγάλη ευχέρεια στις κινήσεις του αναβάτη, το τιμόνι γυρίζει πολύ εύκολα και το χαμηλό κέντρο βάρους βοηθάει την ακρίβεια και ταχύτητα των ελιγμών. Η ικανή απόσταση από το τιμόνι μέχρι την ποδιά αφήνει τα πόδια του αναβάτη να πατούν άνετα πάνω στα μαρσπιέ και να παίρνουν διάφορες γωνίες τα γόνατα, έτσι ώστε να μην κουράζονται εύκολα.

Yamaha NMaX || 19.08.15

ΤΙΜΟΝΙ: Χαμηλό και μεγάλο διευκολύνει στους χειρισμούς, δυσκολεύει λίγο στις σφήνες. Έχει μικρά αντίβαρα στις άκρες του και ποιοτικές μανέτες/γκριπ. Μιας και τα όργανα βρίσκονται πάνω στο φέρινγκ/ποδιά δεν κουβαλάει τίποτε πάνω του εκτός από το σήμα με τα τρία διαπασών της Yamaha. Οι τρόμπες των φρένων είναι εμφανείς στα άκρα του, κάτι που βοηθάει στην συμπλήρωση υγρών φρένων όταν χρειαστεί. Η ακτίνα στροφής του τιμονιού (το “κόψιμο” που λέμε λαϊκότερα) είναι μικρή στα 3.225 mm, κάνοντας το σκούτερ πολύ ευέλικτο. Λόγω του ότι η ζελατίνα είναι χαμηλή και ο αναβάτης κάθεται ψηλά το οπτικό πεδίο είναι άριστο για κίνηση μέσα στην πόλη.

ΣΕΛΑ: Η σέλα είναι χαμηλά τοποθετημένη στα 765mm είναι μαλακή και έχει καλό αφρώδες που όμως “τερματίζει” όταν κάτσει ο αναβάτης πάνω του. Είναι μακριά και σχεδόν επίπεδη, ζυγίζει δε ελάχιστα. Διαθέτει καλή χυτή αλουμινένια βάση με μηχανισμό ελατηρίου που που την κρατάει ανοικτή όταν ξεκλειδώσει. Ανοίγει με απλή περιστροφή του κεντρικού κλειδιού. Το κάλυμμά της μοιάζει να μην είναι αντιολισθητικό, αλλά είναι.

ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ: Το ύψος σέλας του συνεπιβάτη είναι και αυτό λογικό βοηθώντας την “φόρτωσή” του. Τα πόδια του τοποθετούνται ψηλότερα πάνω στα αναδιπλούμενα αλουμινένια μαρσπιέ και κάπως ανοικτά, ενώ το μήκος της σέλας δεν είναι μεγάλο. Υπάρχει μια μεγάλη χειρολαβή χωρίς μπαγκαζιέρα στην ουρά του σκούτερ.

Yamaha NMaX || 19.08.15

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΔΙΑΣ/ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ: Ικανοποιητική η προστασία για τα πόδια, ανύπαρκτη για το ανώτερο τμήμα του σώματος του αναβάτη. Η ζελατίνα είναι ελάχιστη και διακοσμητική, αφού βασικά προστατεύει τα όργανα.

Yamaha NMaX || 19.08.15

ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Ένα κράνος φούλφεις μπορεί να χωρέσει κάτω από τη σέλα, τοποθετημένο ανάποδα, με την κορυφή του να κοιτάζει προς τα κάτω. Μένει και λίγος χώρος για μικροπράγματα. Μπροστά στην ποδιά υπάρχουν και δυο ανοικτές θήκες, μια αριστερά που χωράει μικρό μπουκάλι νερό και μια δεξιά που δεν χωράει τίποτα (άντε μερικά κέρματα ας πούμε). Εντύπωση προκαλεί για άλλη μια φορά ότι σε σκούτερ της Yamaha λείπει η παροχή ρεύματος 12V ή USB.

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Πόσο σημαντική είναι πρώτη γνωριμία, η πρώτη χειραψία μεταξύ ανθρώπων το αντιλαμβανόμαστε όλοι. Πως σας φαίνεται όμως ότι οι ψυχολογο-επιστήμονες λένε ότι είναι τα πρώτα δευτερόλεπτα μιας νέας γνωριμίας διαμορφώνουν την εντύπωση για τον απέναντί μας που θα διατηρήσουμε για όλη την υπόλοιπη μας ζωή; Τρελό από τη μία, καταδικαστικό από την άλλη. Το Yamaha ΝΜΑΧ 125 ΑBS μοιάζει με άνθρωπο που σε υποδέχεται με μια θερμή, δυνατή χειραψία και σου χαμογελάει ειλικρινά. Ανεβαίνεις πάνω του και μέσα σε λίγες εκατοντάδες μέτρα αρχίζεις να αισθάνεσαι περίφημα. Είναι αυτό το καταπληκτικό “μυστικό” που καταφέρνουν κάποιες εταιρίες, διαθέτουν κάποια μοντέλα: λέγεται “ποιότητα κύλισης” και η συνταγή επιτυχίας της είναι μακροσκελής και πλήρης μηχανολογικής σοφίας.

Yamaha NMaX || 19.08.15

Άνετα καθισμένος στην εργονομική σέλα αν σε ενοχλούν τα κατηφορικά μαρσπιέ – και το γεγονός ότι στο πίσω μέρος τους πρέπει να ανοίγεις τις φτέρνες για να πατάς πάνω τους – μπορείς να προτιμήσεις το ανηφορικό σκαλοπάτι που δίνει και καλή στήριξη ιδιαίτερα όταν πατάς δυνατά τα φρένα.

Ο ήχος του κινητήρα είναι χαμηλός με ένα διακριτικό, χαρακτηριστικό “τουρμπάτο” σφύριγμα που δεν προέρχεται από την άριστης απόδοσης, αθόρυβη μετάδοση. Λίγοι κραδασμοί γίνονται αισθητοί μόνο στο ρελαντί στην περιοχή της σέλας. Το νέο, εξελιγμένο μοτεράκι της Yamaha έχει νεύρο στο άνοιγμα του γκαζιού, απόκριση στα 40 km/h, απόκριση στα 60, ακόμα και στα 70, που το σκούτερ επιταχύνει με ζωντάνια χωρίς κανένα σκαλοπάτι από τους εκκεντροφόρους μεταβλητού χρονισμού, ακόμα και στα 80 km/h.

Ένας κινητήρας καταπληκτικός που ανεβάζει γραμμικά, προοδευτικά, εύκολα και γρήγορα στροφές και σε κάνει να ψάχνεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά για το αν το ΝΜΑΧ είναι μόνο 125 κυβικών. Με τη δύναμη και την απόκριση που περισσεύει το ΝΜΑΧ είναι ένα από τα ταχύτερα σκούτερ πόλης στα 125 κυβικά.

Yamaha NMaX || 19.08.15

Φανταστείτε ότι στο μηχανολογικό κυνήγι, ώστε να μην χαθεί ούτε ελάχιστη απόδοση, έχουν τοποθετηθεί από κοκκοράκια των βαλβίδων με ρουλεμάν, ακόμα και λάμπες τύπου LED που καταναλώνουν λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια, κι έτσι να τοποθετηθεί μικρότερο βολάν που έχει μικρότερη αδράνεια.

Εκτός από τον κινητήρα ένα πολύ ευχάριστο χαρακτηριστικό του νέου 125αριού της Yamaha είναι ότι δεν έχει σκληρές αναρτήσεις… ευτυχώς, γιατί αυτή είναι μια ενοχλητική εμμονή των κατασκευαστών με δικαιολογία την σπορ συμπεριφορά. Το μαλακό πιρούνι λειτουργεί πολύ καλά στους ελληνικούς δρόμους και δεν μεταφέρει παρά ελάχιστους κραδασμούς στα χέρια του αναβάτη.

Yamaha NMaX || 19.08.15

Παράλληλα, λόγω του όχι έχει προοδευτικής σκληρότητας ελατήρια, εμφανίζει και λογική βύθιση στο φρενάρισμα. Πάμε πίσω τώρα. Τα αμορτισέρ έχουν μια τάση να χτυπούν, αλλά δεν μεταφέρεται κραδασμός στον αναβάτη (δεν ισχύει το ίδιο και για τον συνεπιβάτη) και αν πρέπει να τα κρίνουμε τότε θα πούμε ότι δεν έχουν αρκετή απόσβεση συμπίεσης και υποχωρούν κάπως γρήγορα στα απότομα, αλλεπάλληλα χτυπήματα. Όμως και οι δυο αναρτήσεις, μπροστά και πίσω, φτιάχνουν ένα άνετο σκουτεράκι που σε κάνει να οδηγάς χωρίς την έγνοια του “ωχ λακκούβα έρχεται, να σηκωθώ καλύτερα για να μην χτυπήσω τη μέση μου”.

Yamaha NMaX || 19.08.15

Η ενιαία αίσθηση του σκούτερ εμφανίζεται σε κάθε περίπτωση και εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα 125άρι που χαρακτηρίζεται γενικά σαν “δεμένο” και προβλέψιμο, κι αυτό σε συνδυασμό με τον ζωντανό κινητήρα και τις αναρτήσεις που περιγράψαμε φτιάχνουν ένα συνολικά εξαιρετικό σκούτερ. Που κάνει αυτό που του ορίζεις και δεν σε προδίδει εύκολα. Και για να ολοκληρωθεί η εικόνα πρέπει να πούμε και για τα φρένα, έτσι δεν είναι;

Το πίσω φρένο έχει αίσθηση στην αρχή της διαδρομής της αριστερής μανέτας, μετά όμως γίνεται απότομο και έχει την τάση να μπλοκάρει, αλλά εκεί παρεμβαίνει αμέσως το ABS αν και είναι πιο ευαίσθητο απ’ ότι θα θέλαμε. Το μπροστινό φρένο έχει πιο πολλή αίσθηση και δύναμη και σε καλή άσφαλτο δείχνει πόσο καλό είναι, με το ABS να επεμβαίνει μόνο στο τέλος του φρεναρίσματος συνοδευτικά.

Τα καλά λάστιχα Dunlop Scoot Smart δίνουν πρόσφυση και πληροφόρηση σε όλες τις ταχύτητες και κλίσεις, με ένα σκούτερ που απέχει 134 χιλιοστά από το έδαφος και δύσκολα βρίσκει στις στροφές κρατώντας την πορεία των τροχών του… στην πορεία τους.

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Ξεχάστε τα ταξίδια, εκτός αν και σας αρέσει η αργή περιπλάνηση σε επαρχιακούς δρόμους ή δεν έχετε άλλο τρόπο ή μέσον για να ταξιδέψετε και είστε αποφασισμένος και προετοιμασμένος να οδηγείτε πολλές ώρες πάνω σε ένα μικρό σκούτερ πόλης.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Ο γρήγορος και ισχυρός αυτός κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Euro 4 που θα ισχύσουν από του χρόνου για όποιο σκούτερ κατασκευάζεται. Η τελική του ταχύτητα (όταν το κοντέρ του γράφει 115) είναι στην πραγματικότητα 108 km/h, ενώ η επιτάχυνση στα 100 πρώτα μέτρα από στάση μετρήθηκε στα 8.6 sec.

Η μέση κατανάλωση μετρήθηκε στα 3,0 λίτρα στρογγυλά στα 100 χιλιόμετρα δρόμου, κάτι που μας δίνει αυτονομία πάνω από 200 χιλιόμετρα στο κάθε ντεπόζιτο, που είναι και η ζητούμενη επίδοση για σκούτερ πόλης.

Στα φρεναρίσματα το ΝΜΑΧ κατάφερε να σταματήσει από τα 50 km/h σε 8,8 μέτρα. Το εργοστάσιο προτείνει αλλαγές λαδιών κάθε 6.000 χιλιόμετρα (0,9 λίτρα χωρητικότητα και συρμάτινο φίλτρο λαδιού) και αλλαγή ιμάντα κάθε 18.000 χιλιόμετρα.

Yamaha NMaX || 19.08.15

ΤΕΛΙΚΑ…

Μετά από λίγες μέρες δοκιμής του Yamaha ΝΜΑΧ 125 ΑBS η επιρροή πάνω σου γίνεται φανερή, είναι αξιολάτρευτο αφού κάθε φορά που το οδηγάς καταφέρνει να σου φτιάχνει το κέφι με όλη τη σωστά συνδυασμένη τεχνολογία που κουβαλάει. Είναι από τα scooter που όταν έχεις να κάνεις δουλειές στο μποτιλιαρισμένο κέντρο της πόλης θα το κάνεις με όρεξη και θα φχαριστιέσαι κάθε μέτρο που διανύεις. Μπορεί να μην διαθέτει σύστημα idle stop που “ξεκουράζει” τον κινητήρα στα φανάρια, αλλά η κατανάλωσή του τελικά είναι πολύ κοντά στα μοντέλα της Honda που το διαθέτουν. Από την άλλη η ζωντάνια του κινητήρα του είναι που κάνει τη διαφορά, όπως και η συνολική του συμπεριφορά κρατήματος/φρένων/αναρτήσεων.

Νέος, φρέσκος αέρας φυσάει στα σκούτερ πόλης 125 και για αυτό ίσως οι άνθρωποι της Yamaha το ονόμασαν ΝΜΑΧ, όπου “Ν” σημαίνει “νέο” ή άντε το πολύ να σημαίνει “New”…

Yamaha NMaX || 19.08.15

ΟΡΓΑΝΑ: Όχι ιδιαίτερα καλλιτεχνικά σχεδιασμένα, γιατί περισσότερο στοχεύουν στην πληροφόρηση. Ένα στρογγυλό ψηφιακό (LCD) δείχνει τα χιλιόμετρα την ώρα. Υπάρχουν μπάρες για βενζίνη και στιγμιαία κατανάλωση, ρολόι, κινητήρα, θερμοκρασία υγρού κινητήρα. Υπάρχει και ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης (εκτός από την μπάρα) καθώς και ενδεικτικές λυχνίες.

Yamaha NMaX || 19.08.15

ΦΩΤΑ-ΚΟΡΝΑ-ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ: Σωστά από εργονομικής άποψης είναι τοποθετημένος ο γενικός διακόπτης στο κέντρο του σκούτερ μακριά από τα γόνατα του αναβάτη. Έχει φραγή ασφαλείας και ανοίγει τη σέλα. Ο δεξής διακόπτης του τιμονιού είναι ορφανός αφού δεν έχει διακόπτη on/off (kill switch), ενώ δεν υπάρχει και διακόπτης σινιάλου. Κατά τα άλλα οι διακόπτες είναι εργονομικοί. Τα φώτα είναι δυνατά με συγκεντρωμένες δέσμες και καλή είναι και η κόρνα.

Yamaha NMaX || 19.08.15

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: Εύκολη πρόσβαση της τάπας ντεπόζιτου ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη (τούνελ) και εύκολος ανεφοδιασμός.

ΣΤΑΝΤ-ΣΧΑΡΑ-ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: Υπάρχουν δυο στάντ, ένα κεντρικό και ένα πλάγιο. Σχετικά εύκολο είναι στη χρήση του το κεντρικό αλλά χτυπάει όταν κατεβάζεις το σκούτερ. Σχάρα δεν υπάρχει, ούτε βάση για βαλιτσάκι, και για να τοποθετηθεί χρειάζεται αρκετή δουλειά, παρά μόνο χειρολαβή. Οι καθρέφτες αν και μοντέρνας σχεδίασης είναι αρκετά καλοί.

ΕΞΤΡΑ & ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: Δεν υπάρχει παροχή ρεύματος (τύπου αναπτήρα αυτοκινήτου) ή USB, ούτε άγκιστρο ποδιάς για μεταφορά τσαντών.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:2.890 ευρώ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 1ΕΕΚ, 4 βαλβίδες VVA, 125cc με ψεκασμό,
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:12,0 στις 7.500rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρ. 100mm/Δύο αμορτισέρ, διαδρ. τροχού 90mm
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος 260mm/Δίσκος 260mm
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
13 ιντσών/ 13 ιντσών
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1,350 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:765mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:6,6 lt
ΒΑΡΟΣ:127kg
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Μοτοδυναμική ΑΕ, Ασπρόπυργος, Θέση Κύριλλος, τηλ. 801- 11 - 926242

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ