Θετική χρονιά το 2014
Στην Μάντοβα της Ιταλίας συναντήθηκε το διοικητικό συμβούλιο του Piaggio Group, υπό την προεδρία του Roberto Colaninno. Εκεί έγινε ο απολογισμός του 2014, το οποίο είχε θετικό αποτέλεσμα για την εταιρία, όπως είχε ήδη φανεί από τον εξάμηνο απολογισμό. Παραπάνω από μισό εκατομμύρια δίτροχα πούλησε η Piaggio το 2014.
Για την ακρίβεια το 2014 το Piaggio Group, που απαρτίζεται από τις εταιρίες Piaggio, Vespa, Aprilia, Moto Guzzi, Derbi και Gilera πούλησε 546.500 δίτροχα και τρίτροχα παγκοσμίως, σε σχέση με τις 555.600 μονάδες του 2013. Παρότι σημειώθηκε μείωση στις πωλήσεις, οι υψηλότερες τιμές των μοντέλων που πουλήθηκαν, απέφεραν υψηλότερα κέρδη.
Πρώτη κατασκευάστρια δικύκλων στην Ευρώπη παρέμεινε και το ’14 το Piaggio Group αποκομίζοντας αυτή την θέση μέσα από ποσοστά της τάξης του 16.1% επί του συνόλου των διτρόχων και του 24.8% στην κατηγορία των scooter. Στην αγορά των ΗΠΑ η Piaggio απέσπασε ποσοστό αγοράς κοντά στο 21% και βελτίωσε τη θέση της στην κατηγορία των σκούτερ.
Σημαντικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων του 2014 έπαιξαν οι νέες Vespa και τα ανανεωμένα 3τροχα της Piaggio τα ΜΡ3. Tα 3τροχα σκούτερ πούλησαν το 2014 17.200 μονάδες (αύξηση κατά 17.5% συγκρινόμενες με το 2013 και +29.3% από πλευράς τζίρου).
Σε παγκόσμιο επίπεδο οι πωλήσεις της Vespa έφτασαν τα 324 εκατομμύρια ευρώ (+ 1.3%), με τις δυτικές αγορές να σημειώνουν αύξηση της τάξης του 5% σε σχέση με το 2013. Υπήρξε επίσης αυξημένη ζήτηση για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της εταιρίας στην Ινδική αγορά, αποσπώντας ποσοστό 26.7% της αγοράς.
Με αυτές τις πωλήσεις το Piaggio Group έκλεισε τη χρονιά με καθαρά κέρδη 16.1 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ το 2013 εμφάνισε καθαρές ζημίες ύψους 6,5 εκατ. ευρώ.
Τα σχέδια για το μέλλον του Piaggio Group, είναι η προσπάθεια διατήρησης της υψηλής θέσης στην ευρωπαϊκή αγορά των δύο τροχών, μέσα από την ενδυνάμωση της γκάμας και την αύξηση των πωλήσεων όλων των εταιριών.
Η εταιρία θα κάνει σύντομα την είσοδό της στην αγορά των ηλεκτρικών ποδήλατων, ενώ συνεχίζει να παρακολουθεί προσεκτικά την εξέλιξη και ανάπτυξη που εμφανίζει η αγορά της Ν. Α. Ασίας, ειδικά σε δίκυκλα μεσαίων και μεγάλων κυβισμών.
Το 2015 το Piaggio Group θα εδραιώσει άμεσες πωλήσεις των εταιριών του στην κινεζική αγορά, με στόχο την διείσδυση στην αγορά μοτοσυκλέτας. Παράλληλα σκοπεύει να ενισχύσει τις πωλήσεις σκούτερ στην Ινδική αγορά, μέσω της Vespa, αλλά και μέσα από την παρουσίαση μοντέλων σκούτερ μεγαλύτερου κυβισμού.