Μπορεί να κοστίζει σχεδόν 2,5 χιλιάδες ευρώ, αλλά το πλαίσιό του είναι deltabox αλουμινίου! Μοιράζεται δηλαδή εκτός από την εμφάνιση των μεγάλων του αδελφών (125 και 250) και τις τεχνικές λύσεις. Με επιθετική εμφάνιση, που ακόμα και σταματημένο νομίζεις πως πηγαίνει με τελική. Ανάποδο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω. Δίσκοι και στους δύο τροχούς, 100 περίπου κιλά βάρος και οδική συμπεριφορά που εύκολα συμμετέχει σε αγώνες για σκούτερ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Honda CUV e: Έρχεται στην Ευρώπη το δεύτερο – μεγαλύτερο – ηλεκτρικό σκούτερ της Honda
Η Honda τηρεί την υπόσχεσή της Η Honda παρουσίασε το δεύτερο ηλεκτρικό σκούτερ της ευρωπαϊκής της γκάμας για το 2025… -
QJMotor Fort 250: Το «μεσαίο» Fort που δεν θα έρθει (προς το παρόν) στην Ευρώπη
Για την ώρα το QJMotor Fort 250 διατίθεται μόνο στην Ινδονησία Η QJMotor είναι μια εταιρία που η γκάμα της… -
Ελλάδα Α’ 5μήνο 2025: Top15 Πωλήσεις Σκούτερ
Μικρή αλλά ενθαρρυντική αύξηση πωλήσεων Παρότι το πρώτο τετράμηνο του 2025 έκλεισε με μικρή μείωση (+4,7% ήταν το πρώτο τρίμηνο),… -
Aprilia SR 175: Υπερκυβισμένο για την Ινδία
TFT οθόνη και περισσότεροι ίπποι, ενώ τα υπόλοιπα έρχονται αυτούσια από το SR 125 Εδώ και λίγες μέρες έχουν αρχίσει… -
Invicta Electric: Σκούτερ που φτάνει τα 270 χλμ. αυτονομίας
Τεράστια αυτονομία (θεωρητικά) για το Neila Η Invicta Electric, μια ισπανική εταιρία δημιούργησε το Neila Next, ένα ηλεκτροκινούμενο σκούτερ το…