Μπορεί να κοστίζει σχεδόν 2,5 χιλιάδες ευρώ, αλλά το πλαίσιό του είναι deltabox αλουμινίου! Μοιράζεται δηλαδή εκτός από την εμφάνιση των μεγάλων του αδελφών (125 και 250) και τις τεχνικές λύσεις. Με επιθετική εμφάνιση, που ακόμα και σταματημένο νομίζεις πως πηγαίνει με τελική. Ανάποδο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω. Δίσκοι και στους δύο τροχούς, 100 περίπου κιλά βάρος και οδική συμπεριφορά που εύκολα συμμετέχει σε αγώνες για σκούτερ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Lambretta X300: Ειδική έκδοση Casa Special Edition
Με μόλις 999 μοντέλα να κυκλοφορούν, η Lambretta Casa Special Edition X300 είναι μια ειδική έκδοση με μπόλικο κάρμπον και… -
Yamaha NMAX 125/125 Tech Max: Νο1 σε πωλήσεις τον Ιούλιο
Άλλο ήταν το Νο1 τον Ιούλιο… Ο Ιούλιος του 2025 έφερε για ακόμα ένα μήνα πολύ καλές πωλήσεις για τα… -
Kymco CV3: Με νέο κινητήρα 575cc
O κινητήρας που είδαμε στο AK 575 θα εφοδιάσει και το Kymco CV3 για το μοντέλο της επόμενης χρονιάς, όντας… -
Οδηγός αγοράς: 4 δικύλινδρα maxi σκούτερ
Τέσσερα δικύλινδρα σκούτερ που “ακροβατούν” μεταξύ σκούτερ και μοτοσυκλέτας, με ανέσεις και επιδόσεις Η κατηγορία των maxi, δικύλινδρων σκούτερ έχει… -
Daelim: Έγινε DNA Motors και ιδού το 300άρι της!
Από το 2021 η νοτιοκορεάτικη Daelim μετονομάστηκε σε DNA Motors κι έχει να παρουσιάσει ένα 300άρι Maxi σκούτερ σε πολύ…