fbpx

SYM FIDDLE III 125i, 2017, Πρώτη Επαφή

Συντονιστείτε!

Δεν ξέρω γιατί η SYM έχει ονομάσει το ρετρό σκούτερ της Βιολί (Fiddle στα αγγλικά), αλλά η αλήθεια είναι ότι η έκδοση Euro 4 του Fiddle αποδείχθηκε ότι είναι απόλυτα συντονισμένη με τους καιρούς και τις νέες προδιαγραφές. Με τιμή στα 1.995 ευρώ. Κείμενo: Antonio Cuadra (www.moto125.cc), Φωτογραφίες: AC, Συνεργάστηκε: Marta de la Cuadra

Το SYM Fiddle III 125i CBS των προδιαγραφών Euro4 ανεβάζει περισσότερες στροφές από ότι ο προκάτοχός του, έχει καλύτερες επιταχύνσεις και τελική ταχύτητα, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση! Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Το μοντέλο της SYM που ακολουθεί τη ρετρό αισθητική από το 2010, για τη δεύτερη γενιά Fiddle πέρασε την παραγωγή του από την Ταϊβάν στην Κίνα, ενώ το 2015 έφτασε η τρίτη γενιά (πατήστε εδώ) που είχε δεχτεί μεγάλες αλλαγές σε πλήθος τομέων.

Τώρα έρχεται η δεύτερη έκδοση ΙΙΙ με τις τροποποιήσεις που απαιτούνται από την αλλαγή των προδιαγραφών από Euro3 σε Euro 4, που περιλαμβάνουν μεταξύ των άλλων λεπτομέρειών και ψεκασμό από την Synerject.

Το SYM Fiddle III 125i CBS Euro4 φοράει τον ισχυρό κινητήρα του Symphony ST 125, ο οποίος διαθέτει χιτώνιο με κεραμική επίστρωση. Έτσι επιτυχγάνεται η βέλτιστη λίπανση και οι ελάχιστες ανοχές μεταξύ κυλίνδρου και εμβόλου.

Το νέο Fiddle III 125i διαθέτει επίσης νέο σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS. Έτσι τώρα στον πίσω τροχό υπάρχει δισκόφρενο διαμέτρου 220 χιλιοστών, που αντικατέστησε το διαμέτρου 130 χιλιοστών ταμπούρο.

Όπως γνωρίζουν όσοι έχουν δει ή οδηγήσει το SYM Fiddle III 125i ακόμη και οι πιο βραχύσωμοι αναβάτες δεν θα έχουν πρόβλημα να πατήσουν καλά τα δύο πόδια στο έδαφος, ενώ κάθονται στη σέλα του. Παράλληλα ο χώρος που προσφέρει το δάπεδο είναι τόσος ώστε να προσφέρει άνεση.


Η ανακοινώσιμη δύναμη των 10,6 ίππων του κινητήρα της προηγούμενης έκδοσης ισχύουν και για το συγκεκριμένο μοντέλο Euro 4, παρότι τώρα το σκούτερ επιδεικνύει περισσότερη δύναμη στο δρόμο.

Πρόκειται για έναν από τους ισχυρότερους κινητήρες της αγοράς που είναι αερόψυκτος και πληροί τις προδιαγραφές Euro 4.

Το SYM Fiddle III 125i CBS πετυχαίνει πολύ καλές επιταχύνσεις μόλις το φανάρι γίνει πράσινο και έτσι μέσα στην πόλη γίνεται άπιαστο, αφού παράλληλα κινείται με μεγάλη ευελιξία, λόγω του χαμηλού βάρους του και των μαζεμένων διαστάσεων.

Αλλά το καλύτερο έρχεται όταν βγείτε στους πιο ανοικτούς δρόμους και τις λεωφόρους όπου το scooter θα ξεπεράσει το φράγμα των 100 – 106,8 km/h (πραγματικά) ενώ το ταχύμετρο δείχνει κοντά στα 113 km/h. Βέβαια σε αυτές τις ταχύτητες το Fiddle μεταφέρει λίγη από της ανησυχία των μικρών και στενών τροχών του που είναι στις 12 ίντσες.

Στον τομέα των φρένων, το νέο Fiddle III υπερβαίνει κατά πολύ το προηγούμενο μοντέλο, έχοντας πλέον δίσκους σε κάθε τροχό και μάλιστα συνδυασμένους στην αριστερή λαβή με το σύστημα CBS. Το νέο σύστημα που χρησιμοποιείται προσφέρει πολύ περισσότερη δύναμη και προοδευτικότητα στην επιβράδυνση.

Όσον αφορά στα ελαστικά της Duro – παρότι δεν τα δοκιμάσαμε στο βρεγμένο – μπορούμε να πούμε ότι το μπροστινό έχει μια τάση να χάσει την πρόσφυσή του σε δρόμο με μικρή πρόσφυση.

Επίσης πρέπει να πούμε ότι για καλύτερα αποτελέσματα τα λάστιχα θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερου πλάτους, απ’ ότι είναι σήμερα (110 χιλιοστά πλάτος μπροστά και 120 πίσω). Με 10 mm μεγαλύτερου πλάτους και στα δύο ελαστικά, ειδικά τώρα που υπάρχει περισσότερη δύναμη από τον κινητήρα) θα βελτίωναν πολύ το κράτημα.

Οι αναρτήσεις είναι καλές μπροστά και πίσω και προσφέρουν άνεση και προφέρουν καλή ισορροπία στο δρόμο. Το μονό αμορτισέρ πίσω μάλιστα ήταν ρυθμισμένο στην μαλακότερη από τις 5 θέσεις προφόρτισης.

Βελτιώνοντας τα αρνητικά σημεία του προηγούμενου μοντέλου και πληρώντας τις προδιαγραφές Euro4 εμφανίζεται το νέο SYM Fiddle III 125i CBS και όχι μόνο, αφού η ζωντάνια και η δύναμη του κινητήρα είναι φανερή, κάνοντάς το ακόμα πιο διασκεδαστικό.

Όμως το ισχυρότερο σημείο του Fiddle είναι ο φιλικός χαρακτήρας απέναντι σε όλους τους αναβάτες ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας και εμπειρίας, κομμένο και ραμμένο για γρήγορη μετακίνηση μέσα στα κέντρα των μεγάλων πόλεων. Με τιμή αγοράς κάτω από τις 2.0 χιλιάδες ευρώ και την πινελιά του ρετρό στην εμφάνισή του. Που είναι πάντα στη μόδα…

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:1.995 ευρώ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Αερόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος, 1EEK, με 2 βαλβίδες, 124,6 cc και ψεκασμό
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:10,2 hp, στις 8.500 rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι/ Ένα αμορτισέρ
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος 226mm / Δίσκος 220mm, με CBS
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
12 ιντσών / 12 ιντσών (ελαστικά 110/70 μπροστά, 120/70 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.355 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:690mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:6,5 lt
ΒΑΡΟΣ:117 kg
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Γκοργκόλης, Θησέως 309, Αθήνα, τηλ: 210 9403880

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ