Ένα, δύο, τρία… Peugeot
Mετά την Piaggio που προλείανε τους δρόμους αγορών και πόλεων με τα 3τροχα σκούτερ της, υπήρξαν κι άλλες κατασκευάστριες εταιρίες που θέλησαν να πάρουν μερίδιο πωλήσεων και γιατί όχι να εξερευνήσουν έναν νέο τρόπο καθημερινής μετακίνησης. Μία από αυτές είναι και η γαλλική Peugeot που παρουσίασε ένα σκούτερ 400 cc, με το εξαιρετικά εύστοχο όνομα Metropolis. ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
Στην Ελλάδα, μετά τις πρώτες, σχετικά ενθαρυντικές πωλήσεις 3τροχων σκούτερ, η αλλαγή της νομοθεσίας που δεν επέτρεπε πλέον σε κάποιον να τα οδηγεί με δίπλωμα αυτοκινήτου (παρά μόνον όσοι είχαν δίπλωμα πριν από τον Ιανουάριο του 2013 (κάνουμε και διακρίσεις ε;) οι πωλήσεις των 3τροχων σκούτερ μάλλον “κρέμασαν”.
Δεν ήταν λίγοι αυτοί που σχολίασαν ότι αυτή η, αρνητική για τα σκούτερ απόφαση, πάρθηκε σε μια προσπάθεια να μην πληγεί η αγορά αυτοκινήτων (αστείο, ε;) η οποία δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά είναι “προστατευόμενο είδος” στην Ελλάδα.
Μπορεί στην Ελλάδα τα 3τροχα να έχασαν πωλήσεις αλλά δεν συμβαίνει όμως το ίδιο στας Ευρώπας και κυρίως στη χώρα των Γάλλων που τα τρίτροχα σκουτερ πουλάνε σαν ζεστό ψωμί (ή μάλλον μπακέτα) ιδιαίτερα αυτά της Piaggio και μάλιστα, όχι μόνο τα μικρά, αλλά τα μεγάλα τα 500άρια.
Η Peugeot έμεινε αρκετό καιρό εκτός σκηνής, αλλά τελικά ξεκρέμασε τα όπλα, κι αντέδρασε με τον καλύτερο τρόπο παρουσιάζοντας ένα κομψό, μεσαίου κυβισμού τρίτροχο 400άρι, θέλωντας να δρέψει μερικές δάφνες από την Ιταλίδα αντίπαλό της. Ιδού λοιπόν το Peugeot Metropolis 400i, το οποίο στη δική μας περίπτωση είναι η “πλούσια”, σπορ έκδοση με τον κωδικό RS.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Ένας εξ ολοκλήρου νέος κινητήρας που φτιάχτηκε από την Peugeot για να κινεί τα μεσαίου κυβισμού σκούτερ της εταιρίας για τα επόμενα χρόνια. Είναι φυσικά τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με 4 βαλβίδες και κυβισμό 399 cc.
H τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και η ιπποδύναμη φτάνει τους 37,2 ίππους (27,4 kW) στις 7.000 σ.α.λ. Η ροπή ανακοινώνεται στα 3,81 kgm στις 5.250 σ.α.λ.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ – ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: Η σχεδίαση παραπέμπει έντονα στα αυτοκίνητα της φίρμας του γαλλικού λέοντος. Ειδικά τα φωτιστικά σώματα νομίζεις ότι έρχονται κατευθείαν από σπορ αυτοκίνητα της. Σχιστομάτικοι οι ευμεγέθεις μπροστινοί προβολείς με μεγάλη γρίλια ανάμεσά τους που κρύβει το ψυγείο του κινητήρα.
Μεγάλες είναι – ίσως λίγο παραπάνω απ’ ότι θα θέλαμε, ειδικά στο πίσω μέρος – οι πλαστικές επιφάνειες αν δεις από το πλάι του σκούτερ, ενώ παντού τονίζονται οι όγκοι, η “ρώμη” του design, όπως και οι αιχμές του. Σπορ και δυναμικό λοιπόν το Metropolis, ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή παντού, με τις λεπτομέρειες να μην έχουν στερηθεί προσοχής.
ΜΕΓΕΘΟΣ-BΑΡΟΣ: Μεγάλου μεγέθους 3τροχο σκούτερ με – ευχάριστη έκπληξη και καινοτομία – επίπεδο δάπεδο, που δεν τσιγκουνεύεται ούτε στο βάρος. Το τελευταίο φτάνει τα 258 κιλά άδειο και τα 274 κιλά γεμάτο, αριθμοί που είναι συνηθισμένοι στα τρίτροχα τέτοιων κυβισμών. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.500mm και το συνολικό μήκος τα 2.152 mm.
ΤΡΟΧΟΙ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ-ΦΡΕΝΑ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Οι 12άρηδες μπροστινοί τροχοί έχουν όμορφες μαύρες χυτές αλουμινένιες ζάντες, με πολλά μπράτσα. Ο πίσω τροχός είναι 14 ιντσών. Τα λάστιχα είναι 120/70 x12 μπροστά και 140/70×14 πίσω και μάρκας Michelin, τύπου City Grip. Άρα έχουμε μπροστινούς τροχούς στα όρια των μικρών διαμέτρων και πίσω τροχό σε μέση διάμετρο.
Τα φρένα είναι δύο δισκόφρενα μπροστά (ένα για κάθε τροχό) διαμέτρου 200 mm με 2έμβολες δαγκάνες και ένας δίσκος πίσω διαμ. 240 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου και σύστημα συνδυαζόμενου φρεναρίσματος. Η ανάρτηση μπροστά είναι τύπου TTW (Tilting Twin wheels) με δύο ζεύγη ψαλιδιών και ένα μόνο, κοινό αμορτισέρ.
Η μπροστινή ανάρτηση που “κλειδώνει” κατά βούληση, στηρίζει το σκούτερ από κουμπί στους αριστερούς διακόπτες, έτσι ώστε να μένει όρθιο στο φανάρι ή στο παρκάρισμα. Δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα σε 4 θέσεις προφόρτισης ελατηρίου συναντάμε στον πίσω τροχό.
ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: Ο αναβάτης κάθεται κάπως ψηλά, έχοντας το σκούτερ κάτω από τα πόδια του. Το τιμόνι σε καλή απόσταση, αρκετά απομακρυσμένο από το σώμα του αναβάτη (ταιριάζει και σε υψηλότερα αναστήματα) και ελαφρώς χαμηλά τοποθετημένο.
Το επίπεδο πάτωμα δίνει ελευθερία κινήσεων στα κάτω άκρα και η συνολική εργονομία είναι πολύ καλή. Το πεντάλ (που ενεργοποιεί όλα και τα τρία φρένα) είναι τοποθετημένο σε τέτοιο σημείο που δεν εμποδίζει τις κινήσεις του δεξιού ποδιού. Τα γόνατα ανοίγουν σε μια άνετη γωνία άνω των 90 μοιρών. Το οπτικό πεδίο είναι καλό, ειδικά στη χαμηλότερη θέση της ρυθμιζόμενης φιμέ ζελατίνας.
ΤΙΜΟΝΙ: Αρκετά μεγάλου πλάτους τιμόνι, με αντίβαρα στα άκρα του, που είναι όμως ελαφρά κατεβασμένα, δυσκολεύοντας ελαφρώς στις σφήνες και τη διήθηση. Τα γκρίπ είναι καλής ποιότητας, ενώ οι μανέτες των φρένων μεγάλες για αντίστοιχου μεγέθους παλάμες.
Η ακτίνα στροφής βρίσκεται στα 3,95 μέτρα.
ΣΕΛΑ: Σε μέσο ύψος από το έδαφος απέχει η σέλα στα 780 χιλιοστά. Τα πόδια του αναβάτη ύψους 1.80μ πατούν με όλο το πέλμα στο έδαφος. Η σέλα του Μετρόπολις είναι καλοσχεδιασμένη με φάλτσα κομμένα πλαϊνά, για να μην ανοίγουν τα πόδια του αναβάτη όταν τα κατεβάζει προς την άσφαλτο. Διαθέτει ρυθμιζόμενο μαξιλάρι για τον αναβάτη.
Το αφρώδες είναι μαλακό, καλής ποιότητας, που υποχωρεί στο βάρος του αναβάτη δίνοντας άνεση. Έχει καλό πλάτος, καλό μήκος και μικρή υποστήριξη ουράς. Το κάλυμμα είναι δύο υλικών και αντιολισθητικό. Το άνοιγμα της γίνεται από κουμπάκι που βρίσκεται αριστερά στην ποδιά, δίπλα στο τιμόνι. Όταν ανοίγει δεν υποστηρίζεται από αμορτισέρ.
ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ: Σε ελαφρώς υψηλότερο επίπεδο κάθεται ο συνεπιβάτης που διαθέτει μικρότερου μήκους σέλα, αλλά εξίσου καλό αφρώδες. Πατάει τα πόδια του στα μεγαλύτερα μαρσπιέ που έχετε δει ποτέ σε σκούτερ, που όταν κλείνουν δένουν άριστα με το υπόλοιπο σκούτερ (ενσωματώνονται πλήρως).
Στο πίσω της μέρος έχει μια σκληρή “καμπούρα” που λειτουργεί σαν μεντεσές του πορμπαγκάζ και γίνεται ενοχλητική μόνο στους μεγαλόσωμους συνεπιβάτες. Μεγάλες χειρολαβές υπάρχουν δεξιά και αριστερά της ουράς του σκούτερ.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΔΙΑΣ/ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ: Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη (κατά 130 χιλιοστά πάνω-κάτω παρακαλώ) κατά ύψος, αφού πιεστούν ταυτόχρονα με τα δυο χέρια δυο κουμπιά. Η ζελατίνα αφήνει αρκετό ελεύθερο οπτικό πεδίο μέσα στην πόλη στη χαμηλότερη της θέση και προσφέρει προστασία από τον αέρα στις υψηλότερες ταχύτητες στην ανώτερη της θέση.
Η ποδιά που Metropolis 400 είναι πλατιά και δίνει καλή προστασία στα κάτω άκρα του αναβάτη.
ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Πλατύς και μακρύς είναι ο χώρος κάτω από τη σέλα, αλλά ρηχός. Χωράει ένα κοντό semi-jet κράνος μόνον, ενώ από την άλλη το Metropolis 400i διαθέτει και πορτμπαγκάζ που χωράει κράνος φουλφέις. Υπάρχει και ντουλαπάκι μπροστά. Ένας κομψός, διακριτικός γάντζος στο μπροστινό τμήμα της σέλας θα βοηθήσει στη μεταφορά μικροπραγμάτων στο επίπεδο δάπεδο, ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη.
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Κι ενώ πριν, που οδηγούσαμε δίτροχο σκούτερ πρέπει να παραδεχτούμε ότι σχεδόν δεν τα βλέπαμε. Όταν όμως βγήκαμε στους δρόμους καβάλα στο Metropolis, αρχίζουμε να τα παρατηρούμε: 3τροχα σκούτερ γύρω μας.
Το ίδιο ενδιαφέρον δείχνουν και οι άλλοι “τρίτροχοι” που βλέπουν ίσως στο πρόσωπο του Metropolis τον πιθανό σφετεριστή, τον αντίπαλο. Είναι μεγάλο, είναι εντυπωσιακό, είναι άσπρο και φαίνεται, έχει πάνω του το γνωστό λιοντάρι της γαλλικής εταιρίας. Οι αυτοκινητάδες το ζαχαρώνουν στα φανάρια.
Η εκκίνηση γίνεται από μια μίζα που γυρίζει δυο-τρεις φορές πρώτα για να σπρώξει τον στρόφαλο και να ξεκινήσει τον κινητήρα. Ο υγρόψυκτος κινητήρας της Peugeot είναι ελαφρώς φωνακλάδικος από πλευράς μηχανικών θορύβων (που εντείνονται λόγω σπορ, “ανοικτής” εξάτμισης), αλλά αυτό είναι κάτι που παρατηρείς μόνο στο ρελαντί.
Λίγοι κραδασμοί εμφανίζονται στις χαμηλές στροφές και πουθενά αλλού.
Η μετάδοση είναι μακριά και η επιτάχυνση αρχίζει να “σοβαρεύει” από τα 35-40 χ.α.ω και μετά. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο κινητήρας δεν ωθεί συνολικά γρήγορα το σκούτερ, αφού οι επιταχύνσεις του γαλλικού 400 είναι καλύτερες από τα ΜΡ3 500. Η περιοχή που ο ισχυρός κινητήρας του 400 διαπρέπει είναι οι μεσαίες στροφές. Η επιτάχυνση είναι διαρκής και προοδευτική από τα 50 μέχρι τα 130 χ.α.ω, δίνοντας έτσι καλές ρεπρίζ και καλές ταχύτητες ταξιδιού.
Κακά τα ψέμματα, στην επιβαρυμένη κίνηση της πόλης τα τρίτροχα σκούτερ (πλατιά, βαριά και μακριά), όπως και το Peugeot Metropolis 400i δεν είναι ότι καλύτερο μπορείς να οδηγείς κάνοντας σφήνες, μπαίνοντας σε διαδρόμους που δημιουργούν τα σταματημένα αυτοκίνητα και γενικά να κινείσαι ευέλικτα. Αυτό που έχουν να προσφέρουν, το πλεονέκτημά τους, είναι η σταθερότητα του μπροστινού μέρους σε στροφές και φρενάρισμα.
Στο φρενάρισμα το Metropolis 400 όντως εμφανίζεται σταθερό, χωρίς να χάνει εκατοστό από την πορεία του, μόνο που αν χρησιμοποιείς τα φρένα που βρίσκονται στο τιμόνι (γεφυρωμένα-συνδυαζόμενα SBS) θα πρέπει να εξασκείς πολλή δύναμη στις μανέτες, ειδικά στην αριστερή που δεν προσφέρει στον αναβάτη αίσθηση.
Η τεχνική που αναπτύξαμε μετά από μερικές μέρες χρήσης ήταν η εξής: σε ταχύτητες πόλης πατούσαμε μόνο τη δεξιά μανέτα (μπροστινοί δίσκοι) που επιβράδυναν προοδευτικά το σκούτερ. Αν θέλαμε δυνατό φρενάρισμα -ακινητοποίηση- πατούσαμε το πεντάλ που βρίσκεται στο δάπεδο κι έτσι εισπράτταμε γρήγορη ακινητοποίηση που θύμιζε μικρό, σπορ αυτοκίνητο.
Αυτοκίνητο θυμίζει και στις στροφές το μπροστινό σύστημα του Metropolis εμπνέοντας σιγουριά, με τη δύναμη βεβαίως που χρειάζεται για να μπει στη στροφή να είναι αρκετή, αλλά λογική για 3τροχο. Κανένα πρόβλημα δεν θα αντιμετωπίσει το τρίτροχο σκούτερ της Peugeot καθώς βρίσκεται υπό κλίση, αρκεί να μην συναντήσει ανωμαλίες στο οδόστρωμα που ταράζουν κυρίως τον εσωτερικό τροχό και τα χέρια του αναβάτη στο τιμόνι.
Τα λάστιχα που φορούσε το 400 γλίστρησαν μερικές φορές υπό πίεση, χωρίς να εμπνέουν ανησυχία. Όπως συμβαίνει και σε άλλες περιπτώσεις 3τροχων σκούτερ και στην περίπτωση του Metropolis δεν πρέπει να διστάσεις στην είσοδο της στροφής, να το ρίξεις το σκούτερ προς τα μέσα, να το εμπιστευτείς, κι αυτό θα διαγράψει σωστά την καμπύλη που του δίνεται.
Οι αναρτήσεις του 400 είναι σπορ και γι’ αυτό σκληρές. Έχουν αργή επαναφορά αμορτισέρ, αλλά εμφανίζονται προοδευτικές και συγκροτημένες. Τα δυο αμορτισέρ πρέπει να ρυθμίζονται στην μικρότερη προφόρτιση ελατηρίου για να προσφέρουν άνεση στους επιβαίνοντες. Αν δεν γίνει αυτό, οι τελευταίοι τραντάζονται καθώς το 400 περνάει πάνω από τις κακοτεχνίες των δρόμων.
ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Αν στο μποτιλιάρισμα το Peugeot Metropolis 400 εμφανίζει “βαριά” συμπεριφορά, στο ταξίδι απελευθερώνεται δείχνει τις δυνατότητες του κινητήρα του, που μπορεί να το σπρώχνει δυναμικά κόντρα στον αέρα.
Μπορεί να ταξιδεύει ώρες με άνεση, κρατώντας σχετικά χαμηλά την κατανάλωσή του, με καλή αυτονομία και όρεξη για χιλιόμετρα. Η προστασία από τη ζελατίνα είναι καλή, αφού η πολλή δύναμη του αέρα “σπάει” με λίγους στροβιλισμούς να φτάνουν στο λαιμό του αναβάτη.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Το κοντέρ μπορεί να δείχνει 165 χ.α.ω αν επιμείνει ο αναβάτης, αλλά όπως συμβαίνει πάντοτε υπάρχει απόκλιση, με την πραγματική ταχύτητα να βρίσκεται στα 147 χ.α.ω, και πάλι πολύ κοντά στα 500άρια της Piaggio. Τα τελευταία τα κερδίζει το Peugeot ειδικά στη δοκιμασία των 100 μέτρων επιτάχυνσης από στάση, αφού σημειώνει χρόνο 7,3 δευτερολέπτων (0,15 του δευτερολέπτου το ΜΡ3 500).
Η μέση κατανάλωση του 400 φτάνει τα 5,3 λίτρα καυσίμου στα 100 χιλιόμετρα, ενώ με οικονομική οδήγηση είδαμε και 4,3 λίτρα στα 100. Μιας και το Metropolis διαθέτει και στιγμιαία μέτρησης κατανάλωσης του κινητήρα είναι εντυπωσιακό να βλέπεις ότι στο τέρμα γκάζι από στάση το όργανο δείχνει 12,5 λίτρα στα 100km!
ΤΕΛΙΚΑ…
Μπορεί η τιμή του Metropolis 400i RS να μην είναι χαμηλή στα 8,5 χιλιάδες ευρώ, αλλά εδώ κάπου πρέπει να λάβουμε υπ’ όψη ότι ακόμα και στην ίδια του την πατρίδα τη Γαλλία το ίδιο μοντέλο είναι ακριβότερο κατά 500 ευρώ.
Το ότι το Peugeot Metropolis 400i RS δεν θα περάσει απαρατήρητο ούτε στο δρόμο, ούτε στην αγορά είναι σαφές.
Είναι καλοφτιαγμένο, καλόγουστο, προσεγμένο σε λεπτομέρειες, με καλό εξοπλισμό και αποτελεί μια καλή προσπάθεια, ακόμα κι αν πρόκειται για την πρώτη απόπειρα της Peugeot στη δημιουργία 3τροχου σκούτερ. Στη γαλλική αγορά ήδη σημειώνει αξιόλογες πωλήσεις κι αυτό επικυρώνει την απόφαση και την τόλμη της εταιρίας να μπει σε νέα χωράφια.
ΟΡΓΑΝΑ: Ανέμπνευστα από πλευρά σχεδιασμού με ψιλά γράμματα, αλλά είναι καλός ο φωτισμός τους τη νύχτα. Υπάρχει ψηφιακό όργανο στη μέση με πολλές πληροφορίες: από την ώρα, την κατανάλωση, χιλιομετρητής, μέχρι και πίεση ελαστικών.
ΦΩΤΑ/ΚΟΡΝΑ/ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ: Πολυ καλά φώτα από μεγάλους προβολείς και κόρνα που θυμίζει αυτοκίνητο. Υπάρχει και αλάρμ, όπως και LED τύπου DLR, τα οποία σβήνουν αυτόματα λίγο μετά το αντίστοιχο σβήσιμο του κινητήρα. Οι διακόπτες είναι πλήρεις και εργονομικοί. Στο κέντρο του τιμονιού υπάρχει ένα πολύ χρήσιμο στο παρκάρισμα ηλεκτρικό “χειρόφρενο”. Ο κεντρικός διακόπτης είναι περιστροφικός, φωτιζόμενος τύπου smart key αυτοκινήτου και λειτουργεί (αν μεταφέρετε τον πομπό στην τσέπη σας) αρκεί να βρίσκεστε κοντά στο σκούτερ.
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: Ανοίγεις σέλα πατώντας ένα κουμπί, κατεβαίνεις από τη σέλα την οποία ανοίγεις για να αποκαλύψεις την τάπα που βρίσκεται χωμένη μπροστά και κάτω από τον μεντεσέ της σέλας. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ φτάνει τα 13,5 λίτρα.
ΣΤΑΝΤ/ΣΧΑΡΑ/ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: Υπάρχει μόνο κεντρικό στάντ (το πλάγιο είναι σχεδόν άχρηστο σε 3κυκλο σκούτερ), το οποίο χρειάζεται πολλή δύναμη για να ανεβάσει το σκούτερ πάνω του. Το πιθανότερο είναι να μην χρησιμοποιείται παρά σπάνια αφού το Metropolis μπλοκάρει την μπροστινή ανάρτηση με διακόπτη και στέκεται όρθιο μόνο του. Οι καθρέφτες είναι δύο επιπέδων, κυρτοί δίνοντας ορατότητα και σε νεκρές γωνίες, αλλά παραμορφώνουν τα είδωλα. Σχάρα δεν υπάρχει αφού το σκούτερ διαθέτει πορτμπαγκάζ.
ΕΞΤΡΑ & ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: φώτα DLR, ηλεκτρικό χειρόφρενο, smart key, πορτμπαγκάζ, ντουλαπάκι στην ποδιά, άγκιστρο μεταφοράς τσαντών, αλάρμ, ένδειξη πίεσης ελαστικών, ρύθμιση υποστήριξης μέσης του αναβάτη, ρυθμιζόμενο ύψος ζελατίνας, γεφυρωμένα φρένα
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
---|---|
ΤΙΜΗ: | ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: | Τετράχρονος, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος, 399 cc, με ψεκασμό |
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: | 37,2 ίπποι, στις 7.000 rpm |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Με ψαλίδια και μονό αμορτισέρ/ Δύο αμορτισέρ |
ΦΡΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Δύο δισκόφρενα, διαμ. 200 mm / Ένα δισκόφρενο 240 mm |
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | 12 ιντσών (x2) / 14 ιντσών (ελαστικά 120/70 μπρ., 140/70 πίσω) |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: | 1.550 mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: | 780mm |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: | 13,5 lt |
ΒΑΡΟΣ: | 258 kg |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: | TEOMOTO, Λεωφ. Κηφισσού 29, 165 43, Αθήνα Τηλ: +30 210 3410684 Fax: +30 210 3410723 |