Όπως και το 650, έτσι και το 400 είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Φαρδιά και μακριά είναι η σέλα, με ρυθμιζόμενη την «πλάτη»/υποστήριξη του αναβάτη. Κάτω από τη σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει δύο φουλφέις κράνη. Στην τιμή αγοράς του απλού 400 προσφέρεται και top case (βαλιτσάκι), ενώ διατίθεται και έκδοση με ABS η οποία διαθέτει και πλήθος άλλων εξτρά αξεσουάρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Ταξινομήσεις Απρίλιος 2025: Ποιές ήταν οι 10 πρώτες εταιρίες
Πεσμένη η αγορά σε σχέση με πέρυσι, αλλά με καλά νούμερα Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος ο Απρίλιος ήταν… -
UM Motorcycles: 10 χρόνια εγγύηση στα Euro5+ μοντέλα της!
Πρόσφατα η Honda έκανε μια κίνηση που εντυπωσίασε, καθώς προσέφερε επέκταση της εγγύησης των μοντέλων της στα 6 χρόνια. … -
Gov.gr: Nέες ψηφιακές διαδικασίες για άδειες οδήγησης, μεταβιβάσεις
Αντί να περιμένεις στην ουρά στο Υπουργείο… κάντο ψηφιακά Μέσω του gov.gr πραγματοποιούν πλέον οι πολίτες και στις 13 Περιφέρειες… -
Voge SR 16 125, Δοκιμή: Αστικός πλοηγός
Καλαίσθητο, με πλούσιο εξοπλισμό και 16άρη τροχό Κυβισμός: 124,9 cc * Ιπποδύναμη: 11,6 ίπποι στις 8.500 rpm * Τελική: 105… -
Honda: Elite 150 του ’84 με μόλις 9 χλμ σε 40 χρόνια!
Βγαλμένο από το χρονοντούλαπο της ιστορίας! 1985. Η χρονιά που οι Queen έπαιξαν στο Live Aid, o Mike Tyson έκανε…