Όπως και το 650, έτσι και το 400 είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Φαρδιά και μακριά είναι η σέλα, με ρυθμιζόμενη την «πλάτη»/υποστήριξη του αναβάτη. Κάτω από τη σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει δύο φουλφέις κράνη. Στην τιμή αγοράς του απλού 400 προσφέρεται και top case (βαλιτσάκι), ενώ διατίθεται και έκδοση με ABS η οποία διαθέτει και πλήθος άλλων εξτρά αξεσουάρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Daelim: Συνεχίζει ως DNA Motors με ένα ενδιαφέρον 300άρι
Από το 2021 η νοτιοκορεάτικη Daelim μετονομάστηκε σε DNA Motors κι έχει να παρουσιάσει ένα 300άρι Maxi σκούτερ σε πολύ… -
QJMotor: Κυκλοφορεί δικό της… Italjet Dragster
H QJMotor είχε εν πολλοίς κατασκευάσει το Dragster για την Italjet και τώρα επεκτείνει την γκάμα της με το δικό… -
Ronghao: Ξεκάθαρη αντιγραφή του SH 150 από Κίνα
Μέχρι και το… όνομα αντέγραψε η Κινεζική Ronghao, με το “δικό της” SH 150 Στον κόσμο των σκούτερ υπάρχουν τα… -
Οδηγός αγοράς: Τρία σκούτερ GT στα 400cc
Πλούσιος εξοπλισμός, άνετη θέση οδήγησης και επαρκείς επιδόσεις για ταξίδι από την κατηγορία των 400cc στα GT σκούτερ Η κατηγορία… -
Honda EV Urban Concept: Κέρδισε βραβείο design
Διακρίθηκε με το διεθνές βραβείο σχεδίασης Red Dot Award Η Honda ανακοίνωσε πως το ηλεκτρικό της σκούτερ, που παρουσιάστηκε στην…