Όπως και το 650, έτσι και το 400 είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Φαρδιά και μακριά είναι η σέλα, με ρυθμιζόμενη την «πλάτη»/υποστήριξη του αναβάτη. Κάτω από τη σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει δύο φουλφέις κράνη. Στην τιμή αγοράς του απλού 400 προσφέρεται και top case (βαλιτσάκι), ενώ διατίθεται και έκδοση με ABS η οποία διαθέτει και πλήθος άλλων εξτρά αξεσουάρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Ελλάδα Α’ 5μήνο 2025: Top15 Πωλήσεις Σκούτερ
Μικρή αλλά ενθαρρυντική αύξηση πωλήσεων Παρότι το πρώτο τετράμηνο του 2025 έκλεισε με μικρή μείωση (+4,7% ήταν το πρώτο τρίμηνο),… -
Aprilia SR 175: Υπερκυβισμένο για την Ινδία
TFT οθόνη και περισσότεροι ίπποι, ενώ τα υπόλοιπα έρχονται αυτούσια από το SR 125 Εδώ και λίγες μέρες έχουν αρχίσει… -
Invicta Electric: Σκούτερ που φτάνει τα 270 χλμ. αυτονομίας
Τεράστια αυτονομία (θεωρητικά) για το Neila Η Invicta Electric, μια ισπανική εταιρία δημιούργησε το Neila Next, ένα ηλεκτροκινούμενο σκούτερ το… -
Malossi – Force Master 3: Εγκέφαλοι για σκούτερ
Με την εγγύηση της Malossi Οι εγκέφαλοι Force Master 3 της Ιταλικής Malossi αποτελούν την βελτιωμένη έκδοση της Force Master… -
Yamaha RayZR 125, Δοκιμή: Μαθήματα οικονομίας
Το “Γιαμαχάκι” * Κυβισμός: 124 cc * Ιπποδύναμη: 8,0 ίπποι (8,4kW) στις 8.500 rpm * Τελική ταχύτητα: 91 km/h (πραγματική)…