Τα δίχρονα πυραυλάκια της Piaggio, που πάντα διατηρούν το υψηλό τους ίματζ, όσον αφορά τις σπορ επιδόσεις τους. Το ένα είναι αερόψυκτο και το άλλο υδρόψυκτο. Το δεύτερο διαθέτει δισκόφρενο και στον πίσω τροχό, εκτός από τον μπροστινό. Οι τροχοί τους είναι 13άρηδες και η εμφάνιση απευθύνεται στο δυναμικό κοινό… των πιτσιρικάδων.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Οδηγός αγοράς: Adventure σκούτερ στα 350-400cc
Οκτώ προτάσεις στην Α2 κατηγορία, για καθημερινή κίνηση, ταξίδι και Off-Road δυνατότητες Τα Adventure σκούτερ έχουν εξελιχθεί σε μια κατηγορία με δική της… -
Lambretta Lui 50-75, 1968-70: Mε σχεδίαση Bertone
Το φωνάζαν Λούη! Ονομαζόταν Lambretta Lui, αλλά το φώναζαν απλά Lui (Λούη) και ήταν ένα μικρό σκούτερ που κατασκεύαζε η… -
QJMotor Fort 125N: Πλήρης τεχνική παρουσίαση
Η αναβάθμιση της κατηγορίας των premium Mini GT (+ανακοίνωση τιμής) Η QJMotor παρουσιάζει το νέο Fort 125N, ένα σκούτερ που… -
Kymco: Παρουσίασε το νέο CV3 575
Νέος κινητήρας 575cc (ο ίδιος που είδαμε στο AK 575), η βασική αλλαγή στο νέο Kymco CV3 575 Μετά τις… -
Xyte One: Oδηγείται χωρίς δίπλωμα και κράνος
Σκούτερ κλειστό, με τρεις τροχούς και ηλεκτρικό Προτείνεται σαν ένα τρίτροχο που είναι ασφαλές και εύκολο στη χρήση και μπορεί…