To μεγαλύτερο σε κυβισμό σκούτερ της Kymco, μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των σπορ GT σκούτερ με αλουμινένιο πλαίσιο, δικύλινδρο κινητήρα και ανάποδο πιρούνι πέρα από τα υπόλοιπα αξιόλογα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Yamaha Fazzio 125: Πάει στην Ιαπωνία σε 11 χρώματα!
Πανδαισία χρωμάτων, που λένε Το συμπαθέστατο Yamaha Fazzio 125 θα πάει στην Ιαπωνία, προσέξτε, σε 11 βασικά χρώματα γιατί θα… -
Ελλάδα 8μήνο 2025: Ανάλυση αγοράς – Top15 Πωλήσεων Σκούτερ
“Κρίσιμη” η αύξηση πωλήσεων από Ιανουάριο μέχρι Αύγουστο στην Ελλάδα Το οκτάμηνο του 2025, για το οποίο έχουμε μέχρι στιγμής… -
Honda Joy 110: Εμφανισιακή “αναγέννηση” του CN 250
Με μούρη όπως το πρώτο maxi σκούτερ της ιστορίας, το Honda Joy 110 αποτελεί ένα “περίεργο” υβρίδιο για την κινεζική… -
Kymco Downtown GT 350i, Δοκιμή: Ομορφότερο και πιο εξελιγμένο
Η τρίτη γενιά πατάει στο σήμερα, με βελτιώσεις σε κινητήρα, εργονομία και άνεση Κυβισμός: 321cc * Ιπποδύναμη: 28,6 ίπποι στις 7.250 rpm *… -
Wottan: Ανανέωση του Storm 300 με όνομα ST-S 300
Πλήρως ανανεωμένος κινητήρας, πλαίσιο και εξοπλισμός για το νέο Wottan ST-S 300 Η Wottan Motor ανανεώνει την παρουσία της στην κατηγορία των…