Μικρά και σπάνια
Με μεγάλη συμμετοχή από πλευράς σκούτερ ολοκληρώθηκε η υπαίθρια έκθεση της Ελληνικής Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας, αφιερωμένη στα μικρά μηχανάκια του παρελθόντος, που έγινε στις 16/11 στο Θησείο. Πάνω από 120 μηχανάκια, μοτοσυκλετάκια και σκούτερ εμφανίστηκαν και όλοι μετά μιλούσαν για μια εκδήλωση που σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Φωτογραφίες: Λε.Φι.Κλα.Μοτοσυκλέτας, Λ. Π., N. B.
Πέρα από τους συμμετέχοντες που έστησαν πολλά “εξειδικευμένα” πηγαδάκια – για το ένα και το άλλο “κομμάτι”, για την ιστορία του καθενός και τις δεκάδες ενδιαφέρουσες και βαρετές ιστορίες γύρω από τα μηχανάκια τους – ο κόσμος που περνούσε για την Κυριακάτικη βόλτα του από τον πεζόδρομο του Θησείου έδειχνε να γοητεύεται από το πολύχρωμο θέαμα.
Δεν χρειάζεται να σας πούμε για το πόσες φορές επαναλήφθηκαν οι ερωτήσεις “που το βρήκες;”, “πόσο σου στοίχισε;”, “το πουλάς;”, “τι το κάνεις τώρα;”, “τι σημαίνει συλλογή;”, αλλά και σχόλια φανερά ή ενδόμυχα, όπως: “ωρε τρέλα”, “ο τύπος είναι πυροβολημένος”, “πως μαζευτήκανε όλοι αυτοί οι τρελοί”, “γιατί τα κάνουν αυτά;”, “ποιος ο λόγος, τι κερδίζουν;” και άλλα.
Οι κατηγορίες που βραβεύτηκαν στα “Μηχανάκια ΙΙ” ήταν των: παπιών, αυτόματων μοτοποδήλατων, μίνι, μικρών μοτοσυκλετών πριν το ’70 και μετά το ’70, αλλά και η κατηγορία των σκούτερ. Tα τρία πρώτα που βραβεύτηκαν ήταν ένα Moto Guzzi Galleto 192 (1962), ένα BSA Dandy 70 (1952) και ένα Peugeot S57 του 1955, όλα σπάνια, όλα πολύ όμορφα το καθένα με το δικό του τρόπο.
Ένα πλήθος από Βεσπάκια έκανε την εμφάνισή του με 13 συμμετοχές που παρατάχθηκαν στην άκρη του πεζόδρομου, αλλά και Λαμπρέτες, μια Bajaj (με το ψευδώνυμο “να γιατί Ινδία!”) και ένα σπάνιο Maico Mobil με ιδιαίτερο όγκο και σχήμα, που τραβούσε τα βλέμματα.
Περισσότερες φωτογραφίες από την εκδήλωση: www.classicbike.gr