fbpx

ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΙΙ, 2014: ΠΛΗΘΟΣ ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ

Μικρά και σπάνια

Με μεγάλη συμμετοχή από πλευράς σκούτερ ολοκληρώθηκε η υπαίθρια έκθεση της Ελληνικής Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας, αφιερωμένη στα μικρά μηχανάκια του παρελθόντος, που έγινε στις 16/11 στο Θησείο. Πάνω από 120 μηχανάκια, μοτοσυκλετάκια και σκούτερ εμφανίστηκαν και όλοι μετά μιλούσαν για μια εκδήλωση που σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Φωτογραφίες: Λε.Φι.Κλα.Μοτοσυκλέτας, Λ. Π., N. B.

IMG_0189

Πολλά Βεσπάκια στην υπαίθρια έκθεση, μα πρώτη-πρώτη μια ινδική Bajaj του ’70

Κέρδισε το πρώτο βραβείο το Moto Guzzi Galleto 192, του 1962

Κέρδισε το πρώτο βραβείο το Moto Guzzi Galleto 192, του 1962

Πέρα από τους συμμετέχοντες που έστησαν πολλά “εξειδικευμένα” πηγαδάκια – για το ένα και το άλλο “κομμάτι”, για την ιστορία του καθενός και τις δεκάδες ενδιαφέρουσες και βαρετές ιστορίες γύρω από τα μηχανάκια τους – ο κόσμος που περνούσε για την Κυριακάτικη βόλτα του από τον πεζόδρομο του Θησείου έδειχνε να γοητεύεται από το πολύχρωμο θέαμα.

Νόστιμο ε; Suzuki FZ 50. Tέλη του '70, αρχές του '80

Νόστιμο ε; Suzuki FZ 50. Tέλη του ’70, αρχές του ’80

Black and White Lambretta

Black and White Lambretta

Δεν χρειάζεται να σας πούμε για το πόσες φορές επαναλήφθηκαν οι ερωτήσεις “που το βρήκες;”, “πόσο σου στοίχισε;”, “το πουλάς;”, “τι το κάνεις τώρα;”, “τι σημαίνει συλλογή;”, αλλά και σχόλια φανερά ή ενδόμυχα, όπως: “ωρε τρέλα”, “ο τύπος είναι πυροβολημένος”, “πως μαζευτήκανε όλοι αυτοί οι τρελοί”, “γιατί τα κάνουν αυτά;”, “ποιος ο λόγος, τι κερδίζουν;” και άλλα.

Εδώ μπορείτε να συγκρίνετε το μέγεθος του φτερού του Maico, με το φτερό της Vespa. Έχουν κάποια διαφορά ε;

Εδώ μπορείτε να συγκρίνετε το μέγεθος του φτερού του Maico, με το φτερό της Vespa

Lambretta Li 150, Serie 2, αρχές δεκαετίας του '60

Lambretta Li 150, Serie 2, αρχές δεκαετίας του ’60

Οι κατηγορίες που βραβεύτηκαν στα “Μηχανάκια ΙΙ” ήταν των: παπιών, αυτόματων μοτοποδήλατων, μίνι, μικρών μοτοσυκλετών πριν το ’70 και μετά το ’70, αλλά και η κατηγορία των σκούτερ. Tα τρία πρώτα που βραβεύτηκαν ήταν ένα Moto Guzzi Galleto 192 (1962), ένα BSA Dandy 70 (1952) και ένα Peugeot S57 του 1955, όλα σπάνια, όλα πολύ όμορφα το καθένα με το δικό του τρόπο.

Peugeot S57 του 1955

Peugeot S57 του 1955

IMG_0963

BSA Dandy 70 (1952). Εγγλέζικο και ιδιότροπο στη διάταξη του κινητήρα (βλ. ανάποδα)

Ένα πλήθος από Βεσπάκια έκανε την εμφάνισή του με 13 συμμετοχές που παρατάχθηκαν στην άκρη του πεζόδρομου, αλλά και Λαμπρέτες, μια Bajaj (με το ψευδώνυμο “να γιατί Ινδία!”) και ένα σπάνιο Maico Mobil με ιδιαίτερο όγκο και σχήμα, που τραβούσε τα βλέμματα.

Maico Mobil της δεκαετίας του '50

Maico Mobil της δεκαετίας του ’50

Περισσότερες φωτογραφίες από την εκδήλωση: www.classicbike.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ