SUZUKI AN 400 Burgman ZA ABS, Limited, Πλήρης Δοκιμή

Ήρεμα και πολιτισμένα

Φρεσκαρισμένο σε σημεία το μεσαίου κυβισμού, μεγάλο σκούτερ της Suzuki, ακολουθεί από κοντά τις γραμμές και τη φιλοσοφία της οικογένειας των Βurgman. Κινείται από έναν μονοκύλινδρο κινητήρα και σαν maxi scooter που είναι φιλοδοξεί να μεταφέρει με άνεση δυο άτομα στη σέλα του, εντός και εκτός πόλης. Η τιμή του Suzuki Burgman 400 ABS, Limited φτάνει τα 7.295 ευρώ. ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ

Suzuki Burgman 400

Αυτό που σε εντυπωσιάζει από την πρώτη στιγμή πάνω στο Suzuki Burgman 400 ABS, Limited είναι κατά πρώτον το μέγεθός του και κατά δεύτερο η ποιότητα κατασκευής του.

Το κατασκευασμένο στην Ιαπωνία σκούτερ της Suzuki εμπίπτει στην κατηγορία των maxi scooter ή gran turismo και το συγκεκριμένο, επειδή είναι η έκδοση Limited (κάτι σαν Executive) σαν να μην του έφτανε ο μπόλικος εξοπλισμός διαθέτει και εξτρά: προστατευτικά καλύμματα για τα χέρια, θερμαινόμενα γκριπ και πλάτη επιβάτη.

Πέρα από το επίπεδο του εξοπλισμού, χαρακτηριστικό του σκούτερ είναι ο μεγάλος χώρος κάτω από τη σέλα για δύο κράνη full-face, η μεγάλη-άνετη σέλα και το σύστημα ABS στα φρένα.

4T-Gear-text_banner_540x87_4T_2015-2

Το Burgman 400 ουσιαστικά δεν έχει αλλάξει από το 2007, παρά μόνο δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση σε λεπτομέρειες το 2012 σε φινίρισμα, χρώματα, ραφών σέλας και πλαστικών τζαμιών των φωτιστικών του (με μπλε απόχρωση) και φαίνεται ότι ακόμα προσελκύει αγοραστές που είναι πιστοί στο όνομα της εταιρίας και στην ιαπωνική καταγωγή του. Υπενθυμίζουμε την ιστορική του αξία, αφού είναι το πρώτο mega scooter που παρουσιάστηκε ποτέ στα 400 κυβικά, πριν από 17 χρόνια, το 1999.

Suzuki Burgman 400

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος είναι φυσικά ο κινητήρας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες και κυβισμό 398cc. Η μέγιστη ιπποδύναμη είναι 34 hp στις 7.500 rpm και η ροπή 3,7 kgm, στις 6.000 rpm. Το σύστημα ψεκασμού είναι εξελιγμένο με τεχνογνωσία από τα σπορ μοντέλα της Suzuki.

Suzuki Burgman 400

Suzuki Burgman 400

ΣΧΕΔΙΑΣΗ – ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: Βαμμένο μαύρο ματ το Suzuki Burgman 400 μάλλον πρέπει να το κατατάξουμε στα σχέδια που ένα γυαλιστερό χρώμα θα του ταίριαζε περισσότερο. Το μαύρο ματ δεν είναι χρώμα που ταιριάζει σε όλα τα design, στην προκειμένη περίπτωση έχουμε την εντύπωση ότι κάνει το 400 λιγότερο εντυπωσιακό, πιο διακριτικό.

Ενδιαφέρον είναι επίσης ότι πάνω στο scooter δεν αναγράφεται η λέξη “Suzuki” εκτός από την ουρά. Στα πλάγια μόνο το λογότυπο Burgman θα δείτε να εμφανίζεται, ένα όνομα πολύ γερμανικό ή αγγλο-σαξονικό αν θέλετε. Η ποιότητα κατασκευής, η ποιότητα των υλικών, η εφαρμογή των πλαστικών και το βάψιμο είναι υψηλή και γιαπωνέζικη.

Suzuki Burgman 400

ΜΕΓΕΘΟΣ-BΑΡΟΣ: Μεγάλο είναι το μέγεθος, μεγάλο και το μήκος-πλάτος, το ίδιο και το βάρος (στα 225 κιλά γεμάτο). Αυτό γίνεται αντιληπτό από τον αναβάτη στις επιτόπου μανούβρες και στο “ανέβα-κατέβα”. Παράλληλα το 400 είναι πλατύ στην περιοχή της ποδιάς και διαθέτει χαμηλό συνολικό ύψος.

Suzuki Burgman 400

Το τούνελ που χωρίζει το δάπεδο είναι ψηλό και για να μη χάσεις την ισορροπία σου καθώς ξεκαβαλάς πρέπει να κρατάς με δύναμη το τιμόνι και να έχεις ανοίξει το πλάγιο σταντ για σιγουριά. Το συνολικό μήκος είναι 2.265 mm, το μεταξόνιο 1.585 χιλ. Το ρεζερβουάρ χωράει 13,0 λίτρα βενζίνης.

ΤΡΟΧΟΙ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ-ΦΡΕΝΑ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Μεσαίας διαμέτρου είναι οι τροχοί στις δεκατέσσερις ίντσες μπροστά και δεκατρείς πίσω. Τα ελαστικά είναι της Bridgestone σε διαστάσεις 120/80×14 μπροστά και 150/70×13 πίσω. Οι δαγκάνες των δισκόφρενων – και οι τρεις – είναι δύο εμβόλων. Δύο δισκόφρενα (όχι μαργαρίτες) υπάρχουν μπροστά, διαμέτρου 260 mm και ένας δίσκος πίσω 210 mm, εφοδιασμένα με σύστημα ABS.

Suzuki Burgman 400 || 05.11.2015

Οι ζάντες είναι βαμμένες μπρονζέ, διαθέτουν πολλά μπράτσα, αλλά δεν φαίνεται εύκολα η σχεδίασή τους αφού καλύπτονται από τα δισκόφρενα. Το πιρούνι είναι τηλεσκοπικό, συμβατικό με νύχι, έχει διαδρομή 110 mm και φοράει μεγάλης διαμέτρου καλάμια 41 χιλιοστών.

Στον πίσω τροχό έχουμε μια ανάρτηση ενός αμορτισέρ που ενεργοποιείται με συνδέσμους είναι οριζόντια τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. H διαδρομή του τροχού είναι 100 mm.

ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: Εργονομική θέση συνολικά. Κάθεσαι “μέσα” στο scooter και πολύ άνετα με τα χέρια πιο ψηλά και την λεκάνη χαμηλά, έχοντας διάφορες επιλογές τοποθέτησης των ποδιών πάνω στις στενές λωρίδες δαπέδου-μαρσπιέ, που όμως αφήνουν το 1/4 του πέλματος απ’ έξω από την ποδιά.

Είναι κάτι που δεν καταλαβαίνουμε γιατί το κάνουν πολλοί κατασκευαστές σκούτερ: αντί να καλύπτουν όλο το πέλμα, προσφέροντας φαρδύτερο δάπεδο.

Suzuki Burgman 400

Το μπροστινό τμήμα του δαπέδου είναι ανηφορικό και το πίσω μέρος είναι κατηφορικό, κι έτσι ο αναβάτης μπορεί να ξεμουδιάσει τα πόδια του στις μεγάλες διαδρομές ή στο ταξίδι τοποθετώντας τα σε διάφορες θέσεις. Το τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη είναι πλατύ και ψηλό δυσκολεύοντας το πέρασμα του ποδιού του αναβάτη όταν αυτός καβαλάει-ξεκαβαλάει.

Το ύψος της ποδιάς του Burgman 400 από το έδαφος είναι μικρό και χρειάζεται μεγάλη προσοχή στο ανέβασμα-κατέβασμα των πεζοδρομίων, γιατί μπορούν να χτυπήσουν τα “σωθικά” του σκούτερ, τα οποία είναι καλυμμένα με πλαστικά καπάκια. Η θέση οδήγησης ταιριάζει σε διάφορα – ακόμα και στα υψηλότερα αναστήματα – λόγω της απόστασης της ποδιάς από τη σέλα.

Suzuki Burgman 400

ΤΙΜΟΝΙ: Το τιμόνι έχει αρκετός πλάτος, αλλά και αντίστοιχο ύψος που δυσκολεύεται ελαφρά στις διηθήσεις. Έχει αντίβαρα στα άκρα του και χούφτες που προστατεύουν τα χέρια, αλλά και θερμαινόμενα γκριπ για τις κρύες μέρες του χειμώνα.

To τιμόνι του 400 έχει καλό κόψιμο και είναι ελαφρύ στο γύρισμά του. H ακτίνα στροφής τιμονιού είναι τα 4.800 mm.

Suzuki Burgman 400

ΣΕΛΑ: Μια σούπερ σέλα φοράει το Suzuki Burgman 400 ABS Limited. Είναι φαρδιά, άνετη και καλοσχεδιασμένη. Είναι πολύ χαμηλή στα 710mm από το έδαφος, επιτρέποντας στον αναβάτη να πατάει εύκολα τα πόδια του στο έδαφος. Έχει μεγάλο πλάτος και πλάτη-μαξιλαράκι για κόντρα/υποστήριξη στη μέση. Το πάχος-υλικό του αφρώδους της σέλας είναι πολύ καλό, έχει εμφανείς εξωτερικές ραφές, ανοίγει εύκολα από τον κεντρικό διακόπτη και στέκεται όρθια που είναι πολύ βολικό στη φόρτωση-εκφόρτωση γιατί έχει αμορτισέρ.

Suzuki Burgman 400

ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ: Με τη συγκεκριμένη διάταξη, δηλαδή σέλα με μεγάλο ύψος (είναι δίπατη) και πλάτη-μαξιλαράκι στην ουρά, ο συνεπιβάτης θα δυσκολευτεί να ανέβει αν πατάει το ένα πόδι στο έδαφος.

Αντίθετα πρέπει να πατήσει το ένα πάνω στο σταθερό μαρσπιέ που του αντιστοιχεί πάνω στο δάπεδο και να καβαλήσει με το άλλο σαν να ανεβαίνει σε άλογο. H σέλα του συνεπιβάτη είναι πολύ πλατιά ανοίγοντάς του τα πόδια. Για τη στήριξή του μπορεί να χρησιμοποιεί τις χειρολαβές ενώ απολαμβάνει “μπόλικη” σέλα με καλό αφρώδες.

Suzuki Burgman 400

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΔΙΑΣ/ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ: Η ψηλή επικλινής ζελατίνα είναι από lexan καλής ποιότητας, αλλά λόγω μικρού σχετικά πλάτους αφήνει στροβιλισμούς αέρα να περνούν μετά τα 100 km/h και κάνει θόρυβο.

Από πλευράς ύψους ο αέρας χτυπάει το μέσον της ζελατίνας του κράνους αναβάτη ύψους 1.80. Λίγο αν σκύψει προστατεύεται καλύτερα αλλά και πάλι με θόρυβο (αναλόγως το κράνος βέβαια). Η ζελατίνα παραμορφώνει ελάχιστα τα είδωλα. Η προστασία των ποδιών είναι καλή από πλευράς ποδιάς.

Suzuki Burgman 400

ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Η χαρά του σκουτερίστα. Ο χώρος κάτω από τη σέλα έχει χωρητικότητα 62 λίτρων και υπάρχει κι άλλος όγκος από κεντρικό ντουλαπάκι (που κλειδώνει) και τις δύο θήκες κάτω από το τιμόνι, χωρητικότητας 10 λίτρων. Κάτω από τη σέλα χωρούν δύο κράνη. Ή ένα κράνος, ένα μπουφάν και τα γάντια. Ή ένα σακίδιο ή τσάντα με φορητό υπολογιστή.

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Κάθεσαι χαμηλά πάνω στο Burgman και βολεύεσαι αμέσως, καθώς η εργονομία της θέσης οδήγησης είναι πολύ καλή. Εύκολη είναι η εκκίνηση και χαμηλός ο θόρυβος του μονοκύλινδρου κινητήρα, αφού προηγουμένως δυσκολευτείς λίγο με την κεντρική κλειδαριά που διαθέτει αυτόματη φραγή ασφαλείας.

Suzuki Burgman 400

Η καλή και πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα είναι άμεσα φανερή. Παρόλη τη δύναμή του ο μονός κύλινδρος εργάζεται σκληρά κάτω από τα πλαστικά του Suzuki Burgman 400 για να τραβήξει το σκούτερ από στάση, αφού η συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (CVT) είναι μακριά και δίνει αργές εκκινήσεις.

Πρέπει να φτάσει το κοντέρ στα 35 kmh/h για να επιδείξει κάποιο νεύρο το 400, κι για αυτό υποδεικνύει ότι το σκούτερ δεν ενδείκνυται για διαδρομές με έντονες ανηφόρες ή για δυο άτομα και ανηφόρες. Ο κινητήρας του 400 θα λειτουργήσει πολύ καλά σε ταχύτητες 60 -120 kmh/h με καλή απόκριση και επιταχύνσεις εντός ή εκτός πόλης. Στις 5.500 σ.α.λ το κοντέρ δείχνει 100 χ.α.ω και γενικά οι επιταχύνσεις είναι απολαυστικές μέχρι τα 120 χ.α.ω.

Suzuki Burgman 400

Εντός πόλης και παρότι το βάρος της κατασκευής είναι αρκετό, το Burgman 400 είναι εύκολα ελεγχόμενο, αφού η κύρια μάζα και το βάρος του σκούτερ είναι χαμηλά τοποθετημένα, κι έτσι μπορείτε εύκολα να κρατήσετε ισορροπία στα φανάρια και τους αργούς ελιγμούς. Το μπροστινό σύστημα του 400 είναι γρήγορο για να προσφέρεται ευκινησία στις χαμηλές ταχύτητες της πόλης. Το γρήγορο τιμόνι είναι πάντοτε πρόθυμο σε οποιαδήποτε ταχύτητα να αλλάξει την πορεία του σκούτερ και το Burgman παραμένει σταθερό και στις υψηλές ταχύτητες. Μόνο κοντά στην τελική του (σε συνδυασμό με τη μεγάλη ζελατίνα) χάνει λίγο τη σύστασή του και εμφανίζει μικρή νευρικότητα.

Suzuki Burgman 400

ι ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι προς το μαλακό, έτσι ώστε να προσφέρουν άνεση σε αναβάτη και συνεπιβάτη. Το πιρούνι έχει μαλακά ελατήρια που μόνο στο έντονο φρενάρισμα – αν και είναι προοδευτικής λειτουργίας – θα βυθιστούν έντονα.

Το καλό αφρώδες της μεγάλης σέλας αποσβένει τους κραδασμούς που προσπαθούν να φτάσουν μέχρι τα μαλακά μόρια των επιβαινόντων, ενώ το οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ τερματίζει σχετικά εύκολα και θα χτυπήσει πρώτα τη μέση του συνεπιβάτη, τη στιγμή που ο αναβάτης δεν παίρνει είδηση.

Suzuki Burgman 400

Λόγω των μαλακών ελατηρίων του πιρουνιού, της γρήγορης γεωμετρίας του σκούτερ μπροστά και του βάρους, σε ταχύτητες κάτω των 25 χ.α.ω το 400 εμφανίζει μια μικρή ασάφεια στο τιμόνι, καθώς πλησιάζεις ρολάροντας με λίγα φρένα το φανάρι και την ακινητοποίηση.Δεν είναι κάτι ανησυχητικό, απλά στις χαμηλές ταχύτητες κάνεις μικρο-διορθώσεις με το τιμόνι.

Η σταθεροποίηση έρχεται με το άνοιγμα του γκαζιού, και ταχύτητα άνω των 30 χ.α.ω, αφού ενεργεί πλέον το γυροσκοπικό φαινόμενου στον 14άρη τροχό.

Suzuki Burgman 400

Τα φρένα με το ABS αποδίδουν συνολικά καλά αν χρησιμοποιηθούν και τα δυο ταυτόχρονα. Το πίσω φρένο (μικρής διαμέτρου, μόλις 210 χιλιοστών) από μόνο του δεν έχει αίσθηση, αλλά ούτε και πολλή αποτελεσματικότητα, απαιτεί θέλει δύναμη στο πάτημα της μανέτας, με το ABS να ενεργοποιείται σύντομα.

Το φρενάρισμα γίνεται κυρίως από τους μπροστινούς δίσκους που έχουν καλή αίσθηση και πολλή δύναμη, αλλά και σύστημα ΑΒS που δεν ενεργοποιείται αμέσως, επιτρέποντας στο σκούτερ να φρενάρει σε καλές αποστάσεις. Τα φρένα έτσι όπως είναι ρυθμισμένα θα χαρακτηριστούν ιδανικά για αναβάτες μέτριων ικανοτήτων.

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Απόλαυση στον αυτοκινητόδρομο είναι το Burgman 400 που μπορεί να δείξει και ταχύτητες των 150 km/h στο κοντέρ.Η ζελατίνα του 400 αφήνει λίγους θορυβώδεις μεν-αδύναμους δε στροβιλισμούς υποπίεσης αέρα να φτάσουν στον αναβάτη.

Suzuki Burgman 400 || 05.11.2015

Αναβάτης και συνεπιβάτης κάθονται πάνω στη σέλα άνετα και η σταθερότητα του Burgman παραμένει καλή σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις. Το Suzuki Burgman 400 ABS Limited μπορεί να ταξιδεύει όλη μέρα με ταχύτητες από 90-130 και να καίει κάτι παραπάνω από 5,0 λίτρα βενζίνης για 100 χιλιόμετρα. Έτσι η αυτονομία του ρεζερβουάρ των 13,5 λίτρων μπορεί να φτάσει κοντά στα 270 χιλιόμετρα.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Καταγράψαμε 12,7 δευτερόλεπτα στη δοκιμασία επιτάχυνσης 0-100 km/h, ενώ η επιτάχυνση από μηδέν μέχρι 100 μέτρα έφτασε τα 7,6 sec.

Με ήρεμη οδήγηση η κατανάλωση του μονοκύλινδρου κινητήρα κυμαίνεται μεταξύ 3,8 και 4,0 lt /100 km, μια πολύ καλή επίδοση. Στον αυτοκινητόδρομο αυξάνεται κατά 1,0 με 1,5 lt /100 km.

Μέσα στην πόλη με πολλά σταμάτα-ξεκίνα η κατανάλωση φτάνει σχεδόν τα 5 lt/100 km. Η μέγιστη – πραγματική – ταχύτητα φτάνει 149 km/h, ενώ το κοντέρ δείχνει κοντά στα 160.

ΤΕΛΙΚΑ

To Suzuki Burgman 400 δεν είναι σπορ σκούτερ, ούτε καν sport touring, αλλά απευθύνεται σε ένα κοινό αναβατών μεγαλύτερης ηλικίας. Δεν είναι γρήγορο ή σβέλτο μέσα στην πόλη, λόγω βάρους και μεγέθους, αλλά ταξιδεύει περίφημα εκτός αυτής.

Είναι ένα μεγάλο σκούτερ “κουβαλητής”, ανθρώπων και αποσκευών, που προσφέρει πλουσιοπάροχα άνεση και απολαυστικές μεγάλες βόλτες, με έναν κινητήρα που περιστρέφεται ευχαριστημένος κάτω από τα πόδια σου.

Suzuki Burgman 400

Η τιμή αγοράς του δεν το βοηθάει απέναντι στον ανταγωνισμό που έρχεται από την SYM, τη Yamaha, την Kymco, και την Piaggio. H έκδοση Burgman AN 400 Limited ABS, κοστίζει 7.295 ευρώ, δηλαδή 500 ευρώ ακριβότερα από τον κοντινότερο ανταγωνιστή, ενώ πρέπει να αναφέρουμε ότι παλαιότερα το 400 ήταν ακόμα πιο ακριβό, αφού η τιμή του έφτανε τα 8,4 χιλιάδες ευρώ.

Η πιθανότερη και λογικότερη δικαιολογία για αυτή την τιμή είναι τόσο κοστολογείται πλέον το ”Made in Japan” μιας κατασκευής.

Suzuki Burgman 400

ΟΡΓΑΝΑ: Καλόγουστης “αυτοκινητάδικης” εμφάνισης είναι τα συμμετρικά όργανα. Είναι ευδιάκριτα, με πολύ καλό φωτισμό τη νύχτα. Έχουν ευδιάκριτες ενδείξεις και αναμιγνύουν σοφά αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις. Αναλογικά είναι τα : ταχύμετρο, κοντέρ, θερμοκρασία ψυκτικού κινητήρα, στάθμη καυσίμου ρεζερβουάρ. Ψηφιακές είναι οι ενδείξεις: ένας ολικός, δύο μερικοί χιλιομετρητές, λυχνίες λαδιού, χειρόφρενου, σέρβις, μέτρηση κατανάλωσης, ψεκασμού, φώτα, φλας.

Suzuki Burgman 400

ΦΩΤΑ-ΚΟΡΝΑ-ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ: Πολύ καλής απόδοσης είναι τα φώτα σε όλες τις σκάλες και “καραβίσια” η κόρνα. Προσοχή χρειάζεται όταν σταθμεύει το σκούτερ γιατί με ένα παραπάνω γύρισμα του κλειδιού ανάβουν τα φώτα πάρκινγκ, που μπορεί να ξεχαστούν εύκολα ανοιχτά όλη τη νύχτα, όπως και το φως του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα. Οι διακόπτες είναι εύχρηστοι και λειτουργικοί και στο συγκεκριμένο μοντέλο στην αριστερή πλευρά του τιμονιού υπάρχει και η ρύθμιση της θερμοκρασίας των γκριπ.

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: Το στόμιο του ρεζερβουάρ βρίσκεται στο τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη. Μπορεί για τον ανεφοδιασμό να μην χρειάζεται να κατέβεις από τη σέλα, αλλά πρέπει πρώτα να ανοίξεις πρώτα το πλαστικό πορτάκι πάνω στο τουνελ και μετά να ξεκλειδώσεις την τάπα.

Suzuki Burgman 400

ΣΤΑΝΤ-ΣΧΑΡΑ-ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: Υπάρχει ένα εύκολο στη χρήση πλάγιο στάντ που χρησιμοποιείται περίφημα μαζί με το χειρόφρενο που υπάρχει αριστερά και κάτω από το τιμόνι, πάνω στην ποδιά του σκούτερ. Υπάρχει κι ένα δύσκολο στο ανέβασμα κεντρικό στάντ που είναι κάπως πίσω τοποθετημένο, απαιτεί πολλή δύναμη (τράβηγμα της χειρολαβής και πίεση του μοχλού του με το πόδι), αλλά από την άλλη ασφαλίζει το σκούτερ σαν να έχει ρίξει “άγκυρα”. Σχάρα δεν υπάρχει στον στάνταρ εξοπλισμό, αλλά μόνο χειρολαβές για τον συνεπιβάτη. Καλής σχεδίασης και λειτουργικότητας είναι οι καθρέφτες.

ΕΞΤΡΑ & ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: Θερμαινόμενα γκριπ, φραγή ασφαλείας στον κεντρικό διακόπτη, φώτα πάρκινγκ, κεντρικό και πλάγιο σταντ, πλάτες στήριξης για αναβάτη και συνεπιβάτη, χειρόφρενο, παροχή ρεύματος κάτω από τη σέλα, χούφτες τιμονιού.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ: 7.295 ευρώ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, 2 EEK, 4 βαλβίδες, 398 κ.εκ.
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:34 hp, στις 7,300 rpm, ροπή 3,4 kgm, στις 5,000 rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 109mm, καλάμια διαμέτρου 41mm/Ένα αμορτισέρ, διαδρ. 100mm
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δύο δίσκοι 260 χιλ./ Δίσκος 210 χιλ., με σύστημα ABS
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
14 ιντσών/13 ιντσών (ελαστικά, 120/80 μπροστά - 150/70 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.585 χιλ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:710 χιλ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:13,5 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:222 κιλά (γεμάτο)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Σφακιανάκης AEBE, Σιδηροκάστρου 5-7 & Πύδνας, Αθήνα, 210 3499000
X