KYMCO XCITING-R 300i UBS, Πλήρης Δοκιμή

Οι συγκινήσεις της καθημερινότητας

Ένα maxi scooter με όλες τις ανέσεις και τις λύσεις που απαιτεί ο σύγχρονος σκουτερίστας, με την εμβληματική εμφάνιση και την ποιότητα της μεγάλης ταϊβανέζικης εταιρίας. Το Kymco XcitingR 300i UBS κοστίζει λιγότερο από 4,0 χιλιάδες ευρώ. Κείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος, Φωτογραφίες: Μιχάλης Λαζαρίδης

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

Στιβαρό, σβέλτο και άνετο, αυτές είναι οι συγκινήσεις (από το Excitement-Xciting) που μπορεί να προσφέρει σε καθημερινή βάση το Kymco XcitingR 300i UBS. Απόγονος της ομώνυμης οικογένειας scooter της μεγάλης σκουτερο-εταιρίας Kymco, με 250, 400, 500cc, το XcitingR 300i ανανεώθηκε πέρσι διατηρώντας ψηλά τη φήμη του ονόματος.

4T-Gear-text_banner_540x87_4T_2015-2

Η γνώριμη σχεδίαση που παραπέμπει σε Xciting 400 και οι μικρές χρωματικές παρεμβάσεις συνθέτουν ένα καλαίσθητο, μεγάλων διαστάσεων 300άρι σκούτερ, που προσδιορίζεται ως σπορ-τουριστικό.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Ο κινητήρας του Kymco XcitingR 300i UBS είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες.

Ο κυβισμός του είναι στα 271cc, με ηλεκτρονικό ψεκασμό και αποδίδει 23,9 ίππους στις 8.000 rpm, κι έχει δεχθεί βελτιώσεις στη μετάδοσή του κάνοντας τη μεταφορά δύναμης στον πίσω τροχό πιο προοδευτική, ενώ συνολικά οι θόρυβοι παραμένουν σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

ΣΧΕΔΙΑΣΗ – ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: Είναι πολύ καλή η ποιότητα κατασκευής και ποιοτικά τα πλαστικά του σκούτερ. Φινίρισμα και λεπτομέρειες δεν έχουν διαφύγει της προσοχής των σχεδιαστών της Kymco.

Το “R” στο όνομα του Kymco XcitingR 300i UBS δικαιολογείται από τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, την κοντή ζελατίνα και το “R” στα πλαϊνά καπάκια. Επιπρόσθετα εμείς θα ζητούσαμε και κόκκινες ραφές στη σέλα, καθώς και κόκκινα σιρίτια στις ζάντες.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

Το μπροστινό τμήμα είναι αιχμηρό με τους δυο σφηνοειδείς προβολείς και τα χαρακτηριστικά LED που, όπως είπαμε παραπάνω, κρατάει την εμφάνιση του ομώνυμου 400αριού.

Σχεδιαστικά στο πίσω τμήμα συναντάμε ένα κάπως παλαιομοδίτικο, παραδοσιακό, αλλά μεγάλο, στοπ. Το σύνολο της εμφάνισης το χαρακτηρίζει ομοιογένεια πάντως, εκτός βεβαίως ενός χρωμιωμένου καπακιού κινητήρα στη δεξιά του πλευρά, που δεν ταιριάζει αισθητικά πουθενά.

Το Kymco XcitingR 300i UBS διατίθεται σε δύο χρωματισμούς: λευκό και μαύρο ματ.

ΜΕΓΕΘΟΣ-BΑΡΟΣ: Μεγάλο είναι το μέγεθος και αρκετό είναι το βάρος του Kymco XcitingR 300i UBS. Αυτό σημαίνει εκτός των άλλων ότι λόγω του ελαφρώς υπερυψωμένου τούνελ στη μέση του δαπέδου προσοχή χρειάζεται στην επιβίβαση-αποβίβαση του αναβάτη.

Το συνολικό μήκος είναι στα 2.255 και τo βάρος φτάνει τα 189 kg. Το μεταξόνιο είναι στα 1.450mm. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 12,8 λίτρων καυσίμου.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

ΤΡΟΧΟΙ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ-ΦΡΕΝΑ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Το πιρούνι είναι “μοτοσυκλέτας” με δύο πλάκες στήριξης και αυτό κάνει όλη τη διαφορά στην οδική συμπεριφορά του 300.

Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες ζάντες με πέντε μπράτσα και είναι βαμμένες μαύρες. Η διάμετρός των τροχών είναι 15 ίντσες μπροστά και 14 ίντσες πίσω.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

Το πιρούνι του Kymco XcitingR 300i UBS είναι ένα από τα πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού. είναι συμβατικό τηλεσκοπικό μεν, αλλά με καλάμια διαμέτρου 40 χιλιοστών και με δύο πλάκες στήριξης – όπως τα πιρούνια μοτοσυκλετών – όχι με μία πλάκα, όπως συμβαίνει συνήθως στα σκούτερ.

Με αυτόν τον τρόπο το Kymco Xciting-R 300i UBS διαθέτει ένα μπροστινό σύστημα που προσφέρει καλή αίσθηση ελέγχου, προσφέρει πληροφόρηση (προς τον αναβάτη) για τον μπροστινό τροχό και βελτιώνει δυναμικά την οδική συμπεριφορά του.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

Τα δύο αμορτισέρ στην πίσω ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους.

Τα φρένα είναι τρία δισκόφρενα (κυμματιστοί δίσκοι), δύο μπροστά διαμέτρου 260mm και ένας πίσω διαμέτρου 240mm.

H λειτουργία τους είναι συνδυαζόμενη – σύστημα UBS – πράγμα που σημαίνει ότι πατώντας το πίσω φρένο ενεργοποιείται σε ένα ποσοστό και το μπροστινό μέσω κατανομέα πίεσης. Οι δαγκάνες είναι 2πίστονες δαγκάνες και τα σωληνάκια υψηλής πίεσης. Τα ελαστικά διαστάσεων 120/70-15 μπροστά και 150/70-14 πίσω είναι της Maxxis.

ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: H σέλα είναι τοποθετημένη στα 810 χιλιοστά από το έδαφος, με το μεγάλο της πλάτος να ανοίγει τα πόδια του αναβάτη και επιτρέπει σε μέσου προς υψηλού αναστήματος αναβάτες να πατούν και τα δυο τους πόδια κάτω χωρίς πρόβλημα.

Το κάλυμμα είναι αντιολισθητικό και το μήκος της είναι τέτοιο που επιτρέπει μικρομετακινήσεις των οπισθίων.

Το δάπεδο του Kymco XcitingR 300i UBS διαχωρίζεται από ένα μεγάλο τούνελ στη μέση του αλλά ευτυχώς (σε αντίθεση με πολλά άλλα maxi scooter) διαθέτει αρκετά πλατιά μαρσπιέ που καλύπτουν όλη την πατούσα του ποδιού.

Υπάρχει ανηφορικό μαρσπιέ σκαλοπάτι ψηλότερα στην ποδιά, που είναι πολύ χρήσιμο και προσφέρει άνεση αφού ο αναβάτης μπορεί να αλλάξει θέση ποδιών. Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον αναβάτη περισσότερο “πάνω στο σκούτερ” με τον κορμό όρθιο.

Το οπτικό πεδίο είναι καλό γιατί η φιμέ ζελατίνα είναι κοντή, βελτιώνοντας τις επιδόσεις του σκούτερ στους ελιγμούς της πόλης γιατί απλά ο αναβάτης βλέπει που πηγαίνει…

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

ΤΙΜΟΝΙ: Το τιμόνι βρίσκεται τοποθετημένο σε μια μέση, βολική θέση. Υπάρχουν αντίβαρα στις άκρες του και διαθέτει – ευτυχώς – ρυθμιζόμενες μανέτες σε 4 θέσεις, χαρακτηριστικό που θα έπρεπε να έχουν όλα τα σκούτερ- έτσι ώστε να μπορεί να ρυθμίσει ο αναβάτης το ύψος της μανέτας ως προς το τιμόνι και να μπορεί να την προσαρμόσει στο δικό του τρόπο φρεναρίσματος.

Το τιμόνι είναι αρκετά πλατύ και υπερυψωμένο, τοποθετημένο πάνω από την πάνω πλάκα του πιρουνιού, κι έτσι το Kymco XcitingR 300i UBS μπορεί και περνάει πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων κατά την διήθηση.

ΣΕΛΑ: Η σέλα διαθέτει λίγο αλλά καλής ποιότητας αφρώδες υλικό με προοδευτική σκληρότητα. Η βάση της σέλας είναι φαρδιά και άνετη, προσφέροντας καλή στήριξη. Είναι δύο επιπέδων με πλάτη για τον αναβάτη, έχει αντιολισθητικό κάλυμα και απέχει από το έδαφς 810mm.

H σέλα ξεκλειδώνει (κάπως δύσκολα, θέλει πίεση και τέχνη) από την κεντρική κλειδαριά και διαθέτει αμορτισέρ που την κρατάει όρθια όταν ξεκλειδώνει.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ: Το “ανέβα-κατέβα” για τον συνεπιβάτη πάνω στο Kymco XcitingR 300i UBS δεν είναι η ευκολότερη των υποθέσεων, μιας και η σέλα του απέχει αρκετά από το έδαφος.

Παράλληλα ο συνεπιβάτης δεν μπορεί να καβαλλήσει με τεχνική “αλόγου” αφού για να συμβεί κάτι τέτοιο χωρίς προβλήματα χρειάζονται πολύ γερά μαρσπιέ, σταθερά πάνω στο δάπεδο. Η σέλα του συνεπιβάτη είναι πλατιά και μεγάλη, τα μαρσπιέ του καλυμμένα με λάστιχο και έχει στη διάθεσή του χειρολαβές.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΔΙΑΣ/ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ: Μεγάλη η προστασία του κατώτερου σώματος του αναβάτη (λόγω αντίστοιχου πλάτους του φέρινγκ-ποδιάς) ενώ λόγω της κοντής, σπορ ζελατίνας το κεφάλι του αναβάτη δέχεται στροβιλισμούς αέρα, που όμως δεν έχουν δύναμη και έχει ελαττωθεί ο θόρυβος τους.

Ορθά η ζελατίνα είναι κοντή, μιας και έτσι βοηθάει την κίνηση στην πόλη, ενώ από την άλλη προσθέτει πόντους στην εμφάνιση του σκούτερ.

ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Κάτω από τη σέλα του Kymco XcitingR 300i UBS υπάρχει χώρος για ένα κράνος φούλφέις και λίγα ακόμα αντικείμενα. Η φόρτωση είναι εύκολη γιατί η σέλα μένει όρθια λόγω ύπαρξης αμορτισέρ και υπάρχει και φως για το βράδυ.

Ο χώρος είναι επενδεδυμένος με μοκέτα, υπαρχει παροχή ρεύματος και βάση για κινητό.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

Μπροστά στην ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι μικροαντικειμένων που κλειδώνει, αλλά και γάντζος για τσάντες στην ποδιά. Ο γάντζος όμως είναι ανοικτός και δεν ασφαλίζει την τσάντα ή σακούλα που μεταφέρει.

Επιπρόσθετα υπάρχει ακόμα ένας αποθηκευτικός χώρος για μικροπράγματα στο μπροστινό τμήμα της σέλας, σε ένα άκομψο σημείο (ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη) που είναι όμως πολύ χρήσιμο για ψιλά, κλειδιά, αποδείξεις κ.λπ.

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Μεγαλούτσικο είναι το Kymco XcitingR 300i UBS όπως είναι λογικό και συμβαίνει στα maxi scooter – για τη βαριά, δύσκολη ενδοαστική κίνηση, αλλά τελικά με λίγη συνήθεια τα καταφέρνει αρκετά καλά για τον όγκο και το βάρος του. Αυτό συμβαίνει γιατί – παρότι με δύο πλάκες το πιρούνι – το κόψιμο του τιμονιού είναι αρκετό, επιτρέποντάς του να ελίσσεται.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

Η στιβαρή κατασκευή, που είναι πλαίσιο χωροδικτύωμα στην πράξη – με ενισχυμένη γέφυρα ανάμεσα σε λαιμό πιρουνιού και έδραση κινητήρα/ψαλιδιού σημεία, που τα πλαίσια δέχονται τις μεγαλύτερες δυνάμεις, προσφέρει στιβαρότητα.

Η ακαμψία του πλαισίου μαζί με το καλό πιρούνι με λίγες ελαστικότητες δίνει μεγάλη σιγουριά στο “πάτημα” του μπροστινού τροχού. Ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ο αναβάτης που πατάει και που βρίσκεται ο 15άρης μπροστινός τροχός, ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό για δίτροχα με καλό κράτημα.

Το Kymco XcitingR 300i UBS δεν θα έλεγε κάποιος ότι έχει γρήγορο τιμόνι ή αντιδράσεις, αλλά στρίβει ενιαία χωρίς πολύ κόπο. Η συμπεριφορά του μπορεί να συγκρίθει και με μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες, καθώς οι αναρτήσεις του -ειδικά η πίσω- είναι σκληρές, για να αντεπεξέλθουν στο βάρος της κατασκευής σε οδήγηση υπο γρήγορους ρυθμούς.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

Το πιρούνι είναι σωστό και τόσο σκληρό όσο πρέπει: συμβιβασμός ασφάλειας (λογική βύθιση στο φρενάρισμα και κράτημα) και άνεσης, ενώ τα αμορτισέρ έχουν μεγάλη απόσβεση συμπίεσης

Είναι κρίμα γιατί για να δείξει τον καλό του χαρακτήρα το XcitingR 300i πρέπει να έχει καλή άσφαλτο, κι αυτό λόγω του ότι θα το προδώσουν πρώτα τα λάστιχά του, που δεν τα καταφέρνουν σε δρόμους χαμηλής πρόσφυσης.

Πολύ δυνατοί οι μπροστινοί δίσκοι του 300 θα ακινητοποιήσουν (επίσης σε άσφαλτο που κρατάει) πολύ καλά το σκούτερ, ενώ αν πρέπει να φρενάρεις σε κακή άσφαλτο θα θυμάσαι να χρησιμοποιήσεις περισσότερο το πίσω φρένο που επενεργεί και στο μπροστινό σύστημα πέδησης, μετα τη μισή διαδρομή της μανέτας.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

Τα φρένα, οι τρεις δίσκοι του 300, συνολικά κρίνονται σαν πολύ καλά με δύναμη, προοδευτικότητα και αίσθηση.

Ο κινητήρας παίρνει μπρος με “μια σπίθα” από τη μίζα και κρατάει έναν ωραίο μπάσο θόρυβο. Η μετάδοσή του είναι “αργή”, με μακριά σχέση κι έτσι το σκούτερ “ξυπνάει” πάνω από τα 25 km/h.

Oι προοδευτικές, ήρεμες εκκινήσεις είναι το χαρακτηριστικό του Kymco XcitingR 300i κάτι που δεν το παρατηρείς σε επίπεδους δρόμους, αλλά αν προσπαθήσεις να ξεκινήσεις σε ανηφόρα με δύο άτομα.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

Η ελαστικότητα του κινητήρα και ο πολύ καλός ψεκασμός διατηρούν το τράβηγμα μέχρι και τα 130 km/h, ενώ η τελική στο κοντέρ κολλάει στα 145 km/h.

Κραδασμοί εμφανίζονται μόνο στην περιοχή του δαπέδου σε μορφή γαργαλήματος και μόνο κατά το άνοιγμα του γκαζιού. Στο σταθερό γκάζι και το ταξίδι είναι ελάχιστοι και μπορείς να τους ξεφορτωθείς με ένα απλό κόλπο: σηκώνεις τα πόδια από το κατώτερο μαρσπιέ-δάπεδο και τα τοποθετείς πάνω στα επικλινή μαρσπιέ… και κραδασμοί τέλος.

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Άνετη θέση οδήγησης και σέλα, μεγάλες διαστάσεις ποδιάς και γενική ευρυχωρία, “πάνω μαρσπιέ” για άνεση και καλός, ροπάτος, πολιτισμένος κινητήρας. Ιδανικά χαρακτηριστικά για ταξιδιάρικο σκούτερ. Λόγω του ότι η ζελατίνα είναι περισσότερο για χρήση πόλης σε προστατεύει μέχρι τον λαιμό τον αναβάτη.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

Κατά το ταξίδι το μόνο που θα παρατηρήσει σαν ενόχληση ο αναβάτης είναι οι στροβιλισμοί του αέρα που δέχεται στο κράνος, κι αυτό οφείλεται στη ζελατίνα. Άρα αν θελήσει ο ιδιοκτήτης βελτιωμένο ταξίδι αυτό που έχει να κάνει είναι να επενδύσει σε μια ψηλότερη ζελατίνα after market, που να τον καλύπτει περισσότερο από τα καιρικά φαινόμενα.

Ο συνεπιβάτης που κάθεται ψηλότερα δέχεται κι αυτός αέρα, αλλά μπορεί πάντοτε να κρυφτεί πίσω από τον αναβάτη ευθυγραμμίζοντας το κράνος του με το δικό του.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Από τα 145 km/h που δείχνει το κοντέρ τα 137 km/h είναι πραγματικά. Η κατανάλωση έφτασε τα 4,3 λίτρα για 100 χιλιόμετρα, πράγμα που μεταφράζεται σε αυτονομία 290 χιλιομέτρων με μέση οδήγηση, από το ρεζερβουάρ των 12,8 λίτρων.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

ΤΕΛΙΚΑ…

Μια καλή μέση λύση στη δημοφιλή κατηγορία στην Ελλάδα των 300 κυβικών είναι το Kymco XcitingR 300i UBS, που διαθέτει την όψη και το εκτόπισμα ενός καλού maxi scooter. Παράλληλα κοστίζει κάτω από τα 4.000 ευρώ.

Άνετο και σβέλτο από πλευράς επιδόσεων δεν θα εντυπωσιάσει με τις εκκινήσεις του, αλλά περισσότερο με τον φιλικό χαρακτήρα του που θα αποδειχθεί πολύ συμπαθητικός και απροβλημάτιστος. σε καθημερινή χρήση. Στιβαρό, με καλό κράτημα και καλά φρένα, θα κινηθεί και στην πόλη και έξω από αυτήν. Αυτά δεν ζητάει κάποιος από ένα πολυτάλαντο σκούτερ;

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

ΟΡΓΑΝΑ: Τρία αναλογικά στρογγυλά “ρολόγια” διαθέτει το Kymco XcitingR 300i UBS, σπορ, αλλά μάλλον μέτριας εμφάνισης, με λευκά φόντα και μικρές ενδείξεις.

Υπάρχει κοντέρ, στροφόμετρο (με κόκκινο στις 7.000rpm) και ένδειξη στάθμης βενζίνης, δείκτη θερμοκρασίας, ψηφιακή οθόνη LCD πολλαπλών ενδείξεων (ώρα, ολικός και δύο μερικοί χιλιομετρητές), αλλά και πίνακα λυχνιών. Οι προειδοποιητικές λυχνίες περιλαμβάνουν: ένδειξη λαδιού, φλας, φώτων και μπαταρίας, service

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

ΦΩΤΑ-ΚΟΡΝΑ-ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ: Τα φώτα πορείας στη μεσαία σκάλα προσφέρουν δυνατή δέσμη και ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Δύο δέσμες ακόμα διαχέονται και στα πλάγια (90 μοίρες) δεξιά-αριστερά του σκούτερ. Μέχρι να τις συνηθίσεις δίνουν την εντύπωση στον αναβάτη ότι δίπλα του κινειται παράλληλα αυτοκίνητο!

O κεντρικός διακόπτης είναι κεντρικά τοποθετημένος και για την ακρίβεια “πολυ-διακόπτης” με πολλές λειτουργίες που χρειάζεται λίγη εκοικείωση, έτσι ώστε να τον δουλεύεις γρήγορα και σωστά. Κλειδώνει το τιμόνι δεξιά και αριστερά κάπως “χαλαρά” -αφήνει μεγάλη ελεύθερη κίνηση στο τιμόνι μέχρι να κοντράρει στην κλειδαριά. Επίσης από κει ανοίγει τη σέλα και η τάπα του ρεζερβουάρ.

Εργονομικοί είναι οι διακόπτες και υπάρχει alarm που ανάβει και τα 4 φλας, αλλά και σινιάλο για τα μεγάλα φώτα.

Η κόρνα του Kymco XcitingR 300i UBS έπρεπε να είναι ισχυρότερη και πιο επιβλητική για τον όγκο του σκούτερ.

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: Η τάπα είναι πολύ βολικά τοποθετημένη ψηλά, στο δεξί πλευρό της ποδιάς κάτω από το τιμονι. Ανοίγει πανεύκολα από τον κεντρικό διακόπτη (πίεση και στροφή του κλειδιού) και είναι αεροπορικού τύπου. Άρα μιλάμε για ανεφοδιασμό παιχνιδάκι.

ΣΤΑΝΤ-ΣΧΑΡΑ-ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: Οι καθρέφτες του XcitingR μοιάζουν με αυτοκινήτου και σαν όψη και λόγω του οπτικού πεδίου που προσφέρουν. Άρα… άριστοι.

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

Υπάρχει πλάγιο και κεντρικό στάντ που είναι μαζεμένα, δεν τα βλέπεις και δεν προεξέχουν από την ποδιά. Το πλάγιο είναι εύχρηστο και το κεντρικό λίγο βαρύ στη χρήση του. Σχάρα δεν υπάρχει, αλλά μόνο μεγάλες χειρολαβές.

ΕΞΤΡΑ & ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: Παροχή ρεύματος, κεντρικό και πλάγιο στάντ, γάντζος, δύο αποθηκευτικοί χώροι εξτρά, χειρολαβές, alarm, σινιάλο φώτων, βάση κινητού, γεφυρωμένα φρένα

Kymco Xciting R 300 || 11.05.2016

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Tετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, 1ΕΕΚ, 2 βαλβίδες, 271cc, με ψεκασμό
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:23,9 ίπποι, στις 8.000rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι/Δύο αμορτισέρ
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δύο δίσκοι 260mm / Δίσκος 240mm με σύστημα UBS
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
15 ιντσών/14 ιντσών
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.590 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:810 mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:12,8 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:189 κιλά
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Μοto Trend, Βρυούλλων 56 & Εθν. Οδός Αθηνών-Λαμίας, Ν. Φιλαδέλφεια, Αθήνα, τηλ 210 25 85991-2