Όπως και το 650, έτσι και το 400 είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Φαρδιά και μακριά είναι η σέλα, με ρυθμιζόμενη την «πλάτη»/υποστήριξη του αναβάτη. Κάτω από τη σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει δύο φουλφέις κράνη. Στην τιμή αγοράς του απλού 400 προσφέρεται και top case (βαλιτσάκι), ενώ διατίθεται και έκδοση με ABS η οποία διαθέτει και πλήθος άλλων εξτρά αξεσουάρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Peugeot New Tweet 125, Δοκιμή: H κομψή πλευρά της πρακτικότητας
Γαλλικό κλειδί για όλες τις δουλειές * Κυβισμός: 124 cc * Ιπποδύναμη: 11,5 ίπποι (8,4kW) στις 8.500 rpm * Τελική… -
Daytona Ares 300 GT: Νέο, οικονομικό και εξοπλισμένο (+τιμή)
Για την πόλη και για ταξίδια έξω από αυτήν Έφτασε στην Ελλάδα και είδαμε από κοντά το Daytona Ares 300… -
Bel-Ray 4T Scooter Εster 10W-40: Ειδικά για σκούτερ
Λίπανση ποιότητας To Bel-Ray Scooter 100% Semi Synthetic SAE 10W-40 4T είναι ένα εξαιρετικό λιπαντικό που έχει σχεδιαστεί ειδικά για… -
Συμβουλές: Φθινοπωρινή φροντίδα του σκούτερ μας
Τσέκαρέ το γύρω-γύρω Τέλειωσε το καλοκαίρι χωρίς ίσως να το πάρουμε είδηση, αφού βιώνουμε μια παρατεταμένη καλοκαιρία κι ας βρισκόμαστε… -
Velocifero Mobster 125/180 2025: Οι πρώτες εικόνες
Δυο εικόνες και λίγα τεχνικά στοιχεία Ένα καλοσχεδιασμένο και κομψό ιταλικό σκούτερ σε δύο κυβισμούς, το Mobster 125 και Mobster…