Όπως και το 650, έτσι και το 400 είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Φαρδιά και μακριά είναι η σέλα, με ρυθμιζόμενη την «πλάτη»/υποστήριξη του αναβάτη. Κάτω από τη σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει δύο φουλφέις κράνη. Στην τιμή αγοράς του απλού 400 προσφέρεται και top case (βαλιτσάκι), ενώ διατίθεται και έκδοση με ABS η οποία διαθέτει και πλήθος άλλων εξτρά αξεσουάρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Honda X-ADV 750, Δοκιμή: Οι κανόνες υπάρχουν για να σπάνε
Ζώντας ανάμεσα σε δύο κόσμους * Κυβισμός: 745 cc * Ιπποδύναμη: 59 ίπποι (43,1kW) στις 6.750 rpm * Τελική ταχύτητα: 190 km/h… -
Thrust X-SUV 300 GT ABS/TCS/TFT: Nέα παραλαβή
Νέα παραλαβή X-SUV 300 Nέα παραλαβή για το Thrust X-SUV 300, μετά από τις καλές πωλήσεις που πέτυχε από τη… -
K&N, Φίλτρο αέρα: Δοκιμή μακράς διάρκειας
Μια δοκιμή με ενδιαφέροντα συμπεράσματα Τοποθετούμε σε ένα μόλις στρωμένο Honda Forza 350 ένα φίλτρο αέρα K&N, για να δούμε… -
Yamaha RY01: Ετοιμάζεται νέο ηλεκτρικό σκούτερ
Σε συνεργασία με την River Mobility το RY01 της Yamaha Η ηλεκτροκίνηση συνεχίζει να αναπτύσσεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια,… -
Zontes: Εκδρομή με τα G368 στα Τρίκαλα
Μια βόλτα με G368 στην έδρα της Γκοργκόλης ΑΕ στα Τρίκαλα και στη γύρω περιοχή Με τη συμμετοχή “ενθουσιωδών” κατόχων…