Μπορεί να κοστίζει σχεδόν 2,5 χιλιάδες ευρώ, αλλά το πλαίσιό του είναι deltabox αλουμινίου! Μοιράζεται δηλαδή εκτός από την εμφάνιση των μεγάλων του αδελφών (125 και 250) και τις τεχνικές λύσεις. Με επιθετική εμφάνιση, που ακόμα και σταματημένο νομίζεις πως πηγαίνει με τελική. Ανάποδο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω. Δίσκοι και στους δύο τροχούς, 100 περίπου κιλά βάρος και οδική συμπεριφορά που εύκολα συμμετέχει σε αγώνες για σκούτερ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Honda: 30 ηλεκτρικά σκούτερ και μοτοσυκλέτες μέχρι το 2030!
Πιο εντατικά προς την ηλεκτροκίνηση Μέσα στα επόμενα οκτώ χρόνια η Honda θα έχει παρουσιάσει 30 νέα ηλεκτρικά δίτροχα (σκούτερ… -
Unibat: Μπαταρίες για όλα τα σκούτερ!
Ποιότητα Unibat Οι μπαταρίες Unibat αποτελούν μια από τις κορυφαίες επιλογές στο χώρο των δύο τροχών. Η ιταλική εταιρία διαθέτει… -
Kymco Filly 50 2024: Η εναλλακτική λύση των ηλεκτρικών σκούτερ…
Πενηντάρι… “Entry-Level” Η Kymco περιγράφει το Filly 50 σαν το “Perfect Entry-Level” – μια πρώτης τάξης επιλογή για αρχαρίους στους… -
YSS: Αμορτισέρ Ηybrid για Yamaha NMAX 125-155
Αναβάθμιση πίσω ανάρτησης Τα αμορτισέρ διπλής ενεργείας (αζώτου-λαδιού) YSS Hybrid εξασφαλίζουν την ορθή λειτουργία της οπίσθιας ανάρτησης, προσφέροντας άνεση και… -
Vogue SR16 2024: Νέα είσοδος στα “ψηλόροδα” πόλης
Δυναμικά στην επίθεση η Voge Η γκάμα των σκούτερ της Voge μεγαλώνει, με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο 125 κυβικών που καλύπτει…