To μεγαλύτερο σε κυβισμό σκούτερ της Kymco, μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των σπορ GT σκούτερ με αλουμινένιο πλαίσιο, δικύλινδρο κινητήρα και ανάποδο πιρούνι πέρα από τα υπόλοιπα αξιόλογα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Keeway XDV 125 EVO 2025: Για το άστυ και το χώμα
Ένα Α1 παντός εδάφους Η Keeway παρουσίασε το XDV 125 EVO, ένα 125άρι διπλωμάτων Α1, παντός εδάφους που πατάει σαφώς… -
YSS: Κιτ αναβάθμισης πιρουνιού για Aprilia SR GT 200
Αναβάθμιση YSS Το κιτ αναβάθμισης πιρουνιού της YSS για Aprilia SR GT 200 στοχεύει στην καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση του… -
Lambretta J Starwave 125 2025: Νέα σχήματα
Η αναγεννημένη Lambretta επιχειρεί να αποτίσει φόρο τιμής στη σειρά “J”των “μικρών Lambretta” της δεκαετίας του 1960 και λόγω του… -
Cyclone RT1: Η νέα κινέζικη μάρκα στην Ευρώπη
Η Zonsen λανσάρει την Cyclone ξεκινώντας από την Ισπανία Η Zongshen έγινε γνωστή ως συνεργάτης της Piaggio στην Κίνα (απλοποίησε… -
QJMotor Fort 125N και 400N 2025: Nέα οικογένεια
Δυο νέα maxi scooter με φρέσκια εμφάνιση και ένα μοντέλο έκπληξη! Μια καινούρια οικογένεια δημιούργησε η QJMotor για το 2025,…