To μεγαλύτερο σε κυβισμό σκούτερ της Kymco, μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των σπορ GT σκούτερ με αλουμινένιο πλαίσιο, δικύλινδρο κινητήρα και ανάποδο πιρούνι πέρα από τα υπόλοιπα αξιόλογα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Ελλάδα Α’ 5μήνο 2025: Top15 Πωλήσεις Σκούτερ
Μικρή αλλά ενθαρρυντική αύξηση πωλήσεων Παρότι το πρώτο τετράμηνο του 2025 έκλεισε με μικρή μείωση (+4,7% ήταν το πρώτο τρίμηνο),… -
Aprilia SR 175: Υπερκυβισμένο για την Ινδία
TFT οθόνη και περισσότεροι ίπποι, ενώ τα υπόλοιπα έρχονται αυτούσια από το SR 125 Εδώ και λίγες μέρες έχουν αρχίσει… -
Invicta Electric: Σκούτερ που φτάνει τα 270 χλμ. αυτονομίας
Τεράστια αυτονομία (θεωρητικά) για το Neila Η Invicta Electric, μια ισπανική εταιρία δημιούργησε το Neila Next, ένα ηλεκτροκινούμενο σκούτερ το… -
Malossi – Force Master 3: Εγκέφαλοι για σκούτερ
Με την εγγύηση της Malossi Οι εγκέφαλοι Force Master 3 της Ιταλικής Malossi αποτελούν την βελτιωμένη έκδοση της Force Master… -
Yamaha RayZR 125, Δοκιμή: Μαθήματα οικονομίας
Το “Γιαμαχάκι” * Κυβισμός: 124 cc * Ιπποδύναμη: 8,0 ίπποι (8,4kW) στις 8.500 rpm * Τελική ταχύτητα: 91 km/h (πραγματική)…