fbpx

HERO INDIA: ΠΡΩΤΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Μερικά εκατομμύρια πωλήσεις παραπάνω…

Ότι η ινδική εταιρία κατασκευής δίκυκλων Hero είναι “νούμερο ένα” στον κόσμο ισχυρίζονται τα στελέχη της. Και ξέρετε κάτι; Έχουν δίκιο όσον αφορά τη δυνατότητα ετήσιας παραγωγής της Ηero που είναι κάμποσα εκατομμύρια μονάδες.

Η Ινδία είναι μια χώρα που πουλάει κοντά στα 17 εκατομμύρια δίκυκλα, μοτοσυκλέτες και σκούτερ τον χρόνο και υπολογίζεται ότι κοντά στο 2020 θα φτάσει τα 27 εκατομμύρια! Από αυτά πουλήθηκαν το ’14, 4,2 εκατομμύρια είναι σκούτερ, μια κατηγορία που αυξάνει διαρκώς το ποσοστό της.

pleasure

Πρόσφατα η Hero MotoCorp ανακοίνωσε ότι το 2014 ήταν η καλύτερη χρονιά της σημειώνοντας πωλήσεις ρεκόρ 6.645.787 (ναι, παραπάνω από έξι εκατομμυρία) το 2014, ενώ το 2013 είχε πουλήσει μόλις… 6.183.849 μονάδες. Η αύξηση είναι της τάξης του 8 τοις εκατό, ενώ σημειώνουμε ότι μόνο τον Δεκέμβριο που μας πέρασε η εταιρία πούλησε παραπάνω από μισό εκατομμύριο δίτροχα.

Πρώτη σε πωλήσεις μικρών μοτοσυκλετών και σκούτερ στην πολυπληθή Ινδία η Hero Motor Corp κατέκτησε το 44% της αγοράς το οικονομικό έτος 2013-14 και πρόσφατα άνοιξε το 4ο της εργοστάσιο στην Neemrana του Ρατζαστάν με δυνατότητα ετήσιας παραγωγής 750.000 μονάδων.

Hero-MotoCorp-Photo

Hero Dash 110 για το 2015

Hero Dash 110 για το 2015

Η εταιρία έχει ήδη ξεκινήσει εργασίες για τη δημιουργία ενός πέμπτου εργοστασίου στο Halol, στην πολιτεία του Gujurat, με δυνατότητα παραγωγής 1.8 εκατομμυρίων. Ένα έκτο εργοστάσιο έχει προγραμματιστεί για την Andhra Pradesh στην ανατολική ακτής της Ινδίας που θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2015.

Ο ισχυρισμός της Hero ότι είναι η μεταλύτερη κατασκευάστρια εταιρία δίκυκλων βασίζεται στο γεγονός ότι έχει τη δυνατότητα να παράγει 7.65 εκατομμύρια μονάδες τον χρόνο και αυτό πρίν ανοίξει καν το 4ο εργοστάσιο στη Neemrana.

Τα σχέδια για το μέλλον στοχεύουν να αυξηθεί η παραγωγή σε ένα εντυπωσιακό 12 εκατομμύρια μονάδες το χρόνο μέχρι το 2020.

Tα Hero Z1R προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά στο μέλλον

Tα Hero Z1R προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά στο μέλλον

Στα σκούτερ πρώτη σε πωλήσεις στην Ινδία είναι η Honda με το best seller της που ονομάζεται Activa (το δικό μας Lead του παρελθόντος), ένα βασικό σκούτερ πόλης με κινητήρα 110 cc, που εμφανίστηκε σαν 100άρι το 2000 και υποστηρίζεται σήμερα από ένα πιο πολυτελές 125άρι.

Για να κατακτήσει την κορυφή και στα σκούτερ και να σταματήσει την κυριαρχία της Honda η Hero MotoCorp μεγαλώνει την γκάμα της, λανσάροντας το 2015 το Hero Dash 110, που θα ενισχύσει τα Hero Maestro και Hero Pleasure που υπάρχουν ήδη στην αγορά.

Αυτό είναι το πιο καλοπουλημένο Hero Maestro 110

Αυτό είναι το πιο καλοπουλημένο Hero Maestro 110

Kι αυτό είναι το Hero Pleasure 110

Kι αυτό είναι το Hero Pleasure 110

Τα ωραία όμως, που έχουν και ενδιαφέρον είναι τα σχέδια της Hero για το μέλλον που αφορούν στη δημιουργία ενός ακόμα σκούτερ που θα είναι μεταλλικό!

Θα βασίζεται στον υπάρχοντα κινητήρα των 110 κυβικών και το κουστούμι του δεν θα είναι φτιαγμένο από πλαστικό, αλλά όπως οι Vespa θα χρησιμοποιεί πρεσσαριστές λαμαρίνες!

Φαίνεται ότι η Hero, αλλά και πολλοί καταναλωτές στην Ινδία προσελκύονται από τη διαχρονικότητα του μετάλλου και την αντοχή του στο χρόνο.

X