Γαλλικά κόλπα: Η Honda πρώτη και στα σκούτερ και στις μοτοσυκλέτες!
Kαι η γαλλική αγορά δύο τροχών – όπως βεβαίως και η ευρωπαϊκή και η ελληνική – πηγαίνει πολύ καλά από πλευράς πωλήσεων, με τον μήνα Ιούλιο να σημειώνει αύξηση 11,43% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο του 2022.
Η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά δικύκλων στην Ευρώπη μετά την Ιταλία μας αποκαλύπτεται.
Αυτό το αυξημένο ποσοστό του Ιουλίου ήταν αρκετό για να φτάσει το θετικό πρόσημο στις ταξινομήσεις δικύκλων σχεδόν στο 9% από την αρχή του έτους.
Με λιγότερα προβλήματα στις παραδόσεις φέτος, φαίνεται πως αρχίζει να δημιουργείται απόθεμα στην αγορά και το πιο σημαντικό – παρά την ενεργειακή κρίση, τα πολλά προβλήματα της Ευρώπης και των χωρών που την απαρτίζουν – γίνεται ξεκάθαρο ότι οι Γάλλοι αλλά και όλοι οι υπόλοιποι συνεχίζουν να αγοράζουν νέα δίτροχα!
Κατά τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο φαίνεται ότι το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε περισσότερο στα μοντέλα των 125 cc, με τους μεγάλους κυβισμούς να έχουν ήδη αγοραστεί την άνοιξη. Στην πραγματικότητα, πολλά μοντέλα μοτοσυκλετών και σκούτερ διπλωμάτων Α1 πωλήθηκαν τον Ιούλιο, περισσότερα από ό,τι από την αρχή του έτους.
Με βάση τα στοιχεία που δημοσιεύουμε παρακάτω, παρατηρούμε πως τον Ιούλιο πουλήθηκαν 31% μονάδες από την κατηγορία των 125 cc, ενώ από την 1η Ιανουαρίου 2023 η τάση ήταν 25,5%.
Είτε εποχιακή αγορά για το καλοκαίρι, είτε επένδυση πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς, τα 125άρια τράβηξαν περισσότερο κόσμο.
Τα νούμερα καταγράφηκαν ως εξής τον Ιούλιο:
- Σκούτερ/μοτοσυκλέτες μέχρι 125: 18.379 ταξινομήσεις, συμπεριλαμβανομένων 784 ηλεκτρικών
- Σκούτερ/μοτοσυκλέτες άνω των 125 cc: 5.729 ταξινομήσεις
- Μοτοποδήλατα: 8.497 ταξινομήσεις, συμπεριλαμβανομένων 1.390 ηλεκτρικών
Συνολικά στο επτάμηνο, η γαλλική αγορά σημείωσε:
- Σκούτερ/μοτοσυκλέτες μέχρι 125: 129.528 ταξινομήσεις, συμπεριλαμβανομένων 5.708 ηλεκτρικών
- Σκούτερ/μοτοσυκλέτες άνω των 125 cc: 33.061 ταξινομήσεις
- Μοτοποδήλατα: 44.712 εγγραφές, συμπεριλαμβανομένων 10.927 ηλεκτρικών
Όσον αφορά τις ταξινομήσεις επταμήνου στη Γαλλία στην κατηγορία των μοτοσυκλετών, είχαμε ανατροπή, αφού αναδείχθηκε νικήτρια η νέα Honda Hornet CB750, αφήνοντας το επί σειρά ετών Νο1 Yamaha ΜΤ-07 δεύτερο.
Στην κατηγορία των σκούτερ τώρα – αφαιρώντας τα τρίτροχα σκούτερ, που είναι πολύ δυνατά στη Γαλλία – βλέπουμε πως το premium σκούτερ της Honda, το Forza 125 (ένα μοντέλο που δέχεται έντονη κριτική από ορισμένους στην Ελλάδα λόγω της υψηλής του τιμής) πηγαίνει ιδιαίτερα καλά.
Οι Γάλλοι με δίπλωμα αυτοκινήτου που οδηγούν και 125άρια το προτιμούν απ’ ό,τι φαίνεται θέλοντας να οδηγούν ένα ποιοτικό σκούτερ.
Με σχεδόν 1.500 μονάδες λιγότερες, στη δεύτερη θέση φιγουράρει το Yamaha TMAX 560, με 300 μονάδες περισσότερες από το τρίτο, Honda PCX125, ενώ πίσω τους βρίσκεται το Yamaha ΧΜΑΧ 125, ένα ακόμα 125άρι premium με υψηλή τιμή.
Εντυπωσιακή τουλάχιστον είναι η 5η θέση του BMW CE 04, που, με 1.822 μονάδες, έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις τα Honda X-ADV 750, Forza 350 και Honda ADV350.
Ενδιαφέρουσα είναι και η ανάκαμψη πωλήσεων των Vespa στη Γαλλία με την GTS 125 στην 9η, τη Primavera 125 στη 10η θέση και τη Vespa GTS 300 στην 17η.
Στο μεταξύ άφαντα είναι όπως θα δείτε τα (δημοφιλή στην Ελλάδα) Piaggio Beverly 300/400, μοντέλα τα οποία οι Γάλλοι “δεν γνωρίζουν”.
Γαλλία: Τα 20 καλύτερα σκούτερ – Ιούλιος 2023
1 – Honda Forza 125, 3.966 μονάδες
2 – Yamaha TMax 560, 2.593 μονάδες
3 – Honda PCX 125, 2.304 μονάδες
4 – Yamaha XΜΑΧ 125, 2.151 μονάδες
5 – BMW CE 04, 1.822 μονάδες
6 – Honda X-ADV 750, 1.476 μονάδες
7 – Honda Forza 350, 1.372 μονάδες
8 – Honda ADV350, 1.000 μονάδες
9 – Vespa GTS 125, 895 μονάδες
10 – Vespa Primavera 125, 774 μονάδες
11 – Honda Forza 750, 738 μονάδες
12 – Yamaha NΜΑΧ 125, 709 μονάδες
13 – Aprilia SR GT 125, 622 μονάδες
14 – Honda SH125, 613 μονάδες
15 – Silence S01, 589 μονάδες
16 – Yamaha XMΑΧ 300, 533 μονάδες
17 – Vespa GTS 300, 474 μονάδες
18 – Peugeot Tweet 125, 409 μονάδες
19 – Piaggio Liberty 125, 351 μονάδες
20 – Peugeot Django 125, 320 μονάδες