Ταξίδι… μετά τιμής
Δυναμικά ανανεωμένο εμφανίστηκε το “ταξιδιάρικο” σκούτερ της SYM, αξιόλογος απόγονος της οικογένειας των GTS 250 και GTS 300 EVO. Αυτή τη φορά, έχοντας για εφόδια τον επανασχεδιασμό σε όλα τα περιφερειακά τμήματα, αλλά και την αναβάθμιση του κινητήρα, μπαίνει στην κατηγορία των GT maxi scooter 300αριών με προοπτικές και άμεσα αποτελέσματα στην ελληνική αγορά, από πλευράς πωλήσεων.ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
Το είχαμε οδηγήσει στη Μέση Ανατολή (και όμως… πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε), και τώρα ήρθε η ώρα να το δοκιμάσουμε στην ντόπια άσφαλτο, στα πάτρια εδάφη. Όχι δηλαδή ότι θα άλλαζε ριζικά κάποια από τις πρώτες μας εντυπώσεις, αφού η άσφαλτος και οι καιρικές συνθήκες στο Ισραήλ – που έγινε η πρώτη επαφή – μοιάζουν πολύ με τα δικά μας.
Πολλά επενδύει στο νέο της σκούτερ η SYM, κάτι που μπορεί να διακρίνει κάποιος στην πρώτη κιόλας γνωριμία μαζί του, ακόμα και αν αυτή είναι επιδερμική. Το SYM GTS 300i – που χρησιμοποιεί παράλληλα και τον κωδικό F4, για να ξέρουμε σε ποιό αναφερόμαστε – για το 2012 διαθέτει 278 κυβικά εκατοστά πλέον, αλλά συνεχίζει να ονομάζεται 300. Εγκαταλείποντας τη “μονοφάναρη-μονόφθαλμη” αισθητική του προηγούμενου μοντέλου με τις καμπύλες και τη γενικά “αθώα” εμφάνιση, το F4 απόκτησε μια επιθετική, “θυμωμένη” όψη, που το έκανε αγνώριστο σε σχέση με το παρελθόν. Το GTS 300 δεν είναι πια το “καλό παιδί” της γειτονιάς, συμπαθητικό και τροφαντό…
Οι αλλαγές όμως πέρασαν και κάτω από τα “ρούχα” του 300, με το πλαίσιο να έχει σχεδιαστεί από την αρχή, να συνεχίζει να είναι σωληνωτό και περιμετρικό, αλλά να προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία – σύμφωνα με τους μηχανικούς της SYM – κατά 160%! Η διάμετρος του μπροστινού, αλλά και του οπίσθιου τροχού άλλαξαν, κι έτσι από τις 13” ίντσες μπροστά και 12” πίσω του παλαιότερου EVO, τώρα έχουμε πάει στις 14” και 13” αντίστοιχα.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Ο κινητήρας δέχθηκε το επόμενο βήμα της εξέλιξής του, κι ανέβασε τη χωρητικότητά του, έτσι ώστε να βελτιώσει τα γενικά του χαρακτηριστικά (ροπή, δύναμη, ρύποι, κατανάλωση). Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, 4βάλβιδος κινητήρας έχει μεγαλύτερο κυβισμό: από τα 263 του παρελθόντος πήγε στα 278 κυβικά εκατοστά, έχει αυξήσει τη δύναμή του στους 29 ίππους (από 24 του EVO) στις 8.500 στροφές/λεπτό και τη ροπή του στα 2,76 χιλιογραμμόμετρα, στις 6.500 στροφές/λεπτό. Φυσικά η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό και η εκκίνηση με μίζα.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ: Από αισθητικής άποψης, το νέο GTS σαφέστατα κινείται προς την κομψότητα και την στενότερη φιγούρα. Όλο το μπροστινό μέρος, όπως και οι δυο μεγάλοι προβολείς, είναι αιχμηρό, αποπνέει ορμή, δύναμη. Το “μέτωπο” κάτω από τη ζελατίνα, εκεί που φωλιάζουν τα όργανα, είναι υπερυψωμένο, ενώ αντίθετα το πίσω μέρος είναι πιο χαμηλό, τη στιγμή που το πλάγια καπάκια υιοθετούν την φάλτσα γραμμή/νεύρο, την οποία συναντάμε και στην περιοχή του φέρινγκ.
Οι καθρέφτες έχουν ενσωματωμένα και τα φλας, είναι μεγάλοι και θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν τοποθετηθεί σε ένα μικρό αυτοκίνητο. Το τούνελ, ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη είναι ψηλό και αρκετά πλατύ, ενώ το πίσω μέρος είναι λεπτό, καλλίγραμμο και καταλήγει σε ένα αιχμηρό και πάλι οπίσθιο φωτιστικό σώμα. Η ποιότητα κατασκευής υπερβαίνει τον μέσο όρο και αγγίζει σε περιπτώσεις τα υψηλά επίπεδα κατά πολύ ακριβότερων κατασκευών.
ΜΕΓΕΘΟΣ-BΑΡΟΣ: Μεγάλο μέγεθος και αρκετό βάρος, λίγο πιο κάτω από τα 200 κιλά. Οι διαστάσεις του GTS-F4 δεν το κάνουν ιδανικό για κίνηση μέσα σε μποτιλιάρισμα πόλης, κι αυτό γίνεται ξεκάθαρο αμέσως μόλις καθίσει κάποιος στη φαρδιά του σέλα. Επίσης δεν είναι σκούτερ για αρχάριους σκουτερίστες.
ΤΡΟΧΟΙ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ: Έχουν αυξηθεί οι ίντσες διαμέτρου των τροχών, μπροστά και πίσω, σε σχέση με το παρελθόν. Οι τροχοί είναι πλέον 14 ίντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω (με τα λάστιχα στα 120/70 μπροστά και 140/60 πίσω, Maxxis Pro, φτιαγμένα στην Taiwan). Οι ζάντες έχουν – όπως συνήθως – 5 μπράτσα σχήματος V, σε ένα πολύπλοκο σχέδιο με κούφια μπράτσα, για μείωση του βάρους. Οι ζάντες είναι βαμμένες μαύρες.
ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: Όπως συνηθίζει να κάνει η οικογένεια των GTS, έτσι και το νέο 300άρι σε καλωσορίζει από την πρώτη στιγμή. Ευρυχωρία προσφέρει σε μεγάλη κλίμακα σωματότυπων αναβατών. Παραπονεμένοι θα φύγουν αυτοί που έχουν ύψος πάνω από 1,82μ, γιατί στριμώχνονται για να βολευτούν, με ποδιά, όργανα, και ζελατίνα να τους πλησιάζουν έντονα. Τα μαρσπιέ-δάπεδα είναι αρκετά μεγάλα ώστε να χωρέσουν παπούτσι νούμερο 45, αφού στο πίσω μέρος του πέλματος του αναβάτη, το μαρσπιέ λεπταίνει για να τον διευκολύνει στο κατέβασμα των ποδιών του προς το έδαφος. Υπάρχει επέκταση της επιφάνειας “για πάτημα” και στο μπροστινό κομμάτι της ποδιάς, αλλά είναι πολύ ανηφορική για να είναι ουσιαστικά χρησιμοποιήσιμη. Η στάση του κορμού είναι όρθια, “μέσα” στο σκούτερ, με το τιμόνι ψηλά, σε σημείο που προσφέρει άριστη στήριξη κατά το φρενάρισμα.
ΤΙΜΟΝΙ: Τα χέρια τοποθετούνται ψηλά πάνω στο μεγάλο τιμόνι, δημιουργώντας έτσι μια “λαβή” για καλές μανούβρες στις αργές ταχύτητες. Στις υψηλότερες ταχύτητες, μάλλον θα προτιμούσαμε να τοποθετούνται πιο χαμηλά τα χέρια. Οι μανέτες είναι μεγάλες και καλής ποιότητας, όπως και τα γκριπ. Στα άκρα του τιμονιού, που κατεβαίνουν ελαφρά προς τα κάτω, υπάρχουν αντίβαρα.
Η ακτίνα στροφής του μπροστινού τροχού είναι στα 4,7 μέτρα, μια μέτρια επίδοση, που όμως φανερώνει ξανά ότι το GTS συμπαθεί περισσότερο τον ανοικτό δρόμο παρά την πόλη. Το ύψος του τιμονιού από το έδαφος είναι αρκετό ώστε να μην δυσκολεύεται το σκούτερ κατά τη διήθηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, αλλά στη διάρκεια αυτής της διαδικασίας εμποδίζεται από το ύψος των ογκωδών καθρεφτών, όπως θα δούμε αργότερα.
ΣΕΛΑ: Όπως είχαμε ξαναγράψει, η σέλα είναι “χορταστική” και καλοσχεδιασμένη, απέχοντας 76 εκατοστά από το έδαφος. Πλατιά, με καλής ποιότητας και αρκετό αφρώδες με εξίσου πλατύ πίσω μέρος και ρυθμιζόμενο σε 3 θέσεις μαξιλαράκι υποστήριξης. Το υλικό του καλύμματος είναι αντιολισθητικό. Η σέλα ανοίγει και από κουμπί στο αριστερό άκρο (στη θέση της κόρνας!) του τιμονιού, αλλά και με μισή στροφή του κλειδιού του κεντρικού διακόπτη. Όταν ανοίξει η μεγάλη σέλα, αυτή διατηρείται όρθια, μέσω ενός αμορτισέρ. Στον χώρο υπάρχει και φωτισμός.
ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ: Ακόμα πιο πλατιά είναι η σέλα του δεύτερου ορόφου, που προορίζεται για τον συνεπιβάτη. Είναι πιο παχιά – περισσότερο αφρώδες – προσφέροντας στον συνεπιβάτη ένα αρχοντικό κάθισμα. Για τη μέση του υπάρχει λαστιχένιο μαξιλαράκι, περισσότερο για να ξεμουδιάζει, παρά για να κάθεται πολλή ώρα εκεί – αν κάνει κάτι τέτοιο θα κάθεται πολύ πίσω και θα χαλάει την οδική συμπεριφορά του σκούτερ. Τα πόδια του ανοίγουν πολύ στα πλάγια για να φτάσουν τα ποιοτικά μαρσπιέ, τα οποία ανοίγουν με ένα χτύπημα με τη φτέρνα του αναβάτη.
Οι χειρολαβές είναι ευμεγέθεις, “αιχμηρής” σχεδίασης, ενώ το μεγάλο ύψος της σέλας μπορεί να χαρίζει ορατότητα – και τον ανάλογο αέρα κατά την κίνηση – αλλά δυσκολεύει τον συνεπιβάτη, που πρέπει να πατάει στα μαρσπιέ, για τα “ανέβα-κατέβα”.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΔΙΑΣ/ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ: Το σχήμα της ζελατίνας είναι “σταγόνα”, με το λεπτό σημείο προς τα κάτω. Μπορεί να παρεμβάλλεται στο οπτικό πεδίο του αναβάτη, αλλά ευτυχώς η παραμόρφωση των ειδώλων είναι μικρή. Λόγω του ότι η ζελατίνα είναι επικλινής – γέρνει προς τα πίσω – αφήνει στροβιλισμούς να περνούν πίσω της και να φτάνουν στον αναβάτη, υπό τη μορφή θορύβου όμως και όχι πίεσης. Η προστασία στο κάτω μέρος της ποδιάς είναι καλή για τα πόδια, αφού το πλάτος της είναι αρκετό.
ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Άφθονος ο χώρος κάτω από τη σέλα που χωράει δύο κράνη (λανθασμένα είχαμε γράψει δύο φουλφέις μετά τη δοκιμή του Ισραήλ, εκτός κι αν μιλάμε για ένα μικρό δεύτερο κράνος), ένα φουλφέις και ένα ανοικτό και μένει και κάμποσος χώρος ακόμα, για να μπει κι ένα προσεκτικά διπλωμένο καλοκαιρινό μπουφάν. Είναι το μήκος της σέλας που βοηθάει, είναι και ο 13άρης οπίσθιος τροχός που δίνει χώρο για κάτι τέτοιο. Μπροστά δεξιά στην ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι με αρκετό βάθος, παροχή ρεύματος και έξοδο USB, για φόρτιση κινητού, music player, GPS, κ.λπ. Το ντουλαπάκι δεν κλειδώνει και ανοίγει με την πίεση ενός “κουμπιού”.
Το GTS είναι από τα καλύτερα σκούτερ στον τομέα των αποθηκευτικών χώρων. Στην κορυφή του τούνελ – ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη – μπορεί να μεταφερθούν τσάντες, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει γάντζος.
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Δεμένο, φιλικό, ομοιογενές, ευχάριστο… σύντομα το GTS σε κερδίζει, λόγω της ισορροπίας που έχει επιτευχθεί στη συνεργασία πολλών τομέων μαζί. Κατ’ αρχήν ο ήσυχος κινητήρας, που έχει λίγους κραδασμούς, εμφανίζει αργή επιτάχυνσή στο άνοιγμα του γκαζιού από στάση, με τη μετάδοση “να δυναμώνει” από τα 40 περίπου χ.α.ω και μετά. Το βάρος του σκούτερ γίνεται αισθητό στα ξεκινήματα από τα φανάρια, είτε λόγω της μακριάς μετάδοσης, είτε από τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα, αλλά τελικά όλα συντελούν στο να το χαρακτηρίσουν περισσότερο πολιτισμένο, με γραμμική απόδοση, παρά σπορ. Παρ’ όλα αυτά, οι μετρήσεις επιτάχυνσης είναι καλές, αλλά και η τελική του αξιοπρεπέστατη. Το καλό πρόσωπο του κινητήρα φαίνεται και στην κατανάλωση που φτάνει τα 3,7 λίτρα μόνο για 100 χιλιόμετρα.
Οι αναρτήσεις είναι προορισμένες να διατηρούν τα 190+ κιλά του GTS σε ευθεία γραμμή και ειδικά τα δύο μεγάλου μήκους, πίσω αμορτισέρ που κινούνται προς την σφιχτότερη λειτουργία. Αν προτιμούσαν την σούπερ-μαλακή-άνετη λειτουργία, το πιθανότερο είναι ότι σε υψηλότερες των 100 χ.α.ω ταχύτητες θα οδηγούσαν το σύνολο σε αστάθεια , ειδικά αν συναντούσε ανωμαλίες στο δρόμο του. Το τηλεσκοπικό πιρούνι με τα καλάμια των 37 χιλιοστών, διαθέτει πιο ενδοτική λειτουργία ελατηρίων σε σχέση με τα αμορτισέρ, παραμένει όμως και αυτό σχετικά σφιχτό – προσφέροντας καλή πληροφόρηση στον αναβάτη, χωρίς να τον κουράζει ιδιαίτερα στα περάσματα των κακοτεχνιών του οδοστρώματος.
Οι δύο δίσκοι, ένας για κάθε τροχό, είναι τύπου μαργαρίτα και διαθέτουν σύστημα CBS που συνδυάζει (από την αριστερή μανέτα ενεργοποιούνται και οι δύο δίσκοι) τη λειτουργία τους. Σημαντικό είναι εδώ να πατιούνται και τα δύο φρένα μαζί, γιατί από μόνο του το καθένα επιβραδύνει ελλιπώς: αν πατήσεις μόνο το πίσω, το σκούτερ φρενάρει λιγότερο από το επιθυμητό, ενώ αν το παρακάνεις στο μπροστινό (πολύ ισχυρό, με τετραπίστονη δαγκάνα), τα καλάμια στρεβλώνουν προς την πλευρά του μονού δίσκου και ο τροχός μπλοκάρει. Ευτυχώς υπάρχει αρκετή αίσθηση στη δεξιά μανέτα για να διατηρείται ο έλεγχος και να μην έρθει έτσι το μπλοκάρισμα απροειδοποίητα.
Στην είσοδο των στροφών ο μπροστινός τροχός σημαδεύει γρήγορα και με ακρίβεια την πορεία του, με τον πίσω τροχό να δείχνει πιο πρόθυμος, μπαίνοντας κάπως πιο γρήγορα από τον μπροστινό. Από κει και πέρα η τροχιά κρατιέται σταθερή, με το σκούτερ να γέρνει με ασφάλεια, και η στροφή διανύεται χωρίς προβλήματα. Το τιμόνι προσφέρει μεγάλο μοχλό προς το πιρούνι και τον μπροστινό τροχό, κι έτσι κάθε κίνηση αλλαγής πορείας γίνεται εύκολα, παρά το μεγάλο μεταξόνιο των 1,535 χιλιοστών. Η σταθερότητα είναι παντού παρούσα, με το πίσω μέρος να “ταράζεται” μόνο αν χτυπήσει αλλεπάλληλες λακκούβες στο δρόμο.
ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Ο ευχάριστος χαρακτήρας του SYM GTS 300i F4, αναδύεται και στο ταξίδι, αφού έπιανα τον εαυτό μου να δηλώνει προτίμηση για έναν κινητήρα σαν αυτόν τον 300άρη, σε σχέση με βαρύτερης αίσθησης κινητήρες μεγαλύτερου κυβισμού. Η ζωντάνια του, οι ελαφρά κινούμενες μάζες, ο τρόπος που ανεβάζει στροφές, από τα 60 μέχρι τα 100 χ.α.ω σε σχέση με τους μεγαλύτερους κυβισμούς, είναι που κάνουν τη διαφορά. Δεν λέμε ότι πηγαίνει πιο γρήγορα, αλλά ότι το κάνει με διαφορετικό, πιο ανάλαφρο τρόπο, που είναι χαρακτηριστικό των 300αριών. Θυμηθείτε: τα 300άρια είναι “δυνατά” 250, ενώ δεν κουβαλούν το παραπάνω βάρος των μεγαλύτερων σκούτερ.
Παράλληλα, πέρα από την άνεση που χαρίζει στους επιβαίνοντες, η ποιοτική λειτουργία του κινητήρα και η ποιοτική κύλιση του σκούτερ γίνονται αντιληπτά και εκτός πόλης: το σύνολο ρολάρει με χάρη πάνω στο δρόμο. Το κράτημα είναι καλό, ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες, με το ενισχυμένο πλαίσιο όσο πρέπει άκαμπτο ώστε να διατηρεί την πορεία του GTS. Ο 14άρης μπροστινός τροχός δίνει περισσότερη σταθερότητα από πριν (ήταν 13άρης στο παλιό μοντέλο) και όλα αυτά, σε συνδυασμό με τις δυνατότητες μεταφοράς αρκετών πραγμάτων κάτω από τη σέλα, κάνουν το σκούτερ κατάλληλο για κοντινές, ημερήσιες διαδρομές. Με δεδομένη την καλή κατανάλωση, η αυτονομία του GTS (με το μεγάλο ντεπόζιτο των 12 λίτρων) ξεπερνάει τα 310 χιλιόμετρα.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Είπαμε 29 ίπποι ανακοινώνονται στα χαρτιά και αυτά αρκούν για να σπρώξουν το μεγάλης μπροστινής επιφάνειας σκούτερ μέχρι τα σχεδόν 160 χ.α.ω του κοντέρ. Στην πραγματικότητα η τελική είναι λίγο πιο κάτω από τα 145 χ.α.ω. Τα 100 μέτρα διανύονται σε χρόνο 7 δευτερολέπτων και 6 δέκατων, χρόνος που – για να πάρουμε μιαν ιδέα – επιτυγχάνεται από το Yamaha ΧΜΑΧ 250.
ΤΕΛΙΚΑ…
Το SYM GTS 300i F4 είναι ένα καλοφτιαγμένο σκούτερ, που προορίζεται να καταπίνει με άνεση τουριστικά χιλιόμετρα, ενώ συνάμα είναι και πρακτικό για το μέγεθος και τον όγκο του. Μπορεί να πετύχει στην ελληνική αγορά και αυτό το δείχνουν ήδη και οι πρώτες πωλήσεις του. Έχει το ύφος και το εκτόπισμα ενός σκούτερ GT, ταξιδιού. Διαθέτει την εμφάνιση και τους χώρους, αλλά και τον εξοπλισμό. Έχουμε να κάνουμε εδώ με ένα από τα καλύτερα σκούτερ της αγοράς, όσον αφορά την αξία που εισπράττει κάποιος, σε σχέση με τα χρήματα που επενδύει, που φτάνουν τα 4.295 ευρώ. Μετα τιμής λοιπόν…
ΟΡΓΑΝΑ: Αν όχι τα πιο όμορφα, τότε από τα πιό όμορφα και καλοσχεδιασμένα που κυκλοφορούν. Αναλογικά βασικά και ζυγισμένα στο μάτι. Μια πανέξυπνα τοποθετημένη, διακριτική ψηφιακή οθόνη στο κέντρο του δεξιού “ρολογιού” διαθέτει τις απαραίτητες, μπόλικες ενδείξεις που χρειάζεται κάποιος για να λέει πως το σκούτερ του δεν του χαλάει κανένα χατήρι… πληροφόρησης. Πλήρη λοιπόν τα όργανα, με έναν εξαιρετικό νυκτερινό φωτισμό.
ΦΩΤΑ: Πολύ καλά φώτα, με “στιβαρή” δέσμη, χωρίς κηλίδες. Τα φώτα πορείας χρησιμοποιούν, όπως και το πίσω στοπ, λάμπες τεχνολογίας LED. Τα φλας είναι πολύ δυνατά, ειδικά τα μπροστινά με τα τρία LEDάκια που σε στραβώνουν αν τα κοιτάς πολλή ώρα. Πίσω τα φλας είναι μεγάλα με κανονικές λάμπες. Υπάρχει και σύστημα που ανάβει τα φώτα αυτόματα, όταν μειώνεται το εξωτερικό φως.
ΚΟΡΝΑ: Υποτονική, διακριτική.
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: Δεν χρειάζεται να ξεκαβαλήσεις, αλλά να πατήσεις κουμπί να ανοίξει ένα πορτάκι ανάμεσα στα πόδια σου. Μετά να ξεκλειδώσεις την τάπα, αφού πρώτα βγάλεις το κλειδί από την ανάφλεξη.
ΣΤΑΝΤ: Εύκολα αμφότερα (κεντρικό και πλάγιο) που όμως χτυπούν κατά την επαναφορά τους πάνω στο πλαίσιο.
ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ: Μεγάλοι και εργονομικοί με ψηλά το κουμπί των φλας και μικρό διακόπτη κόρνας, σε άλλη θέση. Στο σημείο που έχουμε συνηθίσει το μπουτόν της κόρνας υπάρχει τώρα το κουμπί που ανοίγει τη σέλα. Πολλές φορές πιάσαμε τους εαυτούς μας να “ανοίγουν σέλα”, παρά να “πατάνε κόρνα”… Το κουμπί του αλάρμ, που πρέπει να ψάξεις για να το βρεις, βρίσκεται – αυτοκινητάδικα κόλπα – κάτω από το τιμόνι, μαζί με ένα ακόμα κουμπί για “φώτα ομίχλης” (πορείας) δίπλα του.
ΣΧΑΡΑ-ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ: Υπάρχουν μόνο χειρολαβές και πλάτη για τον συνεπιβάτη, αλλά όχι και σχάρα
ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: Τα μπροστινά φλας έχουν μετακομίσει πίσω από τους μεγάλους καθρέφτες, τους οποίους πρέπει να διπλώνει με το χέρι ο αναβάτης, αν χρειαστεί να μπει το GTS μέσα σε μποτιλιάρισμα και να κάνει σφήνες. Μόνο που τότε ο αναβάτης πρέπει να προσέχει τα δάχτυλά του που περνούν ξυστά από τους κλειστούς καθρέφτες καθώς γυρίζει το τιμόνι δεξιά-αριστερά.
ΕΞΤΡΑ & ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: Η χαρά του υπερ-εξοπλισμένου σκούτερ: παροχή ρεύματος και θύρα USB μέσα στο μπροστινό ντουλαπάκι, φώτα ομίχλης και αλάρμ, διακόπτης σινιάλου φώτων, αισθητήρας ενεργοποίησης φώτων, μαγνητική φραγή στην κλειδαριά, η σέλα ανοίγει με δύο τρόπους. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα είναι επενδεδυμένος, με φωτισμό, η σέλα έχει αμορτισέρ και στην ίδια περιοχή υπάρχει συρταρωτός διακόπτης που λειτουργεί σαν αντικλεπτικό, δυσκολεύοντας τη δουλειά του κλέφτη. Αεραγωγός ζεστού αέρα πάνω στο τούνελ, ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη.