Τιμή και δόξα στο C 50
Πιθανά κάποιους να ξενίσει η εμφάνιση ενός “παπιού” σε ένα ιντερνετικό περιοδικό, που ασχολείται με scooter, αλλά θα πρέπει να θυμίσουμε δύο πράγματα: πρώτον εμείς στο SCOOTERNET έχουμε πρόβλημα με τον μοτο-ρατσισμό και τον πολεμάμε με κάθε τρόπο: όλα τα δίτροχα και οι δικυκλιστές… είναι αδέλφια μας ότι κι αν οδηγούν.
Δεύτερον δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το C-100 της Honda πρωτοπαρουσιάστηκε τη δεκαετία του ’50 σαν σκουτερο-μοτοποδήλατο. Πως αλλιώς θα δικαιολογούσε κάποιος την ύπαρξη της προστατευτικής ποδιάς (την οποία φορούσαν μέχρι και πρόσφατα, μέχρι που έγιναν “καπάκια” στα πιο σύγχρονα μοντέλα).
Επίσης πως θα μπορούσαμε όμως να μην προβάλλουμε αυτή την υπέροχη δουλειά που έγινε από ένα κατάστημα βελτιώσεων στην Ιαπωνία, όταν έπεσε στα χέρια μας.
Το “παπί” που βλέπετε είναι μετατροπή από του οίκου White House στη Saitama της Ιαπωνίας και ονομάζεται “Super Accent Ogano Woody Super Cub 50″. Το Ogano μπορεί να μοιάζει φτιαγμένο από ξύλο, αλλά στην πραγματικότητα είναι μεταλλικό, βαμμένο έτσι ώστε να μοιάζει με ξύλο.
To μαύρο χρώμα συνδυάζεται με το μπεζ και το καφέ που ταιριάζει κομψά με τη διχρωμία της σέλας. Το τιμόνι είναι γυμνό, το φανάρι έχει μετακομίσει στη μύτη του πουλιού… δηλαδή του παπιού, ενώ το μπροστινό σύστημα έχει μείνει ανέπαφο.
Ο θρυλικός, κινητήρας της Honda των 49 κυβικών εκατοστών αναδεικνύεται αφού είναι εμφανής. Υπενθυμίζουμε ότι το Honda Cub, όπως λέγεται σε όλο τον κόσμο, είναι το πιο καλοπουλημένο “μηχανάκι” της ιστορίας, αφού μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί, ούτε λίγο-ούτε πολύ, 60 εκατομμύρια κομμάτια.
Διχρωμία, σχήμα προβολέα και πίσω στοπ, αλλά και τα φλας που είναι τοποθετημένα στα άκρα του τιμονιού παραπέμπουν στη δεκαετία γέννησης του Honda Cub, δηλαδή τη δεκαετία του 1950.