fbpx

QJMotor Fort 125N και 400N 2025: Nέα οικογένεια

Δυο νέα maxi scooter με φρέσκια εμφάνιση και ένα μοντέλο έκπληξη!

Μια καινούρια οικογένεια δημιούργησε η QJMotor για το 2025, με κομψό σχεδιαστικό αέρα που διαφοροποιείται του Fort 350 που ξέρουμε, με τον κωδικό “Ν” δίπλα στο όνομά του. Απλά, ξεκάθαρα και ωραία, τα δυο νέα σκούτερ δείχνουν τον σαφή προσανατολισμό τους στην ευρωπαϊκή αγορά…

Μετά το 350άρι Fort 350, το οποίο διατίθεται και στην Ελλάδα (διαβάστε εδώ τη δοκιμή του) η QJMotor δεν κάθεται με σταυρωμένα χέρια και, όπως μας έχει συνηθίσει, περνάει στην επέκταση της γκάμας, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα και τη νέα της ναυαρχίδα στα σκούτερ.

Το QJMotor Fort 400N φοράει έναν νέο κινητήρα 350 cc που αποδίδει 33.7 ίππους στις 7.500 rpm και 35,2 kgm ροπής στις 6.000 rpm, προδιαγραφών Euro5+, ενώ οι τροχοί συνεχίζουν να είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω (με διαστάσεις ελαστικών 120/70 μπροστά και 150/70 πίσω), όπως και στο Fort 350.

Η σχεδίαση μοιάζει με του 350, και είναι οικεία στο μάτι του παρατηρητή, ενώ όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά είναι ίδια, όπως ζάντες, φρένα, αναρτήσεις , αλλά και η ηλεκτρικά ελεγχόμενη σε ύψος ζελατίνα.

Το μεταξόνιο είναι μεγάλο στα 1.565 mm και το βάρος του σκούτερ φτάνει (κενό) τα 195 κιλά, ενώ διαθέτει μεγάλο 14λιτρο ρεζερβουάρ για αραιούς ανεφοδιασμούς. Γεμάτο το 400Ν φτάνει τα 213 κιλά.

Πλούσιος είναι ο εξοπλισμός του μεσαίου κυβισμού maxi scooter GT, που θα είναι διαθέσιμο και σε τρία μόνο χρώματα: άσπρο, μαύρο και γκρι.

Το πολύ ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά είναι η προσέγγιση της QJMotor, αφού, μαζί με το παραπάνω μοντέλο παρουσίασε στο σαλόνι του Μιλάνου κι ένα ακόμα ολόιδιας εμφάνισης 400Ν, αλλά με 16άρηδες τροχούς (!) μπροστά και πίσω, με ελαφρώς μικρότερη ιπποδύναμη (29,4 ίπποι), με λιγότερο βάρος στα 187 κιλά κενό και μικρότερο ρεζερβουάρ στα 11,7 λίτρα.

Λόγω της προτίμησης των ελλήνων σκουτεριστών στους 16άρηδες τροχούς – για λόγους ασφαλείας και άνεσης και σταθερότητας στους άθλιους ελληνικούς δρόμους – πιστεύουμε πως το συγκεκριμένο μοντέλο θα έχει μεγάλη απήχηση στην αγορά.

Δίπλα στο 400Ν, το 2025 θα φέρει και το μικρό του αδελφάκι με κοινή εμφάνιση, το 125Ν, που φοράει έναν υγρόψυκτο, μοντέρνο κινητήρα με το ψυγείο στον διαμήκη άξονα, 124.9 cc, ο οποίος αποδίδει 14.5 hp και ροπή 1.2 kgm.

Ένα maxi scooter με τροχούς 15-14 ιντσών, δύο δισκόφρενα (256 mm μπροστά και 240 mm πίσω) και δικάναλο ABS το οποίο διαθέτει και αυτό μεγάλο ντεπόζιτο που χωράει 11.7 λίτρα βενζίνης.

Το βάρος του είναι 159 κιλά γεμάτο.

Περισσότερες πληροφορίες σύντομα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X