Υβριδίου… εξέλιξη
To Honda Χ-ADV 750 συνεχίζει να παίζει μόνο του σε μια κατηγορία που το ίδιο δημιούργησε, ωστόσο η Honda δεν επαναπαύεται και για το 2021, προσθέτει εξοπλισμό, βελτιώνει τον κινητήρα και αφαιρεί βάρος.
Η σχεδίαση του X–ADV, χωρίς να απομακρύνεται από τη γωνιώδη φιλοσοφία της, είναι πλέον πιο δυναμική, και αυτό φαίνεται κυρίως στην περιοχή της μάσκας με τα προτεταμένα πλαϊνά τμήματα και τους νέους LED προβολείς, που φέρουν επίσης και λειτουργία DRL.
Η ζελατίνα είναι κι αυτή νέας σχεδίασης και μπορεί, όπως και στην προηγούμενη έκδοση, να ρυθμιστεί σε πέντε θέσεις δίχως τη χρήση εργαλείων, μεταβάλλοντας το ύψος της κατά 139 χλστ. και την κλίση της κατά 11 μοίρες, με την Honda να ισχυρίζεται ότι προσφέρει περισσότερη προστασία.
Προκειμένου το Honda X–ADV 750 του 2021 να γίνει πιο φιλικό, τα «μάγουλα» της σέλας, η οποία συνεχίζει να απέχει 820 χλστ. από το έδαφος, έχουν επανασχεδιαστεί κι επιτρέπουν πιο εύκολη πρόσβαση των ποδιών στον δρόμο, όποτε χρειάζεται στήριξη.
Μια ακόμα αλλαγή είναι ότι το χειρόφρενο «μετακόμισε» από την προηγούμενη θέση του στην ποδιά, στο δεξί άκρο του τιμονιού, και απελευθέρωσε χώρο ώστε να δημιουργηθεί ένα ντουλαπάκι για την αποθήκευση μικροπραγμάτων.
Nέος είναι και ο πίνακας πληροφοριών, μια έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών, που αντικαθιστά την μονόχρωμη LCD, προσφέροντας επίσης μεγαλύτερη διασυνδεσιμότητα και έλεγχο, μέσω του συστήματος Honda Smartphone Voice Control System.
Με την επανασχεδίαση του πλαισίου, οι μηχανικοί της Honda κατάφεραν να μειώσουν το βάρος της δομικής μονάδας κατά 1 κιλό, ενώ παράλληλα επέτρεψαν στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα να μεγαλώσει, φθάνοντας τα 22 λίτρα (από 21 λίτρα).
Συνολικά, η νέα έκδοση είναι κατά 2 κιλά ελαφρύτερη από την προκάτοχο της, στα 236 κιλά, αναφέροντας πάντα την «kerb» τιμή βάρους, δηλαδή με το δίτροχο έτοιμο προς λειτουργία.
Στα του κινητήρα τώρα, ο οποίος συμμορφώνεται με τις Euro 5 προδιαγραφές, οι αλλαγές είναι οι ίδιες με αυτές του NC750X 2021:
* Αύξηση της ιπποδύναμης κατά 2,8 ίππους (57,7/6.750 έναντι 54,8/6.250)
* Αλλαγή στον χρονισμό των βαλβίδων
* Διατήρηση μεγαλύτερων ποσοστών ροπής πάνω από τις 5.000 σ.α.λ.
* Μετατόπιση της κόκκινης περιοχής στο στροφόμετρο κατά 600 σ.α.λ. προς τα πάνω (7.000 σ.α.λ. από 6.400 σ.α.λ.)
* Μικρότερο κατά 1,4 κιλά βάρος στον κινητήρα
Το X–ADV 2021 χαίρει και αυτό της προσθήκης Ride By Throttle γκαζιού, που επιτρέπει για πρώτη φορά στο μοντέλο να αποκτήσει Riding Modes.
Αυτά είναι τα τρία βασικά στοιχεία που είδαμε επίσης στο NC750X 2021, (Standard, Rain, Sport), στην περίπτωση του X–ADV όμως έχουμε και την προσθήκη ενός τέταρτου, με την ονομασία Gravel, για την εκτός δρόμου κίνηση.
Τα Riding Modes, πέρα από την απόδοση του κινητήρα, ρυθμίζουν επίσης και το πώς γίνονται οι αλλαγές στο DCT κιβώτιο (4 διαφορετικά «προγράμματα») αλλά και την επίδραση του Traction Control (3 διαβαθμίσεις και επιλογή απενεργοποίησης).
Ο αναβάτης έχει ακόμα στην διάθεση του ένα Riding Mode με την ονομασία User, όπου μπορεί να περάσει τις δικές του ρυθμίσεις σε κινητήρα, DCT και Traction Control.
Τέλος, το X–ADV 2021 εξοπλίζεται με σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης των alarm σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, όπως επίσης και με φλας αυτόματης ακύρωσης.