Υπαινιγμός ή ανακοίνωση;
Αν τελικά το Yamaha MWT-9 περάσει στην παραγωγή πραγματικά δεν θα ξέρουμε σε ποια κατηγορία θα το καταχωρήσουμε; Στα σκούτερ, στις μοτοσυκλέτες, στα 3τροχα ή τα υβρίδια; Το τελευταίο μάλλον είναι το πιο πιθανό. Και να φανταστείτε ότι όλα ξεκίνησαν από ένα σκούτερ…
Το μοντέλο που εισήγαγε τη Yamaha στο κεφάλαιο της τρίτροχης μετακίνησης είναι το Yamaha Tricity 125, ένα ελαφρύ και ικανό σκούτερ πόλης.Όπως είχε αναφερθεί στο παρελθόν, από ανθρώπους της γιαπωνέζικης εταιρίας, το Tricity δεν θα έμενε μόνο του στη γκάμα.
Αυτό συνέβη και πρόσφατα από τον πρόεδρο και διευθύντα σύμβουλο της Yamaha, τον Hiroyuki Yanagi, που υπαινίχθηκε ότι η κατεύθυνση της εταιρίας περιλαμβάνει και μια νέα «κατηγορία οχημάτων», δήλωση που θεωρείται σαν μια πιθανή αναφορά στο τρίτροχα με ανακλινόμενους τροχούς (γέρνουν για να στρίψουν), όπως το Tricity και το πειραματικό Yamaha MWT-9 που εμφανίστηκε στο σαλόνι του Τόκιο το 2015.
Η αναφορά του Hiroyuki Yanagi έγινε μετά από ερώτηση που του έγινε κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνάντησης στελεχών της εταιρείας, όπου περιγράφονται τα σχέδια για τα επόμενα δύο χρόνια, κάτι που σημαίνει ότι πιθανάν να δούμε το Yamaha MWT-9 έως το 2018 το αργότερο.
Επίσης ο κ. Yanagi είπε από το 2013 μέχρι σήμερα παρουσιάστηκαν 250 νέα μοντέλα της εταιρίας και έχουν προγραμματιστεί 270 ακόμα.
Όσον αφορά στα συμβατικά δίτροχα τα σχέδια μιλούν για συνέχιση της πετυχημένης ιδέας χρησιμοποίησης κοινής πλατφόρμας, μειώνοντας έτσι τον συνολικό αριθμό των διαφορετικών κινητήρων και πλαισίων, ενώ παράλληλα επεκτείνεται η γκάμα (βλ. ΜΤ09, ΜΤ07, κ.λπ.).
Ο ετήσιος απολογισμός της Yamaha δείχνει ότι τα οικονομικά της εταιρίας είναι υγιή, υπάρχει αύξηση στις πωλήσεις και τα έσοδα, αλλά και ισχυρή παρουσία στην παγκόσμια αγορά σκούτερ και μοτοσικλετών, γεγονός που κάνει τη Yamaha να υιοθετεί όλο και πιο τολμηρά σχέδια.
Μένουμε συντονισμένοι επί του θέματος…