SUZUKI BURGMAN 125: O Mπέργκμαν στις Ινδίες

Μίκρυνε το Burgman για την Ασία

Απραξία και φτώχεια μοντέλων σκούτερ στην Ευρώπη, κινητικότητα στην Ασία και για τη Suzuki. Ελάχιστα μοντέλα στη Γηραιά Ήπειρο, πλήθος για τις αγορές της Ασίας. Είναι κάτι που πρέπει να συνηθίσουμε μάλλον.

Μικρή είναι η Ευρωπαϊκή αγορά σε σχέση με τις υπόλοιπες του κόσμου. Ένα εκατομμύριο δίτροχα περίπου απορροφά η Ευρώπη το χρόνο, 1,8 εκατομμύρια η Ινδονησία για ένα μοντέλο! Έτσι για να έχουμε ένα μέτρο…

Στο παρελθόν βλέπαμε τη συστηματική στροφή της Piaggio προς τις τεράστιες ασιατικές αγορές . Tώρα, τη μοίρα της Piaggio ακολουθεί πλέον κι η Suzuki…

Η Suzuki πήρε το όνομα και τον όγκο των Burgman το μετέτρεψε σε ινδικής τοποθέτησης προϊόν και έτσι το Burgman Street 125 – όπως ονομάζεται – κάνει το ντεμπούτο του στην Ινδία.

Το περίεργων όγκων Burgman με τα λεπτά ελαστικά τροφοδοτείται από έναν απλό, αερόψυκτο κινητήρα 124,3cc, όπως το επίσης ινδικό Access 125 και παράγει 8,6hp στις 6.500 rpm.

Το Burgman είναι το πρώτο maxi-scooter στην κατηγορία των 125 που κυκλοφορεί στην Ινδία και διαθέτει ένα πλήρως ψηφιακό όργανο, κλειδί πολλαπλών λειτουργιών, χώρο κάτω από τη σέλα, μια πρίζα φόρτισης 12V, ελαστικά χωρίς σαμπρέλα και οπίσθιο φωτιστικό LED.

Διαθέτει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και ένα αμορτισέρ πίσω ενώ τα ελαστικά είναι 90/90-12 μπροστά και 90/100-10 πίσω, ενώ τα φρένα είναι δίσκος μπροστά και ταμπούρο πίσω.

Το μεγάλο μέτωπο του φέρινγκ είναι που ξενίζει το μάτι, καθώς και οι έντονες γραμμές, που ευτυχώς “φρενάρουν” κάπου και περιορίζονται, γιατί αν το παράκανε ο σχεδιαστής του, πιθανά να είχε τη μοίρα του, τραγικής εμφάνισης, Suzuki Intruder 150.

To Suzuki Burgman Street 125 θα είναι σύντομα διαθέσιμο στην Ινδική αγορά, θα κατασκευάζεται από την Suzuki Motorcycle India Private Limited (SMIPL), η ινδική θυγατρική της ιαπωνικής μοτο-αυτοκινητοβιομηχανίας Suzuki.

Η τιμή του θα είναι πολύ χαμηλή για τα ευρωπαϊκά στάνταρ – κοντά στα 800 ευρώ – και δεν πρόκειται να εξαχθεί στα μέρη μας.