fbpx

SCOMADI TL 400, 2018: Θα παρουσιαστεί σαν πρωτότυπο στο Μιλάνο

Η Scomadi ανεβάζει τα κυβικά

Η Scomadi η βρετανική εταιρεία που ειδικεύεται στα ρετρό σκούτερ, θα παρουσίασει στο Μιλάνο ένα νέο πρωτότυπο scooter που χρησιμοποιεί κινητήρα 400 cc και θα διατεθεί στην αγορά το 2018. Το όνομά του Scomadi TL 400.

Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πως έχει ταιριάξει και χωρέσει ένας τόσο μεγάλος σε μέγεθος κινητήρας κάτω από τα καπάκια ενός σκούτερ που έχει βασιστεί στις παλιές, θρυλικές Lambretta – design το οποίο έχει αντιγράψει ευλαβικά η Scomadi.

img_2820

Μαζί με την παρουσίαση αυτού του ρετρό maxiscooter, η Scomadi επίσης θα δείξει και το TL 200, με τετραβάλβιδο υδρόψυκτο κινητήρα και ένα ακόμα με κινητήρα 250 cc και κιβώτιο ταχυτήτων.

Δυναμική λοιπόν εμφανίζεται η βρετανική εταιρία μετά το ντεμπούτο και την παραγωγή των vintage σκούτερ Scomadi TL50 και Scomadi TL125, καθώς και το πρόσφατο χρωμιωμένο TL125 Chrome, με νέα προϊόντα που θα παρουσιαστούν στην EICMA του Μιλάνο στην Ιταλία, μεταξύ 8-13 Νοεμβρίου.

img_2821 400-engine-1

Το πιο ενδιαφέρον μοντέλο της Scomadi είναι αναμφισβήτητα το TL 400 που θα κινείται από τον 400άρη κινητήρα που αποτελεί την εξέλιξη του κινητήρα Franco Morini FM400, που είναι υδρόψυκτος, 4βάλβιδος, 383 cc, που αποδίδει – όπως στο Malaguti Madison K400 ή το Benelli Velvet 31 ίππους και ροπή 3,4 kgm.

H Scomadi σε αυτή τη φάση εργάζεται εντατικά πάνω στην τροφοδοσία του κινητήρα (ψεκασμός) έτσι ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στην οδηγία Euro 4 όσον αφορά τις εκπομπές καυσαερίων.

img_2822 img_2823
Το πρωτότυπο Scomadi TL400 θα εμφανιστεί στο περίπτερο της εταιρίας στην Ε
ICMA και θα να είναι διαθέσιμο στην αγορά, όπου αντιπροσωπεύεται η φίρμα βεβαίως, από το 2018.

Το Scomadi ΤL 400 χρησιμοποιεί το ίδιο πλαίσιο των γνωστών TL της εταιρίας, με μερικές προσαρμογές, όπως φαίνεται στην αριστερή του πλευρά, έτσι ώστε να χωρέσει η ογκώδης μετάδοση.

Η TL400 διαθέτει επίσης μια είσοδο αέρα προς το ψυγείο, ακριβώς κάτω από το μπροστινό μέρος του δαπέδου, νέα ελαστικά, χυτές 5μπρατσες ζάντες, δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου και μια πρωτότυπη εξάτμιση με φινίρισμα χρωμίου, που θυμίζει θάλαμο διαστολής δίχρονης εξάτμισης.

img_2819

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X