LAMBRETTA SPECIAL V50/125/200: Παρουσιάζεται σύντομα

V, for Vendetta

Αποκλειστικές πληροφορίες και φωτογραφίες έχει δημοσιεύσει το βρετανικό περιοδικό Scootering που μόλις κυκλοφόρησε, από την σύντομα αναμενόμενη νέα Lambretta, που θα παρουσιαστεί στο παγκόσμιο στις αρχές Ιουνίου.

Πραγματικά το τεύχος Ιουνίου του γνωστού στη σκηνή των σκούτερ περιοδικού Scootering που κυκλοφορεί στα περίπτερα μπορεί να δει φωτογραφίες μια ακόμα προσπάθειας να αναγεννηθεί το όνομα μιας θρυλικής εταιρίας scooter του παρελθόντος.

Η επίσημη παρουσίαση της Lambretta Special V 50/125/200 θα γίνει στην στην πόλη της Adria στην Ιταλία, την Παρασκευή 2 Ιουνίου, και θα συμπέσει με τον εορτασμό της 70ης επετείου της φίρμας (πατήστε εδώ για να δείτε το νέο που είχαμε δημοσιεύσει πέρσι επί του θέματος).

Για λόγους πνευματικών δικαιωμάτων μπορούμε να δημοσιεύουμε μόνο τη φωτογραφία του εξωφύλλου του Scootering που απεικονίζει τη νέα Lambretta, λόγω του ότι επειδή το εξώφυλλο είναι σε κοινή θέα, δημόσια και μπορεί δημοσιευθεί ελεύθερα.

Μέσα στο περιοδικό υπάρχουν κι άλλες φωτογραφίες και παρότι είναι εργοστασιακές, τραβηγμένες από την Lambretta για διαφημιστικούς και προωθητικούς λόγους, έχουν δοθεί σε αποκλειστικότητα στο Scootering. Οι φωτογραφίες αυτές θα μπορούν να δημοσιευθούν μετά την 2α Ιουνίου, ημερομηνία που επελέγη για την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του σκούτερ και συμπίπτει με την πανευρωπαϊκή συγκέντρωση Λαμπρετίστι της EuroLambretta.

Η νέα Lambretta δεν έχει καμία σχέση με την Lambretta LN125 που μπορούσε να αγοράσει κάποιος πριν από πέντε χρόνια και είχε σχεδιαστεί από τον Alesandro Tartarini, γιο του Leopoldo που ήταν ο δημιουργός της εταιρίας Italjet και είχε σχεδιάσει την δεκαετία του ’60 την Ducati Scrambler, εκτός των άλλων.

Έμπνευση για τη νέα σχεδίαση ήταν (όπως και στην περίπτωση του Alessandro) η Li Special με τα ίσια καπάκια και το πολυγωνικό στεφάνι του προβολέα. Οι προηγούμενες Lambretta, οι LN, αντιμετώπισαν πολλά νομικά προβλήματα από τους πραγματικούς ιδιοκτήτες του εμπορικού σήματος (που είναι αυτοί που βγάζουν τώρα την νέα Lambretta) και χάθηκαν στο πέρασμα του χρόνου, παρότι η σχεδίασή τους αντιγράφηκε από κινεζικές εταιρίες που πουλάει το ίδιο σχεδόν σκούτερ με διαφορετικά ονόματα ανά τον κόσμο.

Τώρα, κι ενώ το όνομα της Lambretta χρησιμοποιείται από μια αυστριακή εταιρεία που λέγεται Lambretta GmbH, τη σχεδίαση έχει αναλάβει ο επίσης αυστριακός οίκος Kiska, γνωστός από τις πάμπολλες KTM που έχει σχεδιάσει, καθώς και κάποια μοντέλα της κινεζικής CF Moto.

Υπάρχουν πολλές γωνίες πάνω στην Lambretta Special V, καθώς και ευθείες γραμμές, ενώ το μπροστινό μέρος παραπέμπει άμεσα στα σκούτερ της Lambretta από τα μέσα της δεκαετίας του ’60 και μετά. Πολύ όμορφη γραβάτα και κάλυμμα κόρνας, αλλά και λεπτή σέλα, που σε κάνει να αμφισβητείς για την άνεσή της.

Σύμφωνα με πληροφορίες θα υπάρξουν δύο εκδόσεις: μία με σταθερό φτερό μπροστά στερεωμένο πάνω στην ποδιά και ένα άλλο με κανονικό κινητό φτερό. Το πλήρες όνομά του σκούτερ είναι Lambretta Special (με το αυθεντικό παλιό λογότυπο) V, που σημαίνει Vendetta (εκδίκηση).

Tο πλαίσιο συνδυάζει σωληνωτά τμήματα και φύλλα χάλυβα (στην ποδιά) που συνδυάζονται άψογα με λίγα πλαστικά κομμάτια. Η συνολική δομή μοιάζει με το αυθεντικό DNA των Lambretta, αλλά και με το πλαίσιο της παλαιότερης Lambretta LN 125.

Οι νέες Lambretta Special V σε 50, 125 και 200 κυβικά – όπως η τελευταία Lambretta που κύλησε από τις γραμμές παραγωγής των εργοστασίων της Ιnnocenti το 1972 – δεν θα κατασκευάζονται στην Ευρώπη, αλλά στην Ασία και συγκεκριμένα στο νησί της Ταϊβάν, από την SYM, το ίδιο εργοστάσιο που κατασκεύαζε και την Lambretta LN 125!

Και φυσικά, ο κινητήρας θα είναι της SYM, αερόψυκτος, 2βάλβιδος με τροχούς 12 ιντσών που τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό (Euro4), για το V 125 και το V 200 (στην πραγματικότητα θα είναι 169 cc), ενώ το V 50 (Euro 3) θα χρησιμοποιήσει ένα ηλεκτρονικό καρμπυρατέρ όπως κάνουν τα σκούτερ της LML.
Ωστόσο, όποιοι θέλουν να αποκτήσουν τη νέα Lambretta θα πρέπει να περιμένουν το τελευταίο τρίμηνο του 2017. Η 125 και η 200 θα πωλούνται ακριβά ( κοντά στο κόστος των Vespa Primavera, δηλαδή πάνω από 4,5 χιλιάδες ευρώ) και θα τροφοδοτούνται στην αγορά με το σταγονόμετρο.

Όσο δε στον τομέα της πέδησης, η Lambretta Special V 125 θα έχει δύο δισκόφρενα (ένα για κάθε τροχό) που θα διαθέτουν σύστημα που θα γεφυρώνει την λειτουργία τους. Στη Lambretta Special V 200 οι δυο δίσκοι της θα χρησιμοποιούν σύστημα ABS της Bosch.
Θα σας κρατήσουμε ενήμερους μόλις έχουμε περισσότερα νέα.

X