“Όραμα” καθημερινότητας
*Νέος κινητήρας Start&Stop *Περισσότερη ιπποδύναμη και ροπή *Νέα εμφάνιση μεγαλύτερο δάπεδο *Παροχή ρεύματος *Συνδυαζόμενα φρένα *Χώρος για φουλφέις κράνος κάτω από τη σέλα *Πληροί τις προδιαγραφές Euro4
To νέο Honda Vision 110 είναι η απλούστερη και πιο προσιτή πρόταση της Honda στη γκάμα των σκούτερ ανω των 50cc για το 2017 και στοχεύει στην αξιόπιστη, οικονομική καθημερινή μετακίνηση σαν γνήσιος απόγονος του προκατόχου του.
Οι παραπάνω σκουτερίστικες αξίες: απλότητα, προσιτή τιμή και αξιοπιστία χαρακτηρίζουν το Honda Vision (όραμα) από τότε που έφτασε για πρώτη φορά στην Ευρώπη και την Ελλάδα το 2011.
Ο αερόψυκτος κινητήρας των 108cc έχει δεχθεί την τεχνολογία eSP της Honda των χαμηλών τριβών και διαθέτει πλέον και αυτός το γνωστό σύστημα της εταιρίας Idling Stop (start&stop) που έχουμε δεί μέχρι σήμερα στα PCX, SH.
Είναι διβάλβιδος με έναν εκκαντροφόρο επικεφαλής και σε σύγκριση με τον απερχόμενο κινητήρα, η μέγιστη ροπή αυξήθηκε από 0,8 kgm σε 0,9 kgm με τη μέγιστη ισχύ στους 8,7 ίππους στις 7.500 rpm (8,3 ίπποι στις 8.000 το παλαιότερο μοντέλο). Η ροπή είναι στα 0,92 χιλιόγραμμα στις 5.500 rpm. Η ανακοινώσιμη κατανάλωση καυσίμου παρέμεινε στα 1,92 λίτρα στα 100 χλμ., ή 52 χιλιόμετρα / λίτρο.
Ο κινητήρας πληροί επίσης τις αυστηρές νέες προδιαγραφές Euro4, σύμφωνα με την οποίες τα επιτρεπτά όρια για τους ρύπους, όπως το μονοξείδιο του άνθρακα, οι υδρογονάνθρακες και το οξείδιο του αζώτου, μειώθηκαν κατά 50% από αυτά των προδιαγραφών Euro3.
Οι τεχνολογίες χαμηλών τριβών εφαρμόστηκαν στο χιτώνιο του κυλίνδρου, στα κοκκοράκια της κίνησης των βαλβίδων και χρησιμοποιώντας ρουλεμάν σε καίρια σημείαλ. Το σύστημα start&stop που ενεργοποιείται μέσω ενός διακόπτη στο δεξί άκρο του τιμονιού, όταν πατηθεί σταματά αυτόματα τον κινητήρα μετά από τρία δευτερόλεπτα στο ρελαντί και ξεκινά αμέσως όταν το γκάζι περιστραφεί.
H αισθητική ανανέωση δεν είναι άμεσα διακριτή, αλλά είναι πλήρης αφού τίποτε δεν έχει μείνει ίδιο πάνω στο Honda Vision 110 σε σχέση με τον προκάτοχό του, διατηρώντας πάντως τις μοντέρνες, αλλά φιλικές γραμμές.
Το νέο Honda Vision 110 είναι στενότερο στο πλάτος κατά 10 χιλιοστά, κι έχει μειωθεί επίσης και το πλάτος των καθρεφτών για να είναι ακόμα πιο εύκολο στα στενά περάσματα. Το ύψος της σέλας των 770 χιλιοστών είναι κατά 25 χιλιοστά χαμηλότερο από πρίν κάνοντας το σκούτερ ακόμα πιο ευκολότερο στη χρήση από τα χαμηλότερα αναστήματα.
Μαζί με το νέο κοστούμι του Vision ήρθαν και αλλαγές στην εργονομία και τη θέση οδήγησης που έγινε πιο ευρύχωρη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με περισσότερο χώρο στο δάπεδο, ενώ και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη έχουν έρθει πιο μπροστά κατά 25 χλστ για μεγαλύτερη άνεση.
Το Honda Vision 110 με στόχο την ευχρηστία αλλά και την σταθερότητα διαθέτει ένα πλαίσιο από ατσάλινους σωλήνες με έμφαση στην ελεγχόμενη ακαμψία, ενώ το νέο πιρούνι έχει μεγαλύτερης διαμέτρου καλάμια 35 χιλιοστών (αύξηση 4 χιλιοστά από το παλιό), γωνία κάστερ 27 °, τρέιλ 70 χιλιοστών και μεταξόνιο 1.290 χιλιοστών. Η ακτίνα στροφής του τιμονιού παρέμεινε στα καλά 1,78 μέτρα, ενώ το συνολικό βάρος είναι 102kg.
Ο όγκος του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα έχει διατηρηθεί στα 18 λίτρα έτσι ώστε να χωράει κράνος full-face και η σέλα ανοίγει πλέον από διακόπτη που βρίσκεται στην ποδιά κάτω από το τιμόνι.
Δύο επιπλέον ανοικτές θήκες αποθήκευσης βρίσκονται στην ποδιά μπροστά από τα γόνατα του αναβάτη .
Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινίου 16 ιντσών μπροστά (λάστιχο 80 / 90-16) και 14 ιντσών πίσω με λάστιχο 90/90-14. Τα φρένα είναι δίσκος με δαγκάνα μονού εμβόλου μπροστά , διαμέτρου 220 χιλιοστών εμπρός και ταμπούρο πίσω διαμέτρου 130 χιλιοστών και διαθέτουν συνδυαζόμενο σύστημα CBS.
Το Honda Vision 110 θα είναι διαθέσιμο στους εξής χρωματισμούς: γκρι ματ, λευκό, μαύρο, ασημί, κόκκινο