H συνέχιση της πορείας
Mέχρι το τέλος του μήνα Μαΐου, ένα νέο Honda PCX 125 θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά. Από την εταιρία χαρακτηρίζεται σαν μοντέλο 2017 και είναι η νέα έκδοση του ευπώλητου σκούτερ πόλης που η βασική του διαφορά από το προηγούμενο είναι ότι πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro4.
Το Honda PCX125 είναι μια αποδεδειγμένη αξία στο χώρο των, μικρού κυβισμού, σκούτερ πόλης και για το 2017 αλλάζει κυρίως στον τομέα των προδιαγραφών Euro4.
Φυσικά διατηρεί τα δυνατά του σημεία, συμπεριλαμβανομένων των φώτων full LED, του συστήματος Stop & Start στον κινητήρα, αλλά και την αξιοπιστία, την άνεση και την ευελιξία στην πόλη, τις μικρές διαστάσεις, την κλασικό-σπορτίβικη εμφάνιση με την ποιότητα κατασκευής.
Η Honda για τον τετράχρονο, μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα με τις δύο βαλβίδες και τους 11,7 ίππους ανακοινώνει πολύ χαμηλή κατανάλωση: 47,4 χιλιόμετρα/λίτρο για τον κύκλο WMTC.
Με αυτά τα δεδομένα το 8λιτρο ντεπόζιτο αρκεί για περίπου 375 χιλιόμετρα (!) χωρίς ανεφοδιασμό, αλλά μην ξεχνάτε ότι οι μετρήσεις αυτές γίνονται σε πλήρως ελεγχόμενες και συγκεκριμένες ιδανικές συνθήκες.
Το Honda PCX125 έχει μαζεμένες διαστάσεις, εργονομική θέση οδήγησης και χαμηλό ύψος σέλας στα 760 mm, τα όργανα είναι ευδιάκριτα και στο ντουλαπάκι της ποδιάς στα αριστερά συναντάμε παροχή ρεύματος AC 12-volt, ιδιαίτερα χρήσιμη για τη φόρτιση του κινητού τηλεφώνου ή άλλων ψηφιακών μέσων. Ο χώρος κάτω από τη σέλα φιλοξενεί ένα κράνος full-face και είναι εξοπλισμένη με ελατήριο, έτσι ώστε όταν ανοίγει να μένει η σέλα σε ανυψωμένη θέση για ευκολότερη πρόσβαση.
Έξι χρωματικούς συνδυασμούς προσφέρει η Honda: Pearl Cool White’ (λευκό), ‘Pearl Nightstar Black’ (μαύρο), ‘Moondust Silver Metallic’ (ασημί), ‘Pearl Siena Red’ (κόκκινο), ‘Mat Carbonium Gray Metallic‘ (γκρι ματ) και ένα ‘Pearl Havana Brown’ (καφέ)
Ο κινητήρας, όπως είναι γνωστό είναι «Start & Stop» με ειδικό σύστημα που όταν είναι ενεργοποιημένο σβήνει αυτόματα τον κινητήρα όταν το σκούτερ παραμένει ακίνητο για 3 δευτερόλεπτα, για να τον επανεκκινήσει στο πρώτο γύρισμα του γκαζιού. Οι επιδόσεις που ανακοινώνονται από την Honda είναι 5,4 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 50 μέτρα.
Από πλευράς πλαισίου το μεταξόνιο είναι στα 1.315 χιλιοστά, η γωνία κάστερ στις 27 ° και το ίχνος στα 86 χιλιοστά. Το βάρος είναι 130 kg και η μικρή ακτίνα στροφής των 2 μέτρων επιτρέπει ελιγμούς ακόμη και σε στενούς χώρους. Οι τροχοί είναι 14″ με 5μπρατσες ζάντες από χυτό αλουμίνιο.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι έχει καλάμια διαμέτρου 31 χιλιοστών και διαδρομή 100 χιλιοστών, ενώ η διαδρομή της πίσω ανάρτησης με τα δυο αμορτισέρ φτάνει τα 75 mm.
Τέλος υπάρχει στα φρένα σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS της Honda, που κατανέμει τη δύναμη πέδησης μεταξύ του δίσκου των 220 χιλιοστών μπροστά (δαγκάνα τριών εμβόλων) και πίσω του πίσω ταμπούρου 130 mm.
Η τιμή αναμένεται να παραμείνει στα επίπεδα του προηγούμενου μοντέλου και θα σας ενημερώσουμε όποτε υπάρξει πληροφόρηση από την αντιπροσωπεία.