fbpx

MOTUL: Νέο λιπαντικό 300V²

Στην κορυφή της τεχνολογίας

Η Motul στη EICMA του Μιλάνου, την μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας του κόσμου, παρουσίασε το νέο λιπαντικό κινητήρα 300V² 10W-50, για αγωνιστική χρήση.

Ως συνέχεια της εξέλιξης της θρυλικής σειράς 300V, το νέο αγωνιστικό λιπαντικό προσφέρει αυξημένες επιδόσεις, που επικυρώνονται από τις κορυφαίες εργοστασιακές ομάδες, τόσο στο Onroad και όσο και στο Offroad. Έχοντας σαν βάση ανανεώσιμες πρώτες ύλες και λιγότερες ανόργανες ουσίες, προσφέρει μικρότερο αποτύπωμα άνθρακα κατά τη διαδικασία παραγωγής.

Πρωτοπόρος στα συνθετικά λιπαντικά, η Motul λάνσαρε τη σειρά 300V το 1971, ένα λιπαντικό κινητήρα ειδικά σχεδιασμένο για αγωνιστική χρήση. Με το πέρασμα των χρόνων, το  300V έχει δοκιμαστεί στα πιο δύσκολα και απαιτητικά εργαστήρια: τους αγώνες.

Καθώς έχει χρησιμοποιηθεί στους πιο θρυλικούς αγώνες, τόσο στο Onroad όσο και στο Offroad, θεωρείται πλέον σημείο αναφοράς από τις περισσότερες αγωνιστικές ομάδες.

Επιδιώκοντας τις καλύτερες επιδόσεις, η Motul δημιούργησε το 300V² 10W-50.

Η νέα τεχνολογία αγωνιστικών λιπαντικών έχει χημική σύνθεση και μηχανικά χαρακτηριστικά που βελτιώνουν ακό περισσότερο τις επιδόσεις του!

Για χρήση Οff-road:

-Χαμηλή επιφανειακή αντίσταση της λιπαντικής μεμβράνης στις χαμηλές στροφές, για αυξημένη ροπή

-Αποτελεσματικός έλεγχος τριβής, για αυξημένη πρόσφυση συμπλέκτη και βελτιωμένη απόδοση

-Υψηλή σταθερότητα σε συνθήκες διάτμησης, για αυξημένη αξιοπιστία του κιβωτίου ταχυτήτων

Για χρήση On-road/track:

-Χαμηλή τριβή λιπαντικής μεμβράνης σε υψηλές στροφές, για αυξημένη ισχύ εξόδου

-Βελτιωμένη σταθερότητα σε συνθήκες οξείδωσης, για αυξημένη αντοχή και διάρκεια ζωής λιπαντικού

-Βελτιωμένη καθαρότητα κινητήρα, για σταθερή απόδοση

Επιπλέον των υψηλών επιδόσεων, το νέο 300V2 10W-50 έχει σύνθεση οργανικής βάσης, που περιορίζει την περιβαλλοντική επιβάρυνση, χάρη:

-στη χρήση λιγότερων ανόργανων και περισσότερων ανανεώσιμων πρώτων υλών

-στη μείωση κατά 18% του ανθρακικού αποτυπώματος στην διαδικασία της παραγωγής του

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ