fbpx

Yamaha NMAX 155 Turbo ’25: Φρέσκο και εξελιγμένο

Η εξέλιξη των ΝΜΑΧ είναι… εκεί

Ανανεώνεται – προς το παρόν στην Ασία – το ΝΜΑΧ 155 και αισθητικά και λειτουργικά/τεχνολογικά, αποκτώντας μια ολοκαίνουργια έκδοση “Turbo” με βελτιωμένες επιδόσεις. Το μοντέλο σύμφωνα με πληροφορίες απευθύνεται στις ασιατικές αγορές και δεν υπάρχει προγραμματισμός για την άφιξή του στην Ευρώπη… δυστυχώς.

Υπήρχαν αρκετές φωνές (μεταξύ των οποίων και εμείς) που ανέφεραν τη συντηρητική εμφάνιση των νεανικών κατά τα άλλα, ΝΜΑΧ 125 και 155, που τόσα έχουν προσφέρει εμπορικά στη Yamaha, αποτελώντας μπεστ σέλερ μοντέλα της.

Η παρουσίαση του νέου Yamaha ΝΜΑΧ 155 Turbo έγινε, όπως και στο παρελθόν (λόγω του ότι εκεί κατασκευάζεται), στην Ινδονησία, με το σκούτερ Mini GT να εμφανίζεται επιτέλους πιο δυναμικό και σπορτίβικο όπως ακριβώς του αξίζει.

Οι τομείς πάνω στους οποίους βελτιώθηκε το ΝΜΑΧ από το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης της εταιρίας, είναι κατ’ αρχάς το κουστούμι του και κυρίως το μπροστινό φωτιστικό σώμα, οι “προβολείς” δηλαδή, που είναι ενσωματωμένοι σε ένα ενιαίο κομμάτι, μαζί με τα φωτιστικά DRL. Υπάρχουν όμως σαφώς πιο σημαντικές βελτιώσεις, που αφορούν στον κινητήρα του νέου μεγάλου ΝΜΑΧ.

Λίγο πιο κάτω υπάρχει πλέον μια εξελιγμένη τεχνολογικά, τελική μετάδοση (Yamaha Electronic CVT Transmission Technology), που προσφέρει τρία διαφορετικά επίπεδα επιτάχυνσης μέσω (του κουμπιού) Y-Shift, το “τούρμπο” που λέγαμε.

Τα δύο αμορτισέρ πίσω είναι λαδιού-αερίου πλέον με ξεχωριστό ρεζερβουάρ. Νέα είναι και η σχεδίαση της σέλας.

Κατά τ’ άλλα, τα γνωστά μας στοιχεία των NMAX παραμένουν όπως γνωρίζουμε, για παράδειγμα το σύστημα Start & Stop και το Traction Control, ο φωτισμός full-LED το δικάναλο ABS, κ.λπ.

Το νέο Yamaha ΝΜΑΧ 155 που παρουσιάστηκε στην Ινδονησία, θα πωλείται άμεσα και στις γειτονικές αγορές της Ν. Α. Ασίας, αλλάη Yamaha δεν έχει προβλέψει και την ευρωπαϊκή αγορά, που πρέπει να αναμένει μέχρι νεοτέρας…

Το Yamaha ΝΜΑΧ 155 Τurbo φοράει το γνωστό μας υγρόψυκτο τετράχρονο και ψεκαστό Blue Core κινητήρα, με 4 βαλβίδες και σύστημα μεταβλητού χρονισμού VVA, που αποδίδει 15,15 ίππους στις 8.000 rpm και 1,44 kgm στις 6.500 rpm. Αυτό τον κάνει ελαφρώς πιο ισχυρό από το υπάρχον μοντέλο.

Η νέα μετάδοση YECVT της Yamaha έχει να κάνει με έναν ηλεκτροκινητήρα που έχει σχεδιαστεί ώστε να ελέγχει το μπροστινό φυγοκεντρικό, προεπιλέγοντας συγκεκριμένες θέσεις, άρα και συγκεκριμένες σχέσεις. Οι αλλαγές των “σχέσεων” γίνονται από κουμπί στο τιμόνι και στην πραγματικότητα είναι ένα σύστημα που βοηθά στη βελτίωση των επιταχύνσεων.

Το Y-Shift έχει τη δυνατότητα να δώσει τρία διαφορετικά επίπεδα επιτάχυνσης (Low, Medium και High, που “κονταίνουν” ή “μακραίνουν” τη μετάδοση), ενώ πέρα από την επιτάχυνση αλλάζει και το φρενάρισμα του κινητήρα στο κλείσιμο του γκαζιού.

Παράλληλα με τη νέα μετάδοση, για τον κινητήρα υπάρχουν και δύο Riding Modes (T-Mode το ήπιο, και S-Mode το πιο Sport), τα οποία αλλάζουν από διακόπτη που υπάρχει στα αριστερά του τιμονιού.

Οι τροχοί του ΝΜΑΧ παραμένουν 13 ιντσών μπροστά και πίσω (110/70 ελαστικό μπροστά και 130/70 πίσω), όπως και τα δισκόφρενα και το δικάναλο ABS. Το ύψος σέλας είναι στα 770 mm και το βάρος στα 135 κιλά, με το ντεπόζιτο να χωράει 7,7 λίτρα.

Στα όργανα συναντάμε μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT , με συνδεσιμότητα, αλλά και πλοήγηση με χάρτες.

Ας ελπίσουμε πως μετά τις ασιατικές αγορές η Yamaha να αποφασίσει να τιμήσει και την Ευρώπη με ένα τόσο αξιόλογο 150άρι σκούτερ πόλης…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X