Με γνώση, τόλμη και συμφέρουσα τιμή
Μετά την επιτυχία του λανσαρίσματος των μοτοσυκλετών της Voge, η εταιρία περνάει και στον χώρο των σκούτερ με μια δοκιμασμένη και αξιόπιστη λύση, το Voge LX350T, του οποίου η βάση και ο κινητήρας χρησιμοποιούνται εδώ και χρόνια στα “400άρια” σκούτερ της BMW.
Η Voge, που είναι θυγατρική του κινεζικού κολοσσού Loncin, διαθέτει τεχνογνωσία πάνω στους δύο τροχούς, κι αυτό αποδεικνύεται κάθε φορά που οδηγούμε ένα μοντέλο της.
Η τεχνογνωσία αυτή έχει αποκτηθεί – εκτός των άλλων – από μακρά συνεργασία με την BMW Motorrad και στον τομέα των μοτοσυκλετών και στα σκούτερ, αφού η Loncin είναι έμπιστος και πιστοποιημένα φερέγγυος συνεργάτης της βαυαρικής φίρμας.
Φτάνουμε λοιπόν στο κομμάτι της ποιότητας όπου η Loncin παρουσιάζει τα διαπιστευτήριά της: ξεκινώντας από το 2005 με την κατασκευή του μονοκύλινδρου κινητήρα του BMW G650GS, επίσης των δικύλινδρων κινητήρων σε σειρά των 853cc που χρησιμοποιούνται στα BMW 750 GS και F 850 GS, αλλά και στην εξ ολοκλήρου κατασκευή των σκούτερ BMW C400X και C 400 GT!
Πάνω λοιπόν στα BMW της σειράς C400 με τον ισχυρό μονοκύλινδρο κινητήρα των 349cc (της μητέρας Loncin) με ιπποδύναμη κοντά στους 30 ίππους, βασίζεται το Voge LX350.
Γι’ αυτό και το νέο 350άρι μοιάζει αρκετά με το BMW C400GT, ξεκινώντας από το design, τους προβολείς, μέχρι το μπροστινό τμήμα του φέρινγκ. Άλλα χαρακτηριστικά του νέου σκούτερ είναι η ρυθμιζόμενη ζελατίνα του φέρινγκ, τα δυο δισκόφρενα μπροστά, η οθόνη TFT κ.λπ.
Στα πλάνα της εταιρίας είναι το λανσάρισμα του νέου μεσαίου κυβισμού σκούτερ στην Κίνα και μετά θα έρθει η σειρά της Ευρώπης. Ναι, και η σειρά της Ελλάδας φυσικά, κι όπως είναι αναμενόμενο το Voge LX350 θα είναι φθηνότερο από το “ίδιο” σκούτερ της BMW, κι αυτό θα αποτελέσει ένα σημαντικό δέλεαρ για τους ενδιαφερόμενους.
Θα επανέλθουμε σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον μοντέλο για την ελληνική αγορά το συντομότερο δυνατό… αρκεί να έχουμε καλύτερες φωτογραφίες και περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά.