Πλήρες και Adventure
Το QJMotor ATR 125 καταφθάνει στην ελληνική αγορά με 4βάλβιδο, hybrid κινητήρα με απόδοση 15 ίππων, εμφάνιση urban adventure, και τιμή στις 2.795 ευρώ
Πρόκειται για το δεύτερο υβριδικό σκούτερ της QJMotor, μετά το ΜΤΧ 125, και το πρώτο adventure με αυτό το σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης στο άνοιγμα του γκαζιού.
Ο υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας με 1ΕΕΚ, έχει την υψηλότερη δυνατή ιπποδύναμη της κατηγορίας των 125 κυβικών, άρα αποδίδει 15 ίππους (στις 8.750 rpm) και 12Nm ροπής (στις 8.250 rpm) και πρόκειται για έναν αποδοτικό καλό κινητήρα, μιας και είναι ίδιος με αυτόν που είχαμε οδηγήσει στη δοκιμή του QJMotor MTX 125 (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ).
Η υβριδική τεχνολογία που διαθέτει έγκειται στη γεννήτρια, που αναλαμβάνει -εκτός από την αθόρυβη εκκίνηση του κινητήρα – και την ώθηση του στροφάλου όταν ανοίγει το γκάζι, χωρίς να επιβαρύνεται η κατανάλωση, μιας και χρησιμοποιεί ηλεκτρισμό που προέρχεται από την (μεγαλύτερη των συνηθισμένων) μπαταρία του σκούτερ.
Έτσι, με αυτόν τον τρόπο η κατανάλωση – που έτσι κι αλλιώς είναι χαμηλή – γίνεται ακόμα χαμηλότερη. Η επίσημη ανακοίνωση στην τυποποιημένη μέτρηση μιλάει για 2,2L/100km, ενώ και στη δοκιμή μας είχαμε πετύχει παρεμφερή επίδοση.
Το σκούτερ, που διαθέτει τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, έχει τροχούς 14 ιντσών μπροστά και 13 πίσω, με ελαστικά 110/80 και 130/70 αντίστοιχα, ενώ στα φρένα έχουμε δισκόφρενα.
Το ATR 125 φοράει δίσκο τύπου μαργαρίτα διαμέτρου 240mm μπροστά με διέμβολη δαγκάνα και επίσης δίσκο μαργαρίτα πίσω διαμέτρου 225mm με μονοέμβολη δαγκάνα.
Ένα δικάναλο ABS ολοκληρώνει το σύστημα πέδησης του 125, ενώ οι μανέτες των φρένων είναι ρυθμιζόμενες σε τέσσερις θέσεις και τα σωληνάκια μεταλλικά, υψηλής πίεσης.
Με μεταξόνιο στα 1.345 mm το QJMotor ATR 125 καταχωρείται στα mini GT σκούτερ, τη στιγμή που το βάρος του βρίσκεται στα 140 κιλά πλήρες υγρών.
Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα πλούσιος, αφού περιλαμβάνει traction control (το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί), σύστημα Keyless, Start & Stop, χειρόφρενο, ζελατίνα ρυθμιζόμενου ύψους, αλλά και αισθητήρες πίεσης και θερμοκρασίας των ελαστικών, οι οποίες αναγράφονται στην έγχρωμη οθόνη TFT με Bluetooth. Αυτή, εκτός των πολλών πληροφοριών και ενδείξεων που προβάλλει, προσαρμόζεται ανάλογα με την ένταση του φωτός του περιβάλλοντος.
Η οθόνη ελέγχου παρέχει επίσης δυνατότητα διασύνδεσης με το κινητό του αναβάτη μέσω εφαρμογής, με λειτουργίες mirroring για πλοήγηση, αναπαραγωγή μουσικής και διαχείριση κλήσεων.
Υπάρχει αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, αλλά και δύο ντουλαπάκια στην ποδιά για μεταφορά μικροαντικειμένων, ενώ στο αριστερό ντουλαπάκι υπάρχει και διπλή θύρα USB τύπου A και C για φόρτιση κινητού τηλεφώνου.
Τα φωτιστικά σώματα του ΑΤR είναι LED, ενώ παράλληλα υπάρχει και το σύστημα ασφαλείας Automatic Brake Light (ABL) που ενεργοποιείται αυτόματα σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, προειδοποιώντας τους επερχόμενους χρήστες του δρόμου.
Η τιμή του QJMotor ATR 125 – το οποίο μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου, υπό πρόυποθέσεις – ανακοινώθηκε, όπως αναφέραμε και στον πρόλογο, στις 2.795 ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες: qjmotor.gr