Τρίτροχο… ανάποδα
Φαίνεται ότι εκεί στην Piaggio δεν σταματάνε να εξετάζουν εναλλακτικές και νέα προϊόντα. Ίσως να μην αλλάζουν με τίποτε την εμφάνιση του “κλασικού” πλέον Beverly, αλλά τα τρίτροχα μπορεί σύντομα να τα “πειράξουν”, φέρνοντας τα μπρος-πίσω, όπως αποκαλύπτουν τα παρακάτω μηχανολογικά σχέδια!
Τα σκίτσα που προορίζονται για πατέντες και πνευματικά δικαιώματα δείχνουν ένα τρίτροχο της Piaggio με δυο τροχούς, όχι εκεί που τους έχουμε συνηθίσει, δηλαδή μπροστά, αλλά τοποθετημένους πίσω.
Το κατοχυρωμένο σχέδιο του νέου τρίτροχου της Piaggio – που θυμίζει εν μέρει τα Honda Gyro παλιά και καινούργια – αν πραγματοποιηθεί, θα είναι η δεύτερη απόπειρα της ιταλικής εταιρίας στο θέμα σκούτερ με παραπάνω από δύο τροχούς.
Έτσι όπως είναι φτιαγμένο, το “τρίτροχο-πατέντα” θα επιτρέπει το μπροστινό αλλά και το οπίσθιο τμήμα να παίρνουν κανονική κλίση στις στροφές.
Τα πλεονεκτήματα αυτού του συστήματος, είναι η πολύ καλή πρόσφυση με την άσφαλτο.
Τα σχέδια δείχνουν μπροστινό τροχό μεγάλης διαμέτρου 15 “ή 16”, ενώ πίσω βλέπουμε ένα ζευγάρι 12άρηδων ή 13άρηδων τροχών.
Κι αν τα παλαιότερα Honda Gyro αποτελούν μακρινό παρελθόν για τους νεότερους, θα θυμίσουμε ότι το Quadro Qooder ήταν το πρώτο σκούτερ με δύο τροχούς πίσω που μπορούσαν να πάρουν κλίσεις στις στροφές.
Σε αντίθεση με το Qooder που φέρει τον κινητήρα σε κεντρική θέση και μεταδίδει την ισχύ στους δύο πίσω τροχούς μέσω δύο ελαστικών ιμαντών, στην περίπτωση του Piaggio ο κινητήρας που είναι πίσω-ανάμεσα στους δυο τροχούς έχει τη δυνατότητα να γέρνει ταυτόχρονα με τους τροχούς και τις αναρτήσεις.
Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση από την Piaggio, η οποία φυσικά θα μπορούσε να συνδυαστεί και με το σύστημα των δύο τροχών των MP3 και έτσι να φτιαχτεί ένα τετράτροχο σκούτερ του οποίου όλοι οι τροχοί θα μπορούν να πάρουν κλίση, αλλά με διαφορετικό τρόπο-τεχνολογία από το Qooder.
Θα “έχουμε το νου μας” για το συγκεκριμένο ζήτημα και θα σας ενημερώσουμε για τυχόν σχετικά νέα.