Πρωτότυπες διαθέσεις σύγκρουσης
Ασκήσεις επί χάρτου ή επί μετάλλου αν προτιμάτε κάνουν οι νέοι ιδιοκτήτες του ονόματος της θρυλικής Lambretta, παρουσιάζοντας την πρωτότυπη Lambretta G-Special 325 και δηλώνοντας ότι σε μερικά χρόνια θέλουν να γίνουν Νο1 στον κόσμο!
Πρόκειται για τους νέους ιδιοκτήτες του ονόματος, οι οποίοι κάνουν, είναι αλήθεια, μια φιλότιμη προσπάθεια να εδραιωθούν στην κατηγορία των ρετρο-μοντέρνων σκούτερ. Βέβαια από αυτό, μέχρι το “θέλουμε να έχουμε γίνει Νο1 στον κόσμο μέχρι το 2028 στα κλασικά ιταλικά σκούτερ”, όπως δηλώνουν, ο δρόμος είναι μακρύς και ανηφορικός. Γιατί Νο1 στον κόσμο σε αυτή την κατηγορία είναι μακράν και άπιαστη η Vespa.
Το πρωτότυπο μοντέλο Lambretta G-Special 325 που εμφανίστηκε στο σαλόνι του Μιλάνου ήταν ιδιαίτερα φιλόδοξο και ομολογούμε ότι είχε εξαιρετική σχεδίαση, πιστή στις γραμμές των αυθεντικών Lambretta των μέσων της δεκαετίας του ’60 – των περίφημων Slimline.
Καταρχάς, ο κινητήρας της Lambretta G-Special 325 ( που θα πρέπει να προέρχεται από τη SYM, αν αναλογιστούμε τις συνεργασίες που έχει κάνει η Lambretta μέχρι σήμερα) θα είναι ο μεγαλύτερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε σκούτερ της εταιρίας.
Στόχος είναι να ανταγωνιστεί τη Vespa GTS 300 και η 325 λέγεται ότι θα έχει “gadget” πάνω της: από smart key, όπως και αυτόματο φωτισμό στην ποδιά το βράδυ (με το σήμα της Lambretta) για να διευκολύνει τον χρήστη του όταν πλησιάζει, φώτα LED, πλήρως ψηφιακά όργανα, δισκόφρενα μπροστά και πίσω ABS, κ.λπ.
Πιστή στην αυθεντική διάταξη, η G-Special 325 θα διαθέτει σωληνωτό πλαίσιο με μονή κρεμαστή ραχοκοκκαλιά, που θα καλύπτεται από μεταλλικά φύλλα με επίσης μεταλλικά πλαϊνά καπάκια που θα αφαιρούνται και τα δύο (!) όπως παλιά. Στην μπροστινή ανάρτηση συναντάμε τους παραδοσιακούς δύο βραχίονες.
Παρότι η εταιρία υπόσχεται από ηλεκτρικό μοντέλο που θα λανσαριστεί σύντομα στην ινδική αγορά μέχρι σκούτερ με κυψέλες υδρογόνου, εμείς θα μείνουμε στην 325, η οποία πλησιάζει πολύ και σαν σχεδίαση και σαν φιλοσοφία κατασκευής την τέλεια μοντέρνα Lambretta… κι ας μην είναι δίχρονη, κι ας μην έχει ταχύτητες στο χέρι.
Μακάρι να δούμε μια μέρα αυτό το όμορφο πρωτότυπο να γίνεται μοντέλο παραγωγής.