Για τους αγώνες που δίνονται στα φανάρια
Ένα ενδιαφέρον αισθητικά σκούτερ της Kymco κυκλοφορεί σε επιλεγμένες ασιατικές αγορές και λόγω αυτού του χαρακτηριστικού του – αλλά και επείδή είμαστε “σκουτερο-κοσμοπολίτες” – το παρουσιάζουμε. Είναι σπορ, είναι χαμηλό, είναι ιδιαίτερης αισθητικής και φοράει ανάποδο πιρούνι. Επίσης διαθέτει φοβερό όνομα… Racing King
Ο “βασιλιάς των σπορ” σκούτερ της Kymco, το Racing King 180 FI παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Κίνα, στη μεγαλύτερη ετήσια έκθεση για σκούτερ και μοτοσυκλέτες στη χώρα σαν ένα μοντέλο που θα κερδίζει τις μάχες των φαναριών.
Χαμηλό βάρος και δύναμη, με ψεκασμό και υπερκυβισμένο, υδρόψυκτο κινητήρα από το Downtown 125.
Μερικά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του: Μαζεμένες διαστάσεις και “γαμψό”, επιθετικό ρύγχος που καλύπτεται από δυο προβολείς, αλλά και εξελιγμένος κινητήρας G5 125i με υγρόψυξη, 4 βαλβίδες και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό αλλά όχι με ιπποδύναμη 15 ίππων όπως συνήθως, αλλά 17.6 ίππων στις 8.250rpm, λόγω των 175.1 πλέον κυβικών εκατοστών.
Το βάρος βρίσκεται κάτω από τα 130 κιλά. Ενδιαφέρον έτσι;
Με καλή αναλογία ίππων ανά κιλό το Racing King διαθέτει και ανάποδο πιρούνι (όπως εξ άλλου και το νέο, φετινό Yamaha T-Max 530) που συνεργάζεται με δυο δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα, με κόκκινα κέντρα και κόκκινες 2έμβολες δαγκάνες.
Η διάμετρος των δίσκων φτάνει τα 202 χιλιοστά, ενώ στον πίσω τροχό ένας ακόμα δίσκος 200 χιλιοστών αναλαμβάνει το φρενάρισμα.
Οι τροχοί είναι 12 ιντσών, ενώ το Kymco Racing King διαθέτει μεγάλο, επίπεδο δάπεδο και χαμηλό ύψος σέλας, αλλά και “κοντό”, μικρό μεταξόνιο που (υποθέτουμε ότι θα) χαρίζει γρήγορες αντιδράσεις και σπορ συμπεριφορά συνολικά.
Το ντεπόζιτο των 7,5 λίτρων βρίσκεται κάτω από το δάπεδο και ο ανεφοδιασμός του γίνεται από τάπα που φωλιάζει στην αριστερή πλευρά της ποδιάς. Οι πολυεπίπεδοι προβολείς διαθέτουν και λάμπες τύπου LED, ενώ τα όργανα έχουν και οθόνη LCD.