fbpx

Kymco AK 575 Premium 2025: Περισσότερα κυβικά και ροπή για το μεγάλο σπορ GT σκούτερ

Δεν αλλάζεις την ομάδα που κερδίζει… αλλά την ενισχύεις

Όπως οι περισσότεροι κατασκευαστές, έτσι και η Kymco, με την άφιξη των προδιαγραφών Euro 5+ για όλα τα νέα μοντέλα, εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να ανανεώσει και να βελτιώσει τα σκούτερ της, κι αυτό ακριβώς έκανε στο σαλόνι του Μιλάνου με το νέο AK 575 Premium.

Το Kymco AK 575 Premium 2025 επιβεβαιώνει και φέτος την προσέγγισή του σαν σπορ GT σκούτερ, κάτι που γνωρίζουμε ήδη από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε.

Το όνομά του (AK575) υποδηλώνει σαφέστατα την αύξηση του κυβισμού που έχει δεχθεί, με τον κινητήρα να ανεβαίνει στα 574,2 cc  ώστε να διατηρήσει την ισχύ των 51 ίππων στις 7.500 rpm, αλλά παράλληλα αυξάνεται η μέγιστη ροπή του έως τα 55 Nm στις 6.000 rpm, νούμερα που του επιτρέπουν να φτάσει και να ξεπεράσει τα 160 km/h τελικής – σύμφωνα με το εργοστάσιο.

Ο κινητήρας προσφέρει τρεις τρόπους οδήγησης: ”Sport” με ενεργό/απενεργοποιημένο TCS και ”Rain” με ενεργό TCS.

Τα πραγματικά νέα είναι η οθόνη με τεχνολογία IPS για καλύτερη αναγνωσιμότητα και νέα γραφικά.

Το σπορ σκούτερ της Kymco είναι εξοπλισμένο με σύστημα Keyless για πρόσβαση χωρίς κλειδί στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και για την ανάφλεξη.

Όπως λέει και το γνωστό ρητό «δεν αλλάζεις την ομάδα που κερδίζει», και η Kymco το επικυρώνει πλήρως, αφού το πλαίσιο του κορυφαίου σπορ σκούτερ της παραμένει το εξαιρετικό, αλουμινένιο περιμετρικό, που συνδυάζεται με το υδραυλικό ανάποδο τηλεσκοπικό – με καλάμια διαμέτρου 41 mm – μπροστά και αλουμινένιο δίμπρατσο ψαλίδι πίσω με μονό αμορτισέρ.

Ο εξοπλισμός του Kymco AK 575 Premium 2025 περιλαμβάνει θερμαινόμενη σέλα και γκριπ, Cornering ABS της Bosch, Ride by Wire με διαφορετικά Modes, traction control, cruise control και σύστημα Noodoe Navigation, καθώς και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο ύψος ζελατίνας ακόμα και εν κινήσει.

Διαθέτει ζάντες 15” με ελαστικά 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω. Το σύστημα πέδησης Brembo περιλαμβάνει δύο δίσκους 270 mm μπροστά και έναν μονό δίσκο 260 mm πίσω, που διαχειρίζεται το ABS Cornering Bosch 9.1.

Παρά το γεγονός ότι το ΑΚ575 είναι ένα μεγάλου κυβισμού maxi scooter, είναι εύκολο στο χειρισμό χάρη στο ύψος της σέλας των 790 mm.

Ζυγίζει 240 κιλά πλήρες υγρών και διαθέτει ρεζερβουάρ καυσίμου 14,5 λίτρων. Οι διαστάσεις του είναι ως εξής: μήκος 2.200, πλάτος 795 και ύψος 1.494 mm, με μεταξόνιο 1.580 mm.

Κατά την παρουσίαση δεν αποκαλύφθηκε η ημερομηνία άφιξης του ΑΚ στις αντιπροσωπείες, ούτε η τιμή του, αν και υπολογίζουμε να έχει μια μικρή αύξηση σε σχέση με την σημερινή τιμή του AK 550 Premium που είναι στα 11.970 ευρώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ