Δυστυχώς μόνο για την Ταϊλάνδη προς το παρόν
Με μια έξυπνη κίνηση οι μαρκετίστες της Honda παρουσιάζουν το PCX 160 Sportive Ride Edition σε περιορισμένο αριθμό για την μεγάλη αγορά της Ταϊλάνδης, βάζοντας μερικές σπορ πινελιές στο γνωστό mini GT της εταιρίας, ένα μοντέλο που με τον ερχομό του επαναπροσδιόρισε το πώς πρέπει να είναι τα συμπαγή σκούτερ πόλης.
Τυχεροί οι Ταϊλανδέζοι, όχι για έναν, αλλά για δύο και παραπάνω λόγους, αφού “έχουν να λαμβάνουν” μια σπορ έκδοση του δημοφιλούς PCX, που φοράει παράλληλα τον μεγάλο κινητήρα των 157 κυβικών.
Πολύ σωστά η Honda Ταϊλάνδης έχει βαφτίσει το μοντέλο PCX 160, αφού ο κυβισμός του πλησιάζει περισσότερο στα 160, παρά στα 150 κυβικά εκατοστά.
Βαμμένο σε έναν πολύ κομψό χρωματικό συνδυασμό, το Honda PCX 160 Sportive Ride Edition φοράει σαν βασικό χρώμα το μαύρο ματ, τη στιγμή που κοκκινο-βυσσινιές λεπτομέρειες σε καίρια σημεία στολίζουν το σώμα του.
Πιο συγκεκριμένα, κόκκινα είναι: η καρίνα της ποδιάς και η χειρολαβή στην ουρά, ενώ σιρίτια τοποθετούνται πάνω από τους προβολείς και στο μέσο σώμα του σκούτερ. Ίσως να του λείπει ένα ακόμα σιρίτι στους τροχούς, θα λέγαμε.
Στην περιοχή των μαρσπιέ του αναβάτη βλέπουμε επίσης μια αλουμινένια “σχάρα” που κάνει την εικόνα του σκούτερ πιο σπορτίβικη, άρα τοποθετείται για διακοσμητικούς λόγους περισσότερο, παρά λειτουργικούς.
Κάτω από τα πλαστικά του PCX “αναπνέει” ο γνωστός μας εξελιγμένος κινητήρας “150” eSP, που γνωρίζουμε από το Honda SH150, με τις γνωστές του επιδόσεις και ιδιαίτερα πολιτισμένη απόδοση, με ιπποδύναμη 16,2 ίππων στις 8.500rpm.
Το Honda PCX 160 Sportive Ride διαφέρει όμως και σε κάτι άλλο – πολύ σημαντικό – από τα PCX 125 που κυκλοφορούν στην Ευρώπη: φοράει δισκόφρενο στον πίσω τροχό (!) σε αντίθεση με το ευρωπαϊκό PCX, το οποίο επιμένει στο ταμπούρο.
Κι αυτή είναι σίγουρα μια αλλαγή που θα θέλαμε να δούμε, όπως έχουμε γράψει και στη δοκιμή του 125.
Επιστρέφοντας στην υπόθεση του καλαίσθητου “ταϊλανδέζικου” PCX 160 Sportive Ride, θα υπογραμμίσουμε γι’ άλλη μια φορά πόσο εύκολα μπορεί να επενδυθεί περισσότερη αξία πάνω σε ένα μοντέλο, αρκεί να εφαρμοστούν οι κατάλληλες παρεμβάσεις σε σημεία.
Έτσι, τα μοντέλα, και τα σκούτερ πιο συγκεκριμένα, γίνονται πολύ πιο ενδιαφέροντα σε σύγκριση με τους συνηθισμένους μονόχρωμους συνδυασμούς.