Νέα, πιο σπορ εμφάνιση και πλουσιότερος εξοπλισμός
Το είχαμε αναφέρει, σχεδόν το είχαμε ζητήσει εδώ στο Scooternet από τη Honda να δώσει μια νέα πιο δυναμική εμφάνιση στο μεγαλύτερο σκούτερ της γκάμας της και να που έγινε ακριβώς αυτό! Η νέα όψη του Honda Forza 750 δίνει έμφαση και τονίζει τον δυναμικό του χαρακτήρα που θυμίζει πλέον Sport Touring μοτοσυκλέτα
Δεν δίστασε πολύ η Honda και προχώρησε σε μια τολμηρή αλλαγή του “προσώπου” του δικύλινδρου 750αριού της σκούτερ, που φιγουράρει πλέον σαν μοντέλο του 2025 με σαφείς σπορ τουριστικές διαθέσεις.
Κομίζοντας μια “συγκρατημένη” παλέτα 3 χρωμάτων (μαύρο μεταλλικό ματ, γκρι μεταλλικό και ένα ιδιαίτερο μεταλλικό μπεζ) το νέο 750 δείχνει να απευθύνεται σε μεγαλύτερης ηλικίας κοινό, που γνωρίζει τι ζητάει από ένα μεγάλου κυβισμού σκούτερ.
Πλατύτερο στο μάτι σαν σύνολο, όσον αφορά το φέρινγκ του, διατηρώντας όμως τις χαρακτηριστικές του γραμμές, το Forza 750 του ’25 έρχεται με μεγαλύτερους προβολείς με ενσωματωμένα τα φώτα ημέρας, που γίνονται και φλας, και πλατύτερη, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
Και αυτό το μοντέλο της Honda χρησιμοποιεί βιολογικής προέλευσης πλαστικά Durabio και ανακυκλωμένα υλικά, όπως και στο νέο X-ADV 750.
Πίσω από τη ζελατίνα συναντάμε μια νέα οθόνη οργάνων 5 ιντσών TFT με αυτόματα ρυθμιζόμενη φωτεινότητα, έτσι ώστε να είναι ευδιάκριτες οι ενδείξεις της ανεξαρτήτως του εξωτερικού φωτός.
Διαθέτει συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο, μέσω της πλατφόρμας RoadSync – που όμως δεν διατίθεται δυστυχώς ακόμα στην Ελλάδα.
Το νέο Honda Forza 750 κινείται όπως και στο παλαιότερο μοντέλο από τον γνωστό δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ιπποδύναμης 59 ίππων στις 6.750 rpm και 7 Kgm ροπής στις 4.750 rpm, με 3 ρυθμίσεις Traction Control (HSTC) και 3 προγράμματα οδήγησης.
Το αυτόματο κιβώτιο DCT με τους δύο συμπλέκτες έχει βελτιωθεί για ακόμα μια φορά, έτσι ώστε να αποδίδει καλύτερα στο άνοιγμα του γκαζιού και στις χαμηλές στροφές.
Τώρα υπάρχει και cruise control για πιο άνετα ταξίδια, ενώ η θύρα USB-C έχει μεταφερθεί κοντά στο τιμόνι (ήταν κάτω από τη σέλα). Στο σύμπλεγμα διακοπτών του αριστερού άκρου του τιμονιού υπάρχει πλέον ένα νέο εύχρηστο χειριστήριο για να ελέγχονται οι ενδείξεις της οθόνης.
Το 750 διαθέτει για το 2025 ασύρματο σύστημα Keyless για τον κεντρικό διακόπτη, εκκίνηση με μπουτόν, αλλά και φώτα φρένων με ειδοποίηση απότομου φρεναρίσματος, όπως και φλας με αυτόματη ακύρωση.
Θα επανέλθουμε σύντομα για το Honda Forza 750 του 2025, με πλήρη τεχνική ανάλυση.