fbpx

Hero Xoom 160 ADV: Παγκόσμιο ντεμπούτο

Η ινδική Hero έτοιμη να μπει στην παγκόσμια σκηνή των σκούτερ

Μετά την κινεζική επίθεση στο χώρο των δύο τροχών γνωρίζουμε καλά πως σειρά έχει και η Ινδία, η οποία αργά μα σταθερά δείχνει τις προθέσεις της. Πάνω σε αυτή τη γραμμή κινείται και η μεγάλη ινδική εταιρία Hero, που παρουσιάζει για το 2024 το “παγκόσμιο” σκούτερ της Xoom 160.

Η πρώτη φορά που είδαμε το Hero Xoom 160 ήταν στην έκθεση μοτοσυκλέτας του Μιλάνου, γνωστή και ως EICMA, αφού ήταν ο ιδανικός χώρος για την κολοσσό Hero MotoCorp να παρουσιάσει την επόμενη γενιά μοντέλων της στον κόσμο και στο ευρωπαϊκό κοινό.

Οι ινδικές μάρκες δίτροχων γίνονται ολοένα και πιο δραστήριες τελευταία (με παράδειγμα την Royal Enfield) καθώς επιδιώκουν να καθιερωθούν στις διεθνείς αγορές.

Το Hero Xoom 160 χρησιμοποιεί έναν ολοκαίνουργιο, υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 156cc και είναι η πρώτη φορά που η Hero εισήγαγε ένα σκούτερ τέτοιου κυβισμού στη γκάμα της, ξεπερνώντας τα συνηθισμένα 125άρια.

Αυτή η μονάδα είναι ικανή να παράγει μέγιστη ισχύ 14 ίππων στις 8.000 rpm και 13,7 Nm μέγιστης ροπής στις 6.500 rpm. Η τεχνολογία i3S με λειτουργία Start and Stop και αθόρυβη εκκίνηση θα περιλαμβάνεται στο Xoom 160.

Το βάρος του σκούτερ είναι 141 κιλά με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης. Η Hero δεν έχει ακόμη αποκαλύψει πότε θα βγει στην παραγωγή το σκούτερ τύπου Adventure που θυμίζει ελαφρώς Kymco Dink στην περιοχή των προβολέων, ωστόσο αναμένεται να φτάσει σύντομα σε διάφορες παγκόσμιες αγορές και όχι μόνο στην ινδική.

Η Hero έχει απομακρυνθεί από την προηγούμενη σχεδίασή της που ήταν αρκετά “ινδική”, προσαρμοσμένη στα γούστα της ντόπιας αγοράς και υιοθετεί μια πιο δυναμική και “ευρωπαϊκή” γραμμή στο mini GT σκούτερ της.

Το 160 έχει δύο προβολείς LED με ψηλή ζελατίνα και ρύγχος πάνω από τον μπροστινό τροχό για να θυμίζει μοτοσυκλέτα Adventure.

Αντί για επίπεδο πάτωμα για τα πόδια, το Xoom έχει ψηλό τούνελ, που τονίζει την στιβαρή του εμφάνιση, ενώ φοράει τροχούς 14 ιντσών και κομψές πολύμπρατσες αλουμινένιες ζάντες.

Επιπλέον, το σκούτερ έχει τοποθετημένα ελαστικά διπλής χρήσης ασφάλτου/χώματος, υποδεικνύοντας ότι μπορεί να είναι ικανό για ήπια οδήγηση στο χώμα.

Το Hero Xoom 160 διαθέτει δύο αμορτισέρ στην πίσω ανάρτηση και τηλεσκοπικό, συμβατικό πιρούνι με αυξημένη διαδρομή και μεγάλο νύχι στην μπροστινή.

Η εκκίνηση χωρίς κλειδί, το τηλεχειριστήριο για το άνοιγμα της σέλας, ο φωτισμός LED και το σύστημα εντοπισμού του σκούτερ σε σημεία στάθμευσης πατώντας απλώς ένα κουμπί στο μπρελόκ—είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά που θα διαθέτει το Hero Xoom 160.

Προς το παρόν δεν είναι σαφές εάν αυτό το σκούτερ θα διαθέτει συνδεσιμότητα τηλεφώνου και GPS, αλλά δεδομένου ότι θα είναι το κορυφαίο σκούτερ της εταιρίας, είναι λογικό να υποθέσουμε ότι θα έχει και αυτές τις ανέσεις.

Αναμένουμε την ανακοίνωση της Hero για το κατά πόσον θα την δούμε μέσα στο 2024 στην ευρωπαϊκή αγορά, κάτι που αργά ή γρήγορα θα συμβεί.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ