Το ξεχωριστό και ιδιαίτερο 350άρι
Mετά από αναμονή ετών η BMW μπαίνει τελικά στην κατηγορία των maxi scooter μεσαίου κυβισμού, με το ολοκαίνουργιο BMW C 400 X. Ένα σκούτερ με μονοκύλινδρο κινητήρα και ιδιαίτερη εμφάνιση.
Πρώτοι εδώ στο Scooternet είχαμε δημοσιεύσει για το ενδιαφέρον της βαυαρέζικης εταιρίας να μπει στην κατηγορία των μεσαίων κυβισμών στα 350-400 κυβικά, με ένα maxi scooter που θα κατασκευαζόταν από εξωτερικό συνεργάτη στην Ασία (διαβάστε εδώ).
Χρειάστηκε να περάσουν χρόνια για να φτάσει η φετινή διεθνής έκθεση της EICMA στο Μιλάνο για να παρουσιαστεί επίσημα το νέο scooter της BMW, που θα καλύψει μια δημοφιλή κατηγορία για την Ευρώπη.
Έτσι, μετά από τα “μεγάλα” BMW C 650 Sport και BMW C 650 GT, με τον δικύλινδρο κινητήρα της Kymco, η BMW Motorrad μεγαλώνει τις επιλογές από τη γκάμα της, με το νέο BMW C 400 X του 2018.
Παρότι ονομάζεται “400”, ο κινητήρας είναι 350 cc μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, που αποδίδει 34 ίππους στις 7.500 rpm και ροπή 3,5 kgm στις 6.000 rpm.
Οι διαστάσεις του BMW C 400 X είναι μεσαίες προς μεγάλες, έτσι όπως ορίζουν τα στάνταρ της κατηγορίας, τη στιγμή που η εμφάνισή του – πλήρης, τομών, γωνιών και αιχμών – είναι ιδιαίτερη, απόλυτα ξεχωριστή, ξεφεύγοντας από τα επίπεδα των C 650.
Παράλληλα με την έλευση του 400 κομίζεται κι ένα νέο στοιχείο, για τα σκούτερ γενικότερα, που είναι το ρύγχος-ράμφος, που συναντάμε συνήθως σε on off μοτοσυκλέτες.
Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, πέρα από το ρύγχος, την “αποσπασμένη” από το φέρινγκ ζελατίνα και τον ιδιόμορφου σχήματος προβολέα, είναι το υψηλό αφρώδες (απ’ ότι φαίνεται στις φωτογραφίες τουλάχιστον) και το έντονο σκαλοπάτι της σέλας, αλλά και το μεγάλο τελικό εξάτμισης στα δεξιά.
Οι τροχοί του BMW C 400 X είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω. Οι αναρτήσεις είναι ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά, με καλάμια διαμέτρου 35 mm, ενώ πίσω συναντάμε δυο αμορτισέρ πίσω, σχεδόν κάθετα τοποθετημένα, σε αντίθεση με το μονό αμορτισέρ των C 650.
Τα φρένα είναι δύο δίσκοι 265 mm μπροστά με τετραπίστονες (!) δαγκάνες και ένας δίσκος πίσω, ίδιας διαμέτρου, με δαγκάνα ενός εμβόλου, με το ABS να συμπεριλαμβάνεται στον standard εξοπλισμό, όπως ορίζουν οι προδιαγραφές Euro4.
Παράλληλα, υπάρχει και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης traction control (ASC), κάτι συνηθίζεται πρόσφατα ακόμα στα σκούτερ.
Τα φωτιστικά σώματα και τα φλας του BMW C 400 X είναι LED και ο μεγάλος πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι ψηλά τοποθετημένος.
Το βάρος του BMW C 400 X ανακοινώνεται από την εταιρία στα 204 κιλά (γεμάτο), με πλήρες το ρεζεβουάρ των 12,8 λίτρων, η σέλα βρίσκεται στα 775 mm από το έδαφος και το μεταξόνιο φτάνει τα 1.565 mm.
Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα φουλφέις κράνος, ενώ υπάρχουν και ντουλαπάκια στην ποδιά.
To BMW C 400 X του 2018 θα διατίθεται σε δυο χρωματικούς συνδυασμούς: Μπλε (Zenith Blue μεταλλικό) και Λευκό (Alpine White), ενώ δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα το πότε θα φτάσει στην αγορά, με τις πρώτες πληροφορίες να μιλούν για μετά τον Μάρτιο του ’18.