Μοταρντο-σκουτεράκια…
Με τα νέα scooter της Aprilia SR Μotard σε 50 και 125 κυβικά να έρχονται σύντομα στην ελληνική αγορά η Piaggio Hellas AE, ανακοίνωσε τις τιμές τους. Το 50άρι θα κοστίζει 1.660 ευρώ και το 125 θα κοστίζει 1.770 ευρώ.
“Η αίσθηση ενός Aprilia Motard, πάνω σε ένα καθημερινό σκούτερ”, έτσι περιγράφει η ιταλική εταιρία τα νέα της σκούτερ που χρησιμοποιούν το όνομα μιας ειδικής, υβριδικής κατηγορίας μοτοσυκλετών που δεν είναι ούτε χώματος – ούτε δρόμου: των Supermotard. Η Aprilia βέβαια τα λέει SupeR Motard… δηλαδή SR Motard, έξυπνο; Ναι, ειδικά όταν ο κωδικός SR είναι της Aprilia και χρησιμοποιείται πολλά χρόνια απο την εταιρία για μοντέλα σκούτερ.
Τα Aprilia SR Motard είναι τα σκούτερ που προσθέτουν μια πινελιά ζωντάνιας στην καθημερινή οδήγηση, με “αγριεμένο” στιλ, ενώ παραμένουν οι μικρές, βολικές διαστάσεις τους, που ξέρουν να “ζωγραφίζουν” στην κίνηση. Κι αν αναρωτιέστε πως γνωρίζουμε τις επιδόσεις τους, αφού τα SR Motard είναι μοντέλα 2012 και δεν έχουν φτάσει ακόμα στην Ελλάδα, τότε θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι τα δυο “νέα” σκούτερ είναι “παλιά”, αφού γενικά πρόκειται για τα Piaggio Typhoon 50 και 125, με διαφορετικά αυτοκόλλητα και λάστιχα.
Άσχετα με τα παραπάνω, οι έφηβοι που θα τα αποκτήσουν, θα μπορούν να ονειρεύονται ότι οδηγούν τα μικρά αδελφάκια των Supermotard μοντέλων της Aprilia, δηλαδή των Dorsoduro 750 και Dorsoduro 200, αλλά και των πιο “άγριων” SXV.
Το σπορ σχεδίασης τιμόνι ταιριάζει με το προτεταμένο ράμφος, που χαμηλώνει προς τον μπροστινό τροχό, θυμίζοντας κατασκευή για χρήση εκτός δρόμου. Το επίπεδο δάπεδο, εκτός από άνεση στα πόδια του αναβάτη προσφέρει και αυξημένο χώρο μεταφοράς μικροαντικειμένων.
Οι μεγάλοι μαύροι 14άρηδες τροχοί, έχουν ζάντες με πέντε διπλά μπράτσα και είναι βαμμένες μαύρες, ενώ το πλαϊνό κομμάτι της σέλας του συνεπιβάτη είναι κόκκινο, στοιχεία που κάνουν τα Aprilia SR Motard να ξεκαθαρίζουν τον σπορ χαρακτήρα τους. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70 για τον μπροστινό και τον πίσω τροχό και των δύο μοντέλων.
Ο κινητήρας του Aprilia SR Motard 125 είναι τετράχρονος, 2βάλβιδος, ενώ του 50αριού είναι δίχρονος (αερόψυκτοι αμφότεροι). Τα πιρούνια τους διαθέτουν μακριές μπότες, διαδρομή 86 χιλιοστών και όπως μπορείτε να διαβάσετε στην πλήρη δοκιμή του Piaggio Typhoon 125 που έχουμε δημοσιεύσει στο SCOOTERNET.GR (πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε) λειτουργεί περίφημα. Πίσω υπάρχει ένα αμορτισέρ, που δίνει διαδρομή τροχού 76 χιλιοστών (86 το 125), ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 220 χιλιοστών μπροστά και ένα ταμπούρο πίσω διαμέτρου 140 χλστ.
Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για κράνος, το ντεπόζιτο βενζίνης χωράει 7 λίτρα (1,5 λίτρο ρεζέρβα) και τα βάρη είναι: 122 κιλά για το 125 και 106 κιλά για τό 50άρι. Η σέλα απέχει από το έδαφος 775 χιλιοστά. Οι τρεις χρωματισμοί που θα κυκλοφορήσουν τα Aprilia SR Motard είναι: Μαύρο, Άσπρο και Πορτοκαλί ματ του χαλκού.