fbpx

Adiva AD1 200: Τρίτροχο με αναδιπλούμενη οροφή

Για τα κρύα και τις βροχές

Το Adiva AD1 200 μπαίνει στην ασιατική αγορά ως ένα ελκυστικό τρίτροχο σκούτερ με πρακτική και χρήσιμη αφαιρούμενη αναδιπλούμενη οροφή. Θα φτάσει άραγε και στην αγορά της Ευρώπης;

Διάδοχος της Benelli (όταν έβγαζε και σκούτερ τη δεκαετία του 2000) η Adiva συνεχίζει να παρουσιάζει τρίτροχα, επιμένοντας στην κατηγορία αν και… οι τρεις τροχοί δείχνουν προς το παρόν σαν “πυροτέχνημα”, που “κάτι έκαναν στην αρχή”, αλλά που η απήχησή τους σιγά-σιγά μειώθηκε δραματικά.

Δείτε για παράδειγμα τι συμβαίνει και στην ελληνική ισχυρή αγορά των σκούτερ, όπου μέχρι τα μέσα Απριλίου είχαν πουληθεί 2.400 περίπου δίτροχα σκούτερ, εκ των οποίων τα 4 (ναι, μόλις τέσσερα!) ήταν τρίτροχα.

Όπως και να έχει, κάποιοι κατασκευαστές εστιάζουν σε αγορές όπου τα τρίτροχα σκούτερ είναι δημοφιλέστερα (στην Ευρώπη κυρίως), ενώ τα τρίτροχα δείχνουν να ενδιαφέρουν και συγκεκριμένες ασιατικές χώρες, όπως για παράδειγμα η Σιγκαπούρη.

Με το Adiva AD1 200 η εταιρία υπόσχεται προστασία από τα στοιχεία της φύσης και περισσότερη ασφάλεια.

Η ιδέα των τρίτροχων σκούτερ με αφαιρούμενη αναδιπλούμενη οροφή έχει τις ρίζες της από τα Benelli Adiva, δίτροχα σκούτερ με μονοκύλινδρους κινητήρες 125 και 150 cc, που κυκλοφορούσαν στην αγορά από το 2001 μέχρι το 2006.

Βέβαια στα Adiva της εποχής εκείνης, σε αντίθεση με τον ιστορικό ανταγωνιστή τους, το BMW C1 (όπου η οροφή ήταν τμήμα της δομής ασφαλείας), η οροφή παρείχε προστασία μόνο από τις καιρικές συνθήκες.

Μια άλλη διαφορά ήταν ότι, παρά την οροφή, η χρήση κράνους εξακολουθούσε να είναι υποχρεωτική και δεν υπήρχε ζώνη ασφαλείας όπως στο BMW.

Το ίδιο ισχύει και για το νέο Adiva AD1 200 2024, όπου το κράνος είναι φυσικά υποχρεωτικό ακόμη κι αν υπάρχει οροφή, μιας και η κατασκευή παραμένει κλασική τρίτροχου σκούτερ.

Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, η οροφή είναι αφαιρούμενη, όπως και στο μοντέλο της Benelli, και μπορεί να διπλωθεί και να αποθηκευτεί στην μεγάλη οπίσθια μπαγκαζιέρα\πορτμπαγκάζ 40 λίτρων, όταν ο καιρός είναι καλός.

Επιπλέον, χάρη στους δύο μπροστινούς τροχούς τους, αυτά τα τρίκυκλα μπορούν να οδηγηθούν κι από άτομα που δεν έχουν δίπλωμα μοτοσυκλέτας αλλά μόνο αυτοκινήτου, υπό προϋποθέσεις πάντα.

Σύμφωνα με την Adiva, ο μονοκύλινδρος κινητήρας έρχεται από την Peugeot (η οποία όμως παίρνει κινητήρες από την SYM…).

Με κυβισμό 188,6 cc, παράγει 18,6 ίππους και 15,5 Nm ροπής, φτάνοντας τη μέγιστη ταχύτητα των 100 km/h.

Φυσικά, η αυτόματη φυγοκεντρική μετάδοση, χαρακτηριστικό των σκούτερ εγγυάται ομαλή επιτάχυνση.

Το Adiva AD1 200 έχει μεταξόνιο 1.460 mm, 10 cm μεγαλύτερο από το Piaggio MP3 300, καθιστώντας το ένα μακρύ σκούτερ.

Η ανάρτησή του με διπλά ψαλίδια κρατά και τους δύο μπροστινούς τροχούς στο δρόμο, επιτρέποντας μέγιστη κλίση 40 μοιρών και φρενάρισμα με σύστημα κλειδώματος κατ’ επιλογή του αναβάτη.

Ο κατασκευαστής επιδιώκει να τοποθετήσει την επωνυμία του στην Ευρώπη ως «Ιταλική», όπως αντικατοπτρίζεται στο σλόγκαν «This is Italian Style» στην αρχική σελίδα του μεγαλύτερου μοντέλου, του Adiva AD3 400.

Οι τιμές στον διεθνή ιστότοπό του εμφανίζονται επί του παρόντος σε γιεν. Ωστόσο, η Adiva δεν είναι ούτε Ιταλός ούτε Ιάπωνας κατασκευαστής … αλλά έρχεται από την Κίνα, ενώ αφήσαμε το πιο ενδιαφέρον στοιχείο για το τέλος: η Adiva ανήκει στον Όμιλο Qianjiang όπως ακριβώς και οι Benelli και QJMotor! Κι αυτό κάτι λέει σαν πληροφορία…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ