Γιατί όχι και κάπου “αλλού”;
Τον τελευταίο καιρό, εκτός απο την Piaggio, υπάρχει μια μεγάλη κατασκευάστρια εταιρία σκούτερ που ενδιαφέρεται για την είσοδό της στην τεράστια Ινδική αγορά. Η Yamaha Motor India έχει αρχίσει να κάνει πολύ θόρυβο γύρω από την επιθυμία της να πάρει και αυτή μέρος από την αυξανόμενη πίτα των σκούτερ στην Ινδία.
Μερικά μοντέλα έχουν ήδη τοποθετηθεί σε εξουσιοδοτημένα καταστήματα της Yamaha ανά την Ινδία για να σφυγμομετρηθεί το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Η τελευταίες πληροφορίες λένε πως η γιαπωνέζικη εταιρία που έχει ξεκινήσει τις δραστηριότητές της στην μεγάλη ασιατική χώρα, ήδη από το 2007 με εργοστάσιο κατασκευής μικρών μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών 125 και 150 κυβικών, μέσα στο 2012 θα λανσάρει στην ινδική αγορά και σκούτερ. Αυτές οι πληροφορίες έρχονται διά στόματος προέδρου της India Yamaha Motor Pvt Ltd του κυρίου Hiroyuki Suzuki (ατυχής σύμπτωση το όνομα…)
“Στην Ινδονησία”, λέει ο κύριος Σουζούκι, “κατέχουμε το 46% στις πωλήσεις των σκούτερ και είμαστε πολύ κοντά στη Honda. Θέλουμε να κάνουμε το ίδιο και στην Ινδία”.
Για το λόγο αυτό η Yamaha εξελίσσει ένα συγκεκριμένο σκούτερ, που πρέπει να είναι καλοφτιαγμένο, ανθεκτικό και αξιόπιστο και να απευθύνεται προς τη νεολαία. Την τελευταία φορά που η Yamaha ανακοίνωσε κάτι τέτοιο, δύο μοντέλα δημιουργήθηκαν τα R15, που είναι ίδιο με το R125 (που έχουμε στην Ελλάδα, αλλά με μεγαλύτερο κυβισμό) και το FZ16 (που δεν έχουμε στην Ελλάδα και μοιάζει με τα μεγαλύτερα FZ), με μονοκύλινδρο κινητήρα 160 κυβικών.
Τα υποψήφια σκούτερ της Yamaha για την Ινδία, θα έχουν κυβισμό κοντά στα 100 με 135 κυβικά και η αρχή πιθανά να γίνει με τα Yamaha Fino 110 και Yamaha Nοuvo 135. To Yamaha Nοuvo 135 μάλιστα είναι ένα σκούτερ με μεγάλο ενδιαφέρον, αφού πρόκειται για ένα “υβρίδιο” μεταξύ σκούτερ και παπιού, διατηρώντας όμως τα πλεονεκτήματα του κάθε “είδους”. Το Nouvo ξεκίνησε από τη Μαλαισία το 2002 σαν 113 για να ανέβει το 2008 στα 135 κυβικά και διαθέτει μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα με αυτόματο κιβώτιο και δύναμη κοντά στους 11.0 ίππους.
Οι τροχοί είναι 16άρηδες, υπάρχει μοντέλο με ακτίνες παρακαλώ (ασυνήθιστο για ευρωπαϊκό σκούτερ, αλλά όχι και ασιατικό), αφού ταιριάζουν περισσότερο στους κακοτράχαλους δρόμους της Ινδίας… και της Ελλάδας (κυκλοφορεί όμως και έκδοση με ζάντες και tubeless λάστιχα). Υπάρχει δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω (220 και 130 χλστ. αντίστοιχα). Το βάρος του είναι 96 μόλις κιλά, το ντεπόζιτο χωράει 5 λίτρα, ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα φουλφέις κράνος! Ναι, καλά το καταλάβατε το Nouvo είναι ιδανικό και για την Ελλάδα…