“Κιτρινισμός” στο στρατόπεδο της Vespa…
Πολύ σπάνιο είναι να εμφανιστεί δίτροχο βαμμένο με αυτό το – έντονο και ιδιαίτερο – χρώμα, το κίτρινο. Και όμως η Piaggio τόλμησε να το πράξει και μάλιστα σε ένα σκούτερ-ναυαρχίδα που τόσα θετικά σχόλια έχει πάρει μέχρι σήμερα, όσον αφορά στην εμφάνισή του. ΑΠΟΣΤΟΛΗ, ΚΕΙΜΕΝΟ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
Ρίξτε μια ματιά γύρω σας, στο δρόμο δεν κυκλοφορούν κίτρινα σκούτερ, μοτοσυκλέτες, μοτοποδήλατα, ποδήλατα, αυτοκίνητα. Μόνο τα ταξί είναι κίτρινα, τα φορτηγά του ταχυδρομείου και ίσως κάποια άλλα επαγγελματικά οχήματα, αλλά κι αυτά λίγα είναι.
Το κίτρινο είναι ένα ιδιαίτερο χρώμα που δύσκολα κολακεύει ένα σκούτερ, αφού τονίζει διαφορετικά τη σχεδίαση, τους όγκους και τις γραμμές του.
Κίτρινα είναι τα ταξί στην Ελλάδα, ενώ η Αυστραλία είναι η χώρα όπου κυκλοφορούν τα περισσότερα κίτρινα αυτοκίνητα στον κόσμο, αφού οι Αυστραλοί φαίνεται να γοητεύονται από το χρώμα (πράσινο και κίτρινο είναι τα εθνικά χρώματα της χώρας).
Αντίθετα στην Ισπανία το κίτρινο δεν χρησιμοποιείται πουθενά αφού θεωρείται γρουσούζικο και αποφεύγεται κατά κόρον.
Είναι εντυπωσιακό, αλλά ακόμα και κίτρινη η νέα Vespa 946 είναι όμορφη. Την είδαμε στο σαλόνι του Μιλάνο και την φωτογραφίσαμε. Η αλήθεια είναι ότι αλλάζει γενικά ο αέρας που αποπνέει σε σχέση με τα άλλα χρώματα, αφού το κίτρινο από τη μία “φτηναίνει” λίγο το design της, από την άλλη την κάνει “πιο χαρούμενη”, πιο παιχνιδιάρικη.
Πέρα από όλα τα παραπάνω, όποιος αρέσκεται στις Βέσπες και στο κίτρινο χρώμα πλέει σε πελάγη ευτυχίας και ψάχνει να βρει τρόπο να αποκτήσει. Αν μάλιστα είναι και οπαδός του αθλητικού συλλόγου από την Ν. Φιλαδέλφεια τότε “έχει πρόβλημα”, την πάτησε…
Οι φήμες μέχρι στιγμής μιλούν για την τιμή της 946 να διαμορφώνεται ανάμεσα σε 6,0 και 8,0 χιλιάδες ευρώ, ενώ εμείς πιστεύουμε ότι μάλλον κοντά στις 7.000 πρέπει να είναι, αλλιώς και η 946 θα γίνει αντικείμενο συλλογής πλουσίων.