SH, με R, ABS… και “κουτί”
Πρόκειται για το ακριβότερο Honda SH 300i που μπορεί να αγοράσει σήμερα κάποιος, αφού τα έχει όλα. Δεν είναι μόνο ότι ανήκει στη “άγρια σειρά” R, αλλά παράλληλα διαθέτει σύστημα αντιμπλοκαρίσματος στα συνδυαζόμενα φρένα του και στη σχάρα του φοράει – για την ελληνική αγορά – ένα βαλιτσάκι (top box) για να αποθηκεύει το κράνος του αναβάτη.
Η πιο σπορ και εξοπλισμένη έκδοση του γνωστού, καλού 300αριού της Honda ονομάζεται “R ABS Top Box” και διαθέτει κατ’ αρχή μαύρες “κακές” ζάντες, που το κάνουν να ξεχωρίζει αμέσως από τον “υπόλοιπο λαό”. Οι συνδυασμοί χρωμάτων παίζουν ανάμεσα στο μαύρο ματ και τα Περλ χρώματα του υπόλοιπου κουστουμιού του.
Το “ψηλόροδο” (με τροχούς 16 ιντσών δηλαδή), με επίπεδο πάτωμα, σκούτερ πόλης είναι πολύ δημοφιλές στην Ευρώπη και ειδικά στην Ιταλία (όπου κατασκευάζεται από την Honda Italia), αφού ήταν πρώτο σε πωλήσεις το 2011. Η σπορτίβικη έκδοση απευθύνεται σε ένα πιο δυναμικό κοινό, και για το 2012 έχει βαμμένα μαύρα ματ κομμάτια, στο ρύγχος, στην περιοχή των μαρσπιέ του συνεπιβάτη και στο τιμόνι πάνω από τον προβολέα. Τo νέο SH έχει βουτήξει μέσα στο μαύρο ματ και τις ζάντες του, ενώ τα λογότυπα στο ρύγχος και στα πλαϊνά καπάκια είναι κόκκινα, που κάνει αντίθεση πάνω στο άσπρο. Η σέλα έχει ραφτεί με κόκκινη κλωστή για ξεχωριστή εμφάνιση.
Το βάρος του 300 βρίσκεται στα 170 κιλά (για την έκδοση με το C-ABS) και το ύψος σέλας είναι στα 785 χιλιοστά. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.422 χιλιοστά. Ο γνωστός κινητήρας των 279,1cc με τις 4 βαλβίδες και το τον ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI αποδίδει 27,2 ίππους και σε συνδυασμό με το 9 λίτρων ρεζερβουάρ πετυχαίνει αυτονομία κοντά στα 250 χιλιόμετρα. Τα καλάμια του συμβατικού πιρουνιού είναι 35 χιλιοστών και στην πίσω ανάρτηση συναντάμε δύο αμορτισέρ. Τα φρένα είναι δισκόφρενα μπροστά και πίσω, διαμέτρου 256 χιλιοστών.
Όπως είπαμε και στον πρόλογο, το νέο Honda SH 300i R ABS, προσφέρεται στην ελληνική αγορά με top box στον στάνταρ εξοπλισμό, στην τιμή των 5.590 ευρώ.