Απόσπαση τακακιών μπροστινού δισκόφρενου
Με ανακοίνωση που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία ανακαλούνται τα μοντέλα Royal Alloy GT 125 CBS και Royal Alloy GP 125 CBS για πρόβλημα στο μπροστινό φρένο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της υπηρεσίας ενημέρωσης επικίνδυνων προϊόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Rapid Alert System for dangerous non-food products) με αριθμό A12/00281/20, ανακαλούνται δύο σκούτερ της κινεζικής εταιρίας Royal Alloy.
Πρόκειται για τα μοντέλα Royal Alloy GT 125 CBS και Royal Alloy GP 125 CBS, εξαιτίας προβλήματος στο μπροστινό φρένο.
Τα σκούτερ που ανακαλούνται έχουν κατασκευαστεί σε βάθος δύο ετών, μεταξύ 1ης Ιανουαρίου 2018 και 31 Ιανουαρίου 2020.
Τα τακάκια του μπροστινού φρένου μπορούν να αποσπασθούν από την ασφάλεια που τα σταθεροποιεί, να βγουν από τη δαγκάνα και να πέσουν στο έδαφος αν το υλικό τριβής του τακακιού έχει φαγωθεί κάτω από τα 2,5 χιλιοστά!
Κάτι τέτοιο, σύμφωνα με την ανακοίνωση που έγινε στο σύστημα ανακλήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης: “μπορεί να οδηγήσει σε ιδιαίτερα μειωμένη αποτελεσματικότητα στο φρενάρισμα”, αλλά και “πιθανή αστοχία στο φρενάρισμα, αυξάνοντας την πιθανότητα ατυχήματος”.
Έτσι ανακοινώνεται το πρόβλημα στην ανάκληση της Ε.Ε., κι εμείς από την πείρα μας λέμε ότι δαγκάνα χωρίς τακάκια (αφού αυτό είναι το πρόβλημα που πιθανά να συμβεί στην παραπάνω περίπτωση) κάνει το φρενάρισμα (;) άκρως επικίνδυνο.
Ψάχνοντας στην ιστοσελίδα της ελληνικής αντιπροσωπείας των μεταλλικών, ρετρό σκούτερ, βρήκαμε ότι στην αγορά μας διατίθεται μόνο το ένα από τα δύο παραπάνω μοντέλα, το Royal Alloy GP 125i CBS, αλλά για την Ελλάδα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα ανάκληση. Αν υπάρξει θα σας κρατήσουμε ενήμερους.