Εξέλιξη για λίγους
Δυστυχώς αυτή η εξέλιξη δεν αφορά πολλούς αναβάτες, αλλά αυτούς που έχουν δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τους ειδικούς προσομοιωτές οδήγησης της Honda ανά τον κόσμο. Στην Ελλάδα – απ’ όσο γνωρίζουμε – δεν υπάρχει τέτοιο μηχάνημα, οπότε η είδηση μας αφορά μόνο σαν ενημέρωση.
Με νέο – βελτιωμένο – λογισμικό εμφανίζεται το ηλεκτρονικό εξελιγμένο σύστημα εξοικείωσης με την οδήγηση δίτροχου που ονομάζεται Honda Riding Trainer. Το νέο λογισμικό βελτιώνει την ικανότητα πρόβλεψης των κινδύνων που συναντά ένας αναβάτης, περιλαμβάνοντας ακόμα πιο ρεαλιστικές καταστάσεις και συνθήκες.
Σημαντικό στοιχείο της αναβαθμισμένης έκδοσης είναι η προσθήκη της εξωτερικής εμφάνισης 15 δίτροχων και η πιστή αναπαραγωγή της οθόνης οργάνων και του ήχου του κινητήρα κάθε μοντέλου.
Ανάμεσα στα μοντέλα είναι μικρά σκούτερ όπως το δημοφιλές PCX, μεσαίες σπορ μοτοσυκλέτες όπως η CBR250R και μεγάλες σπορ όπως η CB1100 και η VFR1200F. Σε ένα περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας προσομοιώνονται ποικίλες εφαρμογές σε διάφορες χώρες ανά τον κόσμο.
Νέα χαρακτηριστικά του συστήματος λογισμικού είναι μία λειτουργία για γνωριμία με προηγμένα συστήματα πέδησης όπως το Combined Brake System (CBS) που φρενάρει ταυτόχρονα τον εμπρός και πίσω τροχό, αλλά και το Combined ABS που συνδυάζει CBS με ABS. Η Honda σκοπεύει επίσης να λανσάρει το ενημερωμένο λογισμικό σε εμπόρους μοτοσικλετών με εγκαταστάσεις του Riding Trainer.
Το Riding Trainer στόχο είχε να προωθήσει τη χρήση πρακτικών συσκευών εκπαίδευσης ασφαλούς οδήγησης μοτοσικλέτας προκειμένου να αναπτυχθεί η ικανότητα των αναβατών να προβλέπουν τους κινδύνους στο δρόμο.
Οι πωλήσεις του Riding Trainer στο εξωτερικό ξεκίνησαν το Νοέμβριο του 2005 στα καταστήματα εμπόρων σκούτερ και μοτοσυκλετών της Honda σε όλη την Ευρώπη και το Φεβρουάριο του 2006 σε αντίστοιχα καταστήματα και επιχειρήσεις στην Ιαπωνία. Περίπου 5.000 μονάδες χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή σε 53 χώρες. Αν υπάρχει ενημέρωση για την Ελλάδα θα σας ενημερώσουμε άμεσα.