Ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια ιστορική συμφωνία!
Αποτελεί τη σπουδαιότερη είδηση της χρονιάς σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση και ίσως να αποτελέσει και το σημείο καμπής, που θα αλλάξει τα δεδομένα σε παγκόσμια κλίμακα! Η ταϊβανέζικη Gogoro, ενώνει τις δυνάμεις της με την ινδική Hero για την ανάπτυξη δικτύου σταθμών ανταλλάξιμων μπαταριών στην Ινδία, σε μια στρατηγική κίνηση μεγάλης σημασίας. Γιατί όμως είναι αυτό τόσο σημαντικό για τον χώρο της ηλεκτροκίνησης παγκοσμίως;
Η Gogoro έχει το μεγαλύτερο σε μέγεθος εγκατεστημένο δίκτυο με σταθμούς ανταλλάξιμων μπαταριών στον κόσμο, με περισσότερα από 1.500 σημεία στην Ταϊβάν, όπου οι αναβάτες των ηλεκτροκίνητων σκούτερ της εταιρίας (αλλά και οι κάτοχοι PGO, Aeon και Yamaha, οι οποίες υιοθέτησαν το πρότυπο αυτών των μπαταριών), μπορούν να αφήσουν τις άδειες από ενέργεια μπαταρίες τους, για να παραλάβουν άλλες, πλήρως φορτισμένες.
Η διαδικασία διαρκεί λιγότερο από έναν ανεφοδιασμό με βενζίνη σε ένα συμβατικό σκούτερ και μέχρι στιγμής αποτελεί τη λύση που προκρίνεται ως η πιο επιτυχημένη στο μεγάλο και χρονοβόρο πρόβλημα της επαναφόρτισης.
Η Hero από την άλλη, είναι η Νο1 κατασκευάστρια στον κόσμο βάσει πωλήσεων, έχοντας στη διάθεσή της τη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, την Ινδία, κι έχοντας πουλήσει το 2020, περισσότερες από 5.000.000 μονάδες δίτροχων – και μιλάμε για μια χρονιά με μειωμένες πωλήσεις λόγο της πανδημίας του κορωνοϊού!
Όταν αυτές οι δύο εταιρίες ενώνουν, λοιπόν, τις δυνάμεις τους , με σκοπό την ανάπτυξη δικτύου σταθμών ανταλλάξιμων μπαταριών στην Ινδία, η είδηση είναι τεράστιας σημασίας. Με λίγα λόγια, η Hero υιοθετεί το πρότυπο ανταλλάξιμων μπαταριών της Gogoro και ξεκινά η εφαρμογή της πιο πετυχημένης και βιώσιμης μορφής ηλεκτροκίνησης, στην Ινδία, των ασύλληπτων μεγεθών σε ό,τι αφορά την αγορά των δύο τροχών.
Στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας προβλέπεται επίσης η κοινή σύμπραξη των τμημάτων R&D των δύο εταιριών για την περαιτέρω εξέλιξη των μπαταριών, των σκούτερ και των σταθμών ανταλλαγής, ενώ η Hero αναλαμβάνει επίσης και τον σχεδιασμό ενός στρατηγικού πλάνου για την ανάπτυξη αυτής της εφαρμογής (ανταλλαγής μπαταριών) και σε άλλες αναπτυσσόμενες αγορές στην Ασία, την Αφρική, την Νότιο Αμερική και τη Μέση Ανατολή.
Μπορεί η είδηση για τον συνασπισμό των τεσσάρων (Ηοnda, Yamaha, ΚΤΜ, Piaggio) για την ανάπτυξη του δικού τους πρότυπου ανταλλάξιμων μπαταριών να ήταν επίσης πολύ σημαντική, αλλά μιλάμε για κάτι που ακόμα βρίσκεται σε φάση «στέγνωσε το μελάνι στις υπογραφές του μνημονίου συνεργασίας».
Στην προκειμένη περίπτωση πρόκειται για κάτι που έχει πραγματοποιηθεί, δοκιμασμένο και έτοιμο να αναπτυχθεί άμεσα, σε αγορές στις οποίες δυνητικά θα μπορούσε να έχει ταχύτατη και μεγάλη διείσδυση, αυξάνοντας κατακόρυφα τις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων δίτροχων.