fbpx

Dayang VRX 150: Ωδή στην ρετρό αισθητική 

Ρετρό αισθητική και σύγχρονος εξοπλισμός, η συνταγή της επιτυχίας

Μπορεί η Dayang να μην έρχεται πλέον στη χώρα μας και αν πεις το όνομά της γρήγορα να θυμίζει τραγούδι των Black Sabbath, όμως η εταιρία παραμένει δραστήρια και αυτές τις μέρες παρουσίασε στο Πεκίνο το VRX 150, ένα σκούτερ που εμφανισιακά βγήκε από τις δεκαετίες του ‘60 και του ‘70, όμως φυσικά ο εξοπλισμός του είναι πέρα για πέρα σημερινός.  

Ξεκινώντας λοιπόν από την εμφάνιση, το VRX 150 θυμίζει έντονα τις μετά mods εποχές και θα μπορούσε κάλλιστα να πρωταγωνιστήσει σε ταινία εποχής.  

Οι γραμμές του είναι ένας συνδυασμός γωνιών, οι οποίες όμως δεν έχουν αιχμηρές απολήξεις, δίνοντας μια πιο “απαλή” αίσθηση.  

Η ρετρό σέλα με τις ραφές, το μακρύ σχήμα και οι έξι χρωματικοί σχεδιασμοί που φωνάζουν vintage, συμπληρώνουν την εικόνα ενός σκούτερ που σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητο, με μόνη πιο “μοντέρνα” πινελιά να είναι ο LED προβολεάς, που με το ορθογώνιο σχήμα του μοιάζει πιο φουτουριστικός από το υπόλοιπο σύνολο. 

Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος στα 150cc και αποδίδει 16,2 ίππους στις 8.500 rpm και 14,6 Nm ροπής στις 6.500 rpm, ενώ εξοπλίζεται και με Traction Control.  

Σύμφωνα με την Dayang η κατανάλωσή του περιορίζεται σε μόλις 2,2 λίτρα ανά 100 χλμ, κάτι που σημαίνει ότι με γεμάτο το ντεπόζιτο των 10 λίτρων ο αναβάτης μπορεί να κάνει διαδρομές άνω των 400 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα! 

Η πλατφόρμα Vi-Core 4.0 εφοδιάζει το Dayang VRX 150 με σύστημα αθόρυβης εκκίνησης, υβριδική υποβοήθηση και σύστημα Start – Stop.  

Στα φρένα έχουμε δισκόφρενο εμπρός και πίσω, με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και δικάναλο ABS. 

Ο χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα μικρό κράνος, ενώ ένα κομμάτι που δεν βολεύει τόσο στην καθημερινότητα είναι η τοποθέτηση του ντεπόζιτου κάτω από τη σέλα, που σημαίνει ότι σε κάθε ανεφοδιασμό θα πρέπει να την ανοίγεις.  

Τον αποθηκευτικό χώρο συμπληρώνουν δύο ανοικτοί χώροι στην ποδιά (με τον αριστερό να έχει και θύρα USB), η σχάρα στο μπροστινό μέρος της ποδιάς και το επίπεδο πάτωμα.  

Μια TFT οθόνη αναλαμβάνει την πληροφόρηση του αναβάτη, ενώ μπορεί να συνδεθεί και με Smartphone μέσω εφαρμογής, αποκτώντας τις λειτουργίες Phone Mirroring αλλά και πλοήγησης.  

Τέλος, με το ύψος της σέλας στα 770mm και το βάρος του μόλις στα 138 κιλά, το Dayang VRX 150 είναι σίγουρα ένα ευκολοδήγητο σκούτερ, που με αυτά τα χαρακτηριστικά και εμφάνιση, καθώς και την τιμή του (που σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις είναι αρκετά χαμηλή σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην Νοτιοανατολική Ασία) είναι βέβαιο ότι θα διαπρέψει.  

Το μόνο κρίμα είναι ότι δεν θα το δούμε στην Ευρώπη και στη χώρα μας.  

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ