Ράλι σε δημόσιους δρόμους
Ένα γαλλικό ράλι σε δρόμους της χώρας. Με πλήθος συμμετοχών και πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα. Γίνεται κάθε χρόνο, διοργανώνεται από το ενεργειακό αναψυκτικό Dark Dog και ναι, τρέχουν και scooter.
O βασικός σκοπός του Dark Dog Moto Tour, πέρα από τη διαφήμιση του ποτού και τη διασκέδαση συμμετεχόντων και κοινού είναι η ασφάλεια όλων. Γι’ αυτό το λόγο μάλιστα το ράλι σε δημόσιους δρόμους διοργανώνεται σε συνεργασία με τη γαλλική Αστυνομία (Police Nationale) και τη “Χωροφυλακή” (Garde Républicaine, Δημοκρατική Φρουρά για την ακρίβεια).
Το Dark Dog Moto Tour κλείνει στίς 250 συμμετοχές, ανάμεσά τους οι καλύτεροι/ες επαγγελματίες και ερασιτέχνες αναβάτες/αναβάτριες.
Κάθε μέρα του αγώνα συμπεριλαμβάνει απλές διαδρομές – όπου τηρείται ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας – και ειδικές διαδρομές με χρονομέτρηση, σε πίστες ή σε κλειστούς στην κυκλοφορία δημόσιους δρόμους. Όλα αυτά υπό την επιτήρηση και τη συνοδεία των μηχανοκίνητων αστυνομικών.
Το Dark Dog Moto Tour του 2014 έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2014 και θα διαρκέσει 9 ημέρες.
Η διοργάνωση του 2013 μετά από μια βδομάδα αγώνα, 3.280 χιλιόμετρα και 19 χρονομετρημένες ειδικές διαδρομές, ανέδειξε νικητή στην κατηγορία των σκούτερ τον Mathieu Bruneau – συμμετοχή της αντιπροσώπου της Honda στην πόλη Angers, της Honda Espace Moto – πάνω σε ένα Honda Integra 700.
Πολλές φορές κατά τη διάρκεια του Moto Tour η Barbara Collet, αναβάτης της Yamaha Team Delétang, πάνω σε ένα Yamaha TMAX 530, βρισκόταν στην κορυφή της κατάταξης, αλλά μια πτώση προς το τέλος του αγώνα την έριξε στις πίσω θέσεις.
Ο Frederick Ber της Yamaha France με Yamaha TMΑΧ 530, τερμάτισε δεύτερος, με τρίτο τον Sébastien Donot, κι αυτόν πάνω σε ένα Honda Integra 700, του Team Fab Motos.
Το Honda Integra 700 του Mathieu Bruneau είχε δεχθεί ελάχιστες μετατροπές πριν ξεκινήσει το Moto Tour και είχε 6.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Φορούσε μια πλήρη εξάτμιση της LeoVince, λάστιχα Michelin Power 3 (όπως υποχρεώνει ο διοργανωτής), ένα κιτ εξτρά φώτων της Givi και κάλυμμα σέλας της Basgter.
Ο νικητής Bruneau δεν σημείωσε καμία πτώση και το πιο εντυπωσιακό είναι ότι σημείωσε κατανάλωση 3,4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα! Μετά τον αγώνα το “αγωνιάρικο”, σκούτερ-νικητής πουλήθηκε σε ενδιαφερόμενο, ο οποίος δήλωσε αμέσως συμμετοχή για το Dark Dog Moto Tour του 2014.
Πηγή: www.moto-tour.com, Φωτογραφίες: www.moto-tour.com, www2.yamaha-motor.fr