Έρχεται στην Ευρώπη μια ινδική εταιρία-κολοσσός
Η εισαγωγή των Hero στην Ιταλία είναι ένα γεγονός που θα αλλάξει για πάντα την αγορά σκούτερ και μοτοσυκλετών, κι όποιος υποτιμά την εταιρία… κάνει λάθος ή απλά δεν γνωρίζει το μέγεθός της
Η Hero μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα γνωστή στους Ευρωπαίους, αλλά η αλήθεια είναι πως συγκαταλέγεται σε μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο και έχει απίστευτη οικονομική δύναμη. Επανειλλημένα εδώ στο SCOOTERNET (ήδη από το 2015) είχαμε αναφερθεί στη δύναμή της παγκοσμίως.
Τώρα λοιπόν η Hero φτάνει στην Ευρώπη μέσω της Ιταλίας. Τα δυνατά της σημεία; Χαμηλές τιμές και… 5 χρόνια εγγύηση.
Οι Ιταλοί συνάδελφοι δημοσιογράφοι χρησιμοποίησαν το εξής παράδειγμα, ώστε να αντιληφθούμε τη δυναμική της Hero: Μέχρι να διαβάσετε αυτήν την πρόταση (και έχουν περάσει περίπου 18 δευτερόλεπτα), μια νέα μοτοσυκλέτα θα έχει βγει από τη γραμμή παραγωγής της εταιρίας!
Ιδού λοιπόν μερικοί αριθμοί που εξηγούν ποια είναι η Hero MotoCorp και οι εντυπωσιακές της δυνατότητες. Η ινδική πολυεθνική, με κεφαλαιοποίηση αγοράς 12,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, παρά το νεαρό της ηλικίας της (ιδρύθηκε πριν από 41 χρόνια), είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο εδώ και 24 χρόνια!
Ωστόσο, σε αντίθεση με την Honda (η μόνη εταιρία συγκρίσιμη σε μέγεθος) που δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο, η Hero παραμένει ένα μοναδικά ινδικό και ασιατικό φαινόμενο.
Επιπλέον, με την παραγωγική της ικανότητα των 9,4 εκατομμυρίων οχημάτων ετησίως (!) πάντα επικεντρωνόταν στην εγχώρια αγορά και στις αχανείς αγορές της Άπω Ανατολής.
Πλέον, όμως, τα πράγματα αλλάζουν: Η Hero είναι παρούσα σε 48 χώρες και τώρα έχει προστεθεί η 49η. Η οποία δεν είναι μια οποιαδήποτε χώρα, αλλά η Ιταλία.
Η γειτονική χώρα θα είναι η πρώτη στην Ευρώπη που θα διανέμει τις μοτοσυκλέτες της ινδικής μάρκας. Και θα είναι το προγεφύρωμα για μια μαζική επέκταση σε όλη την Γηραιά ήπειρο.
Η Hero ετοιμάζεται να προσγειωθεί σε αγορές όπου, εκτός από το περιεχόμενο και την ουσία, μετράει και η μορφή, η αισθητική και η τεχνολογία.
Η Pelpi International που θα είναι ο εισαγωγέας στον οποίο έχει ανατεθεί το δύσκολο έργο της εισαγωγής της Hero στην Ιταλία, ξεκινάει με ένα δίκτυο 36 αντιπροσώπων, το οποίο αναμένεται να αναπτυχθεί καθ’ όλη τη διάρκεια του 2026.
Η Pelpi ήδη αντιπροσωπεύει τις Kove και BSA, εκτός από τα μοντέλα της Mondial και της KL – αλλά η τωρινή κίνηση με την Hero είναι μια πραγματικά φιλόδοξη πρόκληση.
Στην επίσημη εισαγωγή των Hero στην Ιταλία παρευρέθηκαν κορυφαία στελέχη της μητρικής εταιρίας, όπως ο Αντιπρόεδρος Sanjay Bahn, που δήλωσε πως η κατάκτηση της Ευρώπης ξεκινάει από την Ιταλία και θα αλλάξει για πάντα την αγορά μοτοσυκλετών.
Όπως είναι η ινδική πρακτική (το έχουμε ως τώρα δει περισσότερο με την Royal Enfield και λιγότερο με την TVS που βρίσκεται ήδη στην Ιταλία), οι εταιρίες ξεκινούν με προσεκτικά βήματα, χωρίς υπερβολές.
Η Hero προσεγγίζει αρχικά την απαιτητική ιταλική αγορά με δύο μοντέλα: τη μικρή Adventure XPulse 200—σε δύο εκδόσεις, στάνταρ και Pro—και την γυμνή Hunk 440.
Η Hero είναι γνωστή για την αντοχή των κινητήρων της και για την οικονομία καυσίμου των μοτοσυκλετών της, οι οποίες χρησιμοποιούνται συχνά στην Ινδία για βαριές εργασίες.
Σημειώνουμε εδώ ότι η μονοκύλινδρη Harley-Davidson 440 κατασκευάζεται απο την Hero στην Ινδία (διαβάστε εδώ).
H Hero έχει επίσης αποδείξει την αξία της και σε αγώνες, με διακρίσεις και βάθρο στο Ράλι Ντακάρ.
Η έξυπνη συνταγή βασίζεται και στις χαμηλές τιμές, όπως για παράδειγμα αυτήν της XPulse 200 που θα κοστίζει στην Ιταλία 2.990 € (3.190 € για την Pro), ενώ η Hunk 440 θα κοστίζει 3.990 €.
Η εγγύηση είναι επίσης ρεκόρ: 5 ολόκληρα χρόνια, γεγονός που δύσκολα παραβλέπεται, ακόμα και απέναντι στους πλέον γνωστούς Κινέζους κατασκευαστές, που έχουν αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τα παραδοσιακά μεγάλα ονόματα.
Μέσα στη μελλοντική γκάμα της εταιρίας υπάρχει και το πολύ ενδιαφέρον Hero Xoom 160 ADV (δείτε το εδώ) που σύντομα θα κάνει την εμφάνισή του στην αγορά.
Για την ελληνική αγορά… κάτι μας λέει πως σύντομα θα έχουμε νέα.









































